Bc. Milada Belásová (r. Hackenbergová)

belasova

Bydlisko:   Hliny 1409/1-33, Považská Bystrica
Vek:   51 rokov  ( nar. 12.06.1961 )
Funkcia:   bývalá poslankyňa za SNP, Zakvášov, Hliny
    bývalá predsedkyňa okresnej organizácie SNS
    bývalá poslankyňa NRSR za SNS
    bývalá členka Mestskej rady
    bývala podpredsedníčka komisie pre výstavbu
Povolaním:   Zamestnanec MsÚ

Zásluhy:  

Pre:

Po verbálnej stránke jej málokto zo zastupiteľstva konkuruje.

Proti:

Odhlasovala predaj pozemku v Orlovom za smiešne nízku cenu. Jej poslanecká kancelária sídla v budove kontroverzného podnikateľa Goralku (zdroj pb-fakty). Jej aktivity ako poslankyňe NR-SR pre mesto nič poriadne nepriniesli (údajne za tým boli spory s vedením mesta).


Údajné prezývky: Beladóna, Lady Olásová, Matilda.

Údajné vlastnosti: ješitná, svoje JA tlačí aspoň 2 metre pred sebou.

Tento obsah bol zaradený v Kto pre koho kope. Zálohujte si trvalý odkaz.

324 odpovedí na Bc. Milada Belásová (r. Hackenbergová)

  1. Guest povedal:

    jej aktivity
    pre mesto: financie na vybudovanie dvoch školských ihrísk (VII. a III. ZŠ), dotácie na výstavbu nájomných bytov na Rozkvete, vybudovanie bezbariérového prístupu na hlavnú poštu, záchrana pobočky SSE v Považskej Bystrici pred jej plánovaným zrušením, financie na rekonštrukciu dvoch ZŠ a umeleckej školy W.I.Kráľa. Mohlo toho byť viac, keby vedenie mesta s ňou chcelo spolupracovať. Ješitná určite nie je, pretože po tom všetkom, čo jej a SNS v meste spôsobili Smeráci (vykopnutie z koalície na meste), by s nimi dnes v MZ nespolupracovala. Je inteligentná, zbehnutá, šikovná žena, ktorá to dáva s prirodzeným sebavedomím najavo. Čo Ti na tom prekáža?Že je šikovná alebo že je žena? Alebo, nebodaj, aj jedno aj druhé? Zrejme budeš ten klasický macho“, ktorý sa nevie zmieriť s tým, že aj niektoré ženy vedia byť schopnejšie ako mnohí muži.

    • Guest povedal:

      Co to tu splietas? Ved je sucastou strany, ktorej predseda nazve ludi, ktori nesuhlasia s vlasteneckym zakonom, fetakmi a satanistami…Takze aka zena, aka sikovost? Len to, ze aby sa niekto dal dokopy s niekym ako Slopta a jeho prisluhovaci, tak to uz svedci o niecom… Mimochodom, vobec jej nejde o mesto ako celok, len o tie casti, kde su ICH ludia…

    • Guest povedal:

      presne tak čo to tu splietaš? aká šikovnosť? hociktorá dedina má viac fondov ako tento mogoňov! a že sa nedohodne s mestom? Válov je iba jeden a každé prasa chce sa nažrať čo najviac.A mne stačí v akej strane je, strana ktorú preslávili iba škandaly s nástenkovými tendrami a emisiami.

    • Guest povedal:

      Pekne si si to tu napísala, Miladka… Myslíš, že to stačí?

  2. Guest povedal:

    k pani poslankyni
    ale ale..nasiel sa nejaky obhajca byvalej SZM nastenkarky z druztva v povazskom podhradi , jesitnost je vlastnost, ktora sa prejavuje prehnanou reakciou na kritiku vlastnej osoby a tak pani Belasova, ci sa ti to paci, alebo nepaci reaguje, vid pozri si posledne zastupitelstvo a ci je sikovna, alebo nie, to nechajme na volicoch(napr tych co ju uz 2x nezvolili za poslankynu do VUC) zase az tolko prachov z eurofondov v tej PB nevidiet..teda ziadne a skoly? 2 z 8? a ku koncu je ucinkovania v parlamente? v Ziary nad Hronom su zrekonstruovane uz vsetky a davno, ale enchajme to tak, urcite ma pani poslankyna aj klady, ale aj zapory, tak ako kazdy, ale s tou gloriolou co si o nej napisal nemozem suhlasit v ziadnom pripade
    P.S. nemozem si odpustit, ale reagujete ako jej asistent

    • Guest povedal:

      k pani poslankyni
      Ty zase reaguješ ako Briestenský. Mimochodom, kamarát robil v tom čase kedy ona na družstve a po prvé – nebola nástenkárka, ale redaktorka družstevných novín. Po druhé – ako predsedkyna SZM využívala funkciu na pomoc mladým družstevníkom. Vraj vďaka nej sa vybavili aj byty pre niektorých z nich. Klasika, stále len omielate tie polopravdy, „zaručené“ informácie a klebety. Presne tak, ako na tej vašej smatanovej stoke. Žiadna objektivita, veď čo tam po nej, len aby si si do niekoho ANONYMNE kopol. A keď je to ešte k tomu poslankyňa, veselo do nej, aspoň sa ti uľaví a trošku skrotíš tú svoju závisť. Ja ju srdcervúco neobhajujem, len sa na ňu snažím pozerať ľudsky a hlavne objektívne. Priznaj si, že keby bola chlap, tak by si povedal, ten sa nedá, je dobrý! Mimochodom, nie som jej asistent, iba človek, ktorý jej nezávidí tak ako vy všetci. Mohli by ste sa vrátiť na tú vašu stoku a nekaziť tu vzduch.

      • Guest povedal:

        Mimochodom …
        Nie môj kamarát, ale osobne som robil na družstve v Podhradí. Kým som tam robil, predsedníčkou SZM nebola, nemala potrebnú dôveru. Nie strany a vlády, ako to bolo v štátnych firmách, ale mladých z družstva. Je pravdou, že z prvého poschodia sa snažila robiť „osvetovú činnosť“, ako je pravdou aj to, že niečo sa jej podarilo.

        A nie je trošku zvrátená debata o tom, čo „vybavila“? Na Kubovičku, blonďatú Maryšku, či Jána Andela nemala nikdy!

        • Guest povedal:

          Teraz robí tiež „osvetovú činnosť“ ale nie pre KSČ, ale pre národného ochlastu

        • Guest povedal:

          Ty si ale dement. Keď tam robila, bola mladá a začínala svoju kariéru, na rozdiel od tých, ktorých spomínaš ty. Chcel by som vedieť, ako si začínal ty mudrlant

    • Guest povedal:

      mozno si to pise sama:-)

    • Guest povedal:

      Ty nevieš asi čo je život ta nastenkarka aspon vie, ze v Ziari sa pise mäkke i, ty tupec

  3. Guest povedal:

    Anonymný
    Čo to trepeš?! Pozerám zastupká pravidelne. Zastáva sa ľudí a poukazuje na problémy aj v iných lokalitách, nielen v tých, kde má poslancov. Keď nemáš prehľad, tak buď radšej ticho a nekydaj za každú cenu.

    • Guest povedal:

      Máš prehľad, zastala sa aj ceny 2,16€ za meter pre Strachove združenie. Ešteže mám prehľad.

      • Guest povedal:

        A dobre urobila! Pragmaticky vyhodnotila situáciu. Keby si nebol zaslepený závisťou a nenávisťou proti Stakovi a mal skutočný prehľad, čo týmto rozhodnutím získalo mesto a hlavne korčuliari, tak by si aj ty hodnotil situáciu pragmaticky a vecne.

        • Guest povedal:

          no daj čo získalo mesto a čo korčuliari? a závidím to je fakt, pozemok za dva euráče chcem aj ja, každé ráno tam spravím 10 drepov, aby som podporil šport a dám to na 10 rokov zadarmo pre všetkých a nepýtam od mesta ešče státisíce za prenájom . P.S. máš jednoznačne prehľad, tá korčuliarska dráha je už pol roka zamknutá a úplne špinavá. Hlavne že sme získali.

        • Guest povedal:

          No tak toto a ten príspevok predtým z 20:20 mohol napísať snáď len čistý…asistent 🙂

        • Guest povedal:

          dobre urobila? pocuj asistent daj kolo dal zanu podnikacel goralovy kej je na 14 miesce

  4. Guest povedal:

    dal 5 gulatych a je 14 za Kaja nedal nikto nist preto 132

  5. Guest povedal:

    Bol si pri tom,keď to vyplácal? Alebo zazvonil budík, ty si sa zobudil a povedal si si „fuj, aký zlý sen!“

    • Guest povedal:

      ahoj asistent, mne sa ti prisnil sen o Slovenskej Národnej Strake a jej nástenkovom tendri, potom sa mi prisnil sen o „výhodnom“ predaji emisií, províziach pre starostov za získané dotácie z eurofondov a potom som sa zobudil..fuj to bol sen, alebo realita?

      • Guest povedal:

        Zatiaľ som bol len pasívny aktér tejto stránky. Ale teraz musím zareagovať na provízie pre starostov. Čudujem sa, že veríš práve Muftymu. No ak veríš jemu, tak potom už naozaj uveríš všetkému. V prípade Muftyho, zlodej kričí chyťte zlodeja a na rozdiel od jeho tvrdení proti SNS, v jeho prípade sú aj reálne dôkazy ( viď. obec Necpaly a peniaze z EU určené na cesty ).

        • Guest povedal:

          súhlasim s tebou obidvaja hejSlovaci sa hrdia aki su narodovci, ale ich narodna hrdost konci v prvej penazenke a tak je to aj s ich clenmi a podporovatelmi

  6. Guest povedal:

    čo máš stále s tým asistentom? Ikeď, celkom mi to lichotí, ďakujem za ten titul

  7. Guest povedal:

    Ty čo tu Miladu fúrt obhajuješ? Každý čo má IQ vyššie ako húpací koník si na ňu spraví názor sám aj bez tvojich kecov.

  8. Guest povedal:

    mila-da
    obcas ked sa mi nieco nepodari alebo den mam pod psa :rad si zapnem telku a pozriem si nejake skece zo zastupitelstva najviac mi pomozu tie kde mila-da okrikuje chrapuna deda a jej retardovana spolusediaca sa opakovane pyta ako papagaj ako to myslite? ja tomu naozaj nerozumiem…doporucujem ludom v telke aby tieto soty postrihali lebo su fakt dlhe clovek pri nich aj zostarne a nadabovali aj v anglictine a bude vacsi uspech ako avatar…..mozno bude aj nejaka hviezda na chodniku …

    • Guest povedal:

      Minulý rok som bol na dovolenke v turecku. Ležal som tak na pláži aj so ženou a decká sa hrali obďaleč a užíval si slnka. O chvíľu k nám prišli spoluzajazdníci a dali sme sa tak do reči. Poznáte to bla blá o rodine , práci a tak. Keď zrazu prišla reč a odkiaľ ste to? Ja mu na to z PB a on zo Žiliny. Na to mi povedal že občas sledujú na Patriote naše zastupko. Vraj to volajú marikovský kabaret a povedal že nikdy sa toľko nenarehotali. Že nech sa nehnevám, ale rozoberali s kolegom akí musíme byť jeb__tí Keď nás reprezentujú títo oní. Po pravede hanbil som sa a tie zastupka už sledujem aj ja občas. Miro máš pravdu asi sme fakt je__tí keď sme si toto zvolili.

    • Guest povedal:

      nadabovat do angliny hodit do formatu 3d a titanic s jurskym parkom mozu ist do prdele

  9. Guest povedal:

    skor marikovsky chabra-ret …

  10. vito povedal:

    Profil aktualizovaný. (pridaný titul pred menom, vymazané poslankyňa NR SR)

    • Guest povedal:

      dedinské kšefty sebavedomej Milady ktoré poväčšine realizovala firma Furmed Group naposledy námestie v Led Rovňach v ktorej sídle náhodu mala poslaneckú kanceláriu sa skončil s pánom bohom Miladka

  11. Guest povedal:

    na jej mieste by som dal synacikovi ocikat test na marihuanu a mozno by zistila co ma doma.

  12. COMESS povedal:

    Miladka
    Som rád že pani múdrá až premúdra, t.j. pupok sveta skončila, ak by bola taká kapacita ako si myslela,tak sa mala prekrúžkovať, ale preboha kto by ju volill v PB a nieto v celej SR. Nie som zástanca viceprimáša Hastanda ale raz jej to pekne na mestskom zastupiteľstve povedal, že by mala pekne zdraviť ludí na ceste hore, lebo keď pôjde dole a to ona nejde dole ale doslova padá na dno, aby ju ludia čo ich zdravila aj oni zdravili na ceste dole.
    Takže viceprimáš to robí lebo aj on vie že raz pôjde dole, ale kedy to bude, to závisí na občanoch tohto mesta,a samozrejme to už dobehlo aj veľkého muftiho Vlada von Elektra, ten už to má sečtené a myslim si že to nerozbehá, aj to je politika, len v tom je rozdiel že mufti kedysi čosi dokázal a znamenal, ale Bc. Miladka sa tam, myslim NR SR, dostala ani nevie ako a tak isto aj skončila.
    Aj toto píše život a kedže je bakalárka, mala by napísať bakalársky príbeh do tv ako to bývalol za čias Menšíka, ako sa hrala na pani dôležitú… a vskutočnosti ….???
    PS: Vraj kedysi uvažovala o kandidatúre na primáša PB, tak jej len odkazujem nech na také čosi zabudne ak si nechce spraviť ešte väčšiu hanbu ako doteraz, už prepadla na VÚC, NR SR a potom bude nasledovať mesto PB.

    • Guest povedal:

      S Vasilisou premúdrou máš úplnú pravdu. Táto bývala dílerka herbalifu tam vôbec nemala čo robiť je to ostuda celej PB. Ale I.viceHastando si v debilite nafúkanosti a neschopnosti s ňou v ničom nezadá. Ďalší blb naviac aj odsúdený čo v politike nemal nikdy čo hľadať už len preto že v minulosti aktívne kopal za komoušov. Oboch treba nakopať do riti a poslať na zaslúžený odpočinok.

    • Guest povedal:

      iba kratky dotaz, keby bola taká schopná ako o sebe tvrdí, tak by sa tak veľmi neobávala cesty nadol. Čím rýchlejšie a vyššie letíte, tým rýchlejšie a tvrdšie dopadnete.

  13. Guest povedal:

    a pomohla stachovi k prenajmu pozemkov na ihrisku v milochove od povodia vahu uz to ma vyznacene vraj tam bude molo asi dalsi sportovi areal pre toto zdruzenie co bude inkasovat od mesta za prenajom arealu a po case sa z toho stanu lukrativne pozemky na odpredaj

    • Guest povedal:

      máš pravdu a toto OZ(občianske združenie) sa volá mladý olympionici. Ó aké vznešené meno pre lukratívny kšeft.

      • Guest povedal:

        Nielen s ihriskom sa obchoduje, vraj aj škola je predmetom Stachanovho a Bc.Milady záujmu. Chcú ju zavrieť, za hubičku odkúpiť a spraviť sociálnu vývarovňu.

        • Guest povedal:

          Vy ste fakt magori! Práve ona s Fortuníkovou chceli zachovať školu pre verejný záujem. V škole je 9 žiakov a MŠ. Mali v úmysle toto zachovať a vyššie poschodie ako aj nadstavené ďalšie poschodie sprvádzkovať ako byty pre mladé rodiny.Tak aby sa celá veľká budova zefektívnila a mesto nemuselo zbytočne platiť toľké peniaze za vykurovanie prázdnych priestorov. Bolo to na ich podnet na zastupku schválené, ale dodnes nezrealizované vedením mesta. Prečo asi? No zrejme malo vedenie iné plány so školou. Vymákol som tam záujemcov o kúpu. Nebola to ani Belásová, ani Stacho ani Fortuníková. Na otázku kto ich poslal som dostal odpoveď, že ľudia z MÚ.

          S pozdravom občan Milochova

    • Guest povedal:

      Stako si to vybavil sám. S Rolkovom sa poznal dávno predtým ako sa s ním poznala ona

  14. Guest povedal:

    v tom ihrisku v Milochove má prsty aj poslankyňa Fortuníková.

  15. Guest povedal:

    logicky, je to Miladin poskok ale uz nie dlho

    • Guest povedal:

      Milada je(bola) nastrčený panák ktorý sa naučil veľmi dobre rozprávať a tým manipulovať verejnú mienku. Jej arogantné a nadradené reakcie keď si niekto dovolil voči nej čo i len omrvinku namietať nemali obdoby. Ale to tak vždy býva keď sa ozrazu privysoko lieta. Jej pád prišiel ani sme sa nenazdali a po prehratých voľbách do VÚC a teraz aj do NRSR sa spakuje aj z mestskej politiky.

  16. Guest povedal:

    Dúfam, že sa Miľada nedostane do zastupiteľstva a skončí aj so Stachanom v politickom odpade.

  17. COMESS povedal:

    “ utajené “ stretnutie
    Neviem či to patrí sem , ale musím sa svami podeliť o informáciu, o ktorej by mala verejnosť vedieť.
    Bol som dnes t.j. nedeľu na kupalisku v Rajeckých Tepliciach, a ked som si išiel do reštiky na poschodí čosi zobnúť, neveril som vlastným očiam, ktože to ide spoločne hore schodmi a aj si spolu sadá za stôl, naša Miladka Belásová, pani Dr. Gregušováa čuduj sa svete pán Sopčák, ak sa nemýlim miestny boss KDH, že až tak daleko si zašli ako priatelia na obed, alebo si mysleli že si ich na kupku v inom meste nikto nevšimne ???, o čom tak asi sa rozprávali ???, o počasi asi ťažko…, nechám to na Vaše úvahy ….

    • Guest povedal:

      dobrý postreh, pani Bc. už kuje plány ako sa stať primátorkou a zabezpečiť pokračovanie kšeftov pre svojho chlebodárcu. Ale čo tam hľadal černokňažník Sopčák? Ak sa dá dokopy s SNS len potvrdí rolu farizeja a naivnej politickej prostitútky.

    • Guest povedal:

      samozrejme, že to patrí sem, pretože takéto info sa v zaručene objektívnych PB Hovinkách ani v TV Podlažie a ITV nedozvieš

      • Guest povedal:

        Chlapci, vôbec nie som zástancom Belásovej a ani nikoho iného. Len zdravého rozumu, kultúrnosti a na rozdiel od vás, nie som postihnutý nenávisťou , závisťou, škodoradosťou a tým pádom aj úbohosťou. To, že sa Belásová nedostala do parlamentu nie je jej zásluha, ale zásluha jej šéfov. Zopár faktov : SNS získala v okrese P.B. 10,8%, Belásová v počte preferenčných hlasov bola na druhom mieste z menšieho počtu hlasov pre SNS ako ich mala SaS nehovoriac už o Smere. Pre komunálne voľby je to dôležitý fakt. Fakt je aj ten, že okrem pár závistlivcov a nenávistníkov, teda vás, dosť občanov v meste ju „berie“. A keby aj do komunálu teraz neprešla, čo má byť? Taká je politka. Raz si hore, raz si dole, každý chvíľku ťahá pílku. Chápem, že típkovia ako vy sa na nej budú vyvršovať a uchechtávať sa, pretože vy jej v podstate ZÁVIDÍTE – rozum , šikovnosť, schopnosti a skúsenosti, vlastnosti, ktoré sami nemáte. Preto by ste takého človeka najradšej videli zadupaného v zemi. Typická slovač! Čo bude Belásová robiť ďalej mi žilly netrhá, ozval som sa len preto, že z takých úbožiakov ako ste vy, mi je na vracanie.A keďže sa hovorí, že sviniam je zbytočné hádzať perly, na vaše prihlúple reakcie nabudem reagovať vážení mogoni (výstižný názov).

        • Guest povedal:

          Ja som žena tak vás poprosím v reakcii ma nenazvať chlapcom.
          No buď ste priamo pani Belásová alebo jej oddaný volič, lebo v žiadnom prípade s vami nezdieľam názor, že ju ludia v meste žerú!!! Opak je pravdou a stačí mať otvorené oči a uši. Tých 10% by bolo zaiste výhrou ak by nebola všade vycapená či v televízii alebo na plagátoch a bilbórdoch, ibaže v minulých voľbách to bolo až 22%. Kamsi sa tí voliči teraz podeli alebo vytriezveli? Veta „To, že sa Belásová nedostala do parlamentu nie je jej zásluha, ale zásluha jej šéfov“ ťa odhalila. Tak sa mala stať nezávislou keď jej tak tí šéfovia škodili. Alebo si možno poškodila sama tým s kým sa v PB spojila a kde vlastne mala svoju kanceláriu čítaj http://www.pb-fakty.sk/politici_vs_podnikatelia_mafiani
          Naozaj proti nej nič nemám iba uvádzam zopár faktov pre objektívnosť.

          • Guest povedal:

            Poruším svoj sľub a na toto ešte zareagujem.Takže sa ozvala ženská závisť Chápem, ženy sú k sebe oveľa kritickejšie a neprajnejšie ako muži.Zbytočne sa nehovorí, že žena žene úspech nedopraje. Ešte že som chlap!

          • Guest povedal:

            Ľudia ju berú a nie žerú. A to, že ju berú je fakt. Dostala sa znova do zastupiteľstva.

        • Guest povedal:

          Tie invektívy tu na Belásku píšu určite jej menej chápaví kolegovia z mestského zastupiteľstva alebo páni z vedenia mesta.

    • Guest povedal:

      Dúfam, že Sopčák bude mať toľko rozumu a s Beladonou do koalície nepôjde.Aj keď neviem neviem, vraj obidvoch ovláda Stachan.

      • Guest povedal:

        Neviem si predstaviť, že by niekto ovládal Belásku. Myslím, že Stachan má dobré vzťahy so všetkými čo len trochu významnejšími ľuďmi v meste. Už si aj s Hladkým potykal. je to koťuha podnikateľská – so všetkými zadobre keby bolo treba…

        • Guest povedal:

          To máš recht Stachan je prefíkaná líška a tyká si skoro s každým čo by pre neho mohol byťpotencionálne užitočný.Ale už aj jeho mnohí prekukli a sú opatrný,lebo vedia ako toho vies Stachan využiť.Nepoznám nikoho kto by mal v spojenectve so Stachanom navrch.A ku k jej excelencii Lady Olásovej mal blízko preto,lebo ju využíval ako dojná krava pre jeho fondové aktivity a presadzovanie záujmov vo veľkej ako aj v komunálnej politike.

      • Guest povedal:

        Sopčák ide s Janasom. Aspoň teraz vidno koho stakan ovláda

  18. Guest povedal:

    doplnenie v charakteristike.pôvodné povolanie Belásovej je polygrafka. Čo sa týka Petríka, uviedli ste nesprávne údaje. Po prvé nebol členom SNS, po druhé on sám neodišiel z klubu SNS, ale klub sa od neho dištancoval sám. Prebehlo to na jednom z mestských zastupiteľstiev.

    • vito povedal:

      Dík za info, doplníme, ale nemáme tam napísané, že bol členom SNS, len že bol ich nominantom pri voľbách.

  19. Guest povedal:

    To ihrisko, čo premiestnila na VII. ZŠ, malo byť pôvodne na škole pri nemocnici – tá je futbalová. Už to bolo odklepnuté, ale ona dala nelogicky trávu hádzanárom. Tomu sa hovorí ˝rozumný˝ lobing.

    • Guest povedal:

      Prepáč, ale nemáš dobré infošky. Pletieš pojmy z dojmami. VII.ZŠ si podala projekt na ministerstvo a riaditeľ oslovil Belásku, aby zalobovala. Toť vsio. So školou pri nemocnici to nemá nič spoločné. Asi ju z tejto školy neoslovil nik. Mimochodom dával som si aj ja projekt do fondov EÚ, tak som si celú problematiku musel naštudovať. To čo ty tvrdíš sa jednoducho nedá prehodiť na inú školu. Každý subjekt si podáva projekt a ten buď prejde alebo nie. Uvádzam to len na upresnenie

      • Guest povedal:

        Mám pri nemocnici syna futbalistu a viem toto – tri roky dozadu ( tuším tiež boli letné prázdniny ) bol projekt školy pri nemocnici na umelú trávu vyvesený na internete medzi schválenými projektami. Zrazu ho stiahli a dali tam VII. ZŠ, ktorá si tiež dala projekt. Ja som si len myslel, že tráva je prednostne pre futbalistov, nie pre hádzanárov. Ale každý – aj pani Belásová – si buduje svoj malý pomníček. Ibaže v NR SR nebola poslankyňou za Hliny. Treba uvažovať komplexnejšie.

    • Guest povedal:

      Na Hlinách nie je žiadna tráva. To ihrisko je multifunkčné s umelým povrchom, dcéra mi tam hráva volejbal a chalani tam hrávajú hádzanú.

  20. Guest povedal:

    Ona to však vidí inak

    • Guest povedal:

      Správne, aj keď máš pravdu, že za to nenesie zodpovednosť, aj tak je „vinná“, lebo je to ako ty hovoríš Beláska a tá môže v tomto meste za všetko lebo bola vysoko. Pardón, už odteraz bude za všetko môcť Hladký, lebo ju vymenil a stáva sa trňom v oku pre mogoňovcov on.

  21. Guest povedal:

    Trefa do čierneho! Dosť bolo Belásky, ideme na Hladkého, ten je teraz v kurze. Musím sa premiestniť na jeho stránku. Ahojte!

    • Guest povedal:

      Až teraz som si všimol, že Miladka nám bude mať 50. Pripvujte ohňostroj a na jednu raketu (poriadne silného výkonu) posaďte aj ju a vystrelte do vesmíru nech sa vráti o 10 rokov. Rád sa osláv jej 60 . narodenín zúčastním.
      A vôbec, kašli na Hladkého. Je to iný kaliber. Myslím inteligentnejší, rozhľadenejší, objektínejší, priateľskejší a hlavne urobil viac pre obyvateľov mesta, ako dáma zo SNS za svoje pôsobenie v NR SR. Neupieram jej zásluhy, viem o nich, ale stále sa mi toho zdá málo. Hladký robil drevené ekologické hračky pre deti niekoľko rokov a ako podnikateľovi sa mu darilo. Až potom vošiel do politiky. Ona najskôr vošla do politiky a potom začala niektoré záujmové podnikateľské osoby podporovať. NIE JE V TOM ROZDIEL?

  22. Guest povedal:

    Ale Paľko, toto je predsa priehľadné! Nekydaj tu na ňu a choď si na svoju stránku a venuj sa odpovediam svojich kritikov. Nebol si to ty, čo si svojim koaličným partnerom, keď ťa v komunálnych voľbách odkopli, povedal, že pre Považskú Bystricu nepohneš ani prstom, keď vyhrajú v miestnych voľbách? Tak to vrabce začali čvirikať…

  23. Guest povedal:

    Na TV Považie Galovič užesta spustil volebnú kampaň Lady Belásovej? Ked som počúval jej straníckého bossa, toho národného ochlastu ako chválil Belásku za akýsi jej prísaevok na rozvoji PB a čo všetiko vraj pre mesto vybavila prišlo mi nevoľno. Nech sa ten národný ochlasta stará o Źilinu a nie do našho mesta, ktoré v nedávnej dobe familiárne nazval “ nenežraná“ pri žiline. Pri posledných komunálných voľbách presadzoval za prednostu MsÚ svojho človeka zo Žiliny, lebo a chcel dostať ku mestkej kase, ked mu tá žilinská prestala dojiť.
    Ja som sledoval všetky zasadnutia NR SR, ale Lady v nej nevystúpila tuším ani raz, no na zasadnutiach MsZ bolo počuť len ju, Matušíka a Jurčíka. Sem tam zablekotali Gregušová, Fortuníkova alebo zakokrhal Kohucik Kostelanský.

    • Guest povedal:

      a na koktajúceho precedu a I.vicerukotrasa si zabudol? V drístaní si s vyššie uvedenými v ničom nezadali

    • Guest povedal:

      Netrep, že si sledoval všetky zasadnutia NR SR. Záznam rokovania sa vysiela v noci, celé 2-3 týždne. To mi chceš nahovoriť, že celý ten čas v noci nespíš? No to môžeš rozprávať tak akurát debilom ako si ty. Ja som zasadnutia pozeral sporadicky vždy na nočnej smene, keď nebolo čo robiť a poviem ti, že som ju zopárkrát videl vystúpiť. Fundovane a vecne ako aj v MsZ.

  24. Guest povedal:

    Važení pisatelia, nehnevajte sa, ale to ako sa vyjadrujete to je už ozaj veľmi nedôstojné. Ste vôbec kultúrni občania nášho mesta? Ak áno tak by ste sa takto vyjadrovať nemali. Škoda, že nevieme ako vyzeráte Vy. Verím, že nie všetci kandidáti sú podľa Vašich predstáv, ale urážať by ste ich nemali – slušnosť by mala existovať.

    • vito povedal:

      Ďakujeme za upozornenie, daný komentár som si ani nevšimol.
      Pri kritike verejne činnej osoby treba tiež dodržiavať určité spoločenské konvencie a určite nie je vhodné útočiť na jej fyzické predispozície (áno aj keď verejne činná osoba má byť pripravená na akúkoľvek kritiku je predsa platená z našich daní). Trocha slušnosti ale nikomu nezaškodí.

      • Guest povedal:

        To, že je niekto platený z našich daní ešte neznamená, že ho môžeme urážať a hodnotiť jeho vzhľad. Mali by sme ho hodnotiť ako osobu, jeho vystupovanie. Taktiež by sme ho nemali hodnotiť za akú stranu kandiduje. Hodnoťme človeka ako takého a pani Belásová má od nás podporu a na zastupiteľstve 21.10.2010 mala dobré diskusné príspevky.

  25. Guest povedal:

    Bc. (B*****á c****a) Milady po týchto komunálnych voľbách skončí definitívne na smetisku vyhorených a nepotrebných rozkladajúcich sa politických mŕtvol.

  26. Guest povedal:

    Prečo pani Belásová robí svoju predvolebnú kampaň s Ing. Jurčíkom? Je to tým, že jej mal sľúbiť post víceprimátora v prípade ak uspeje vo voľbách za primátora?
    V tom prípade chudák Jurčík. Bude medzi dvoma mlýnskymi kameňmi a to svojom sponzorom LL a pani víceprimátorkou.

  27. Guest povedal:

    Ja som nevidel, že by robila kampaň s Jurčíkom, naopak na TV podlaží ospevovala svojho kandidáta Haranta. Ak myslíš ten šot z oslavy jubilantov, to nie je spoločná kampaň. Obidvaja sú poslanci za Hliny, tak museli jubilantom program urobiť spoločne. Každý poslanec, aj v inom obvode má takýto program každoročne v náplni práce. To zas nejakí konkurenti mútia vodu, aby zmiatli voličov.

    • Guest povedal:

      Neviem čo rozprávala na TV Podpažie, ale v utorok bola v domove dochodcov aj s Harantom. Jurčík a viceStando boli pred ou a samostatne.

  28. Guest povedal:

    Belaska si nedá pokoj, pokiaľ sa nestane vícezbytočnosťou, teda vícéprímátórkóú. Ale podľa letokruhou už veľa šanci nemá, kto by tam chcel za pár rokov takú rárohu?

  29. Guest povedal:

    Skatula , nist ine – vypachtlana zavisltiliva, egoisticka, skratka typicka spravna osoba pri koryte. Fakt sa cudujem ako ju tam ktosi mohol este zvolit.
    Zial, slovenska realita.

    • Guest povedal:

      Milada
      Domov dôchodcov masovo hlasoval za Miladu!

    • Guest povedal:

      Podľa tvojho príspevku mám pocit. že ten závistlivec egoistický si ty a ešte by som aj rád videl ako vyzeráš. Keď si ju tu opisoval, že si sa práve díval do zrkadla?

    • Guest povedal:

      Vypachtlaný a k tomu primitív si ty, keď sa takto vyjadruješ. Volil ju každý kto má iný názor na ňu ako ty. A ako správny demokrat by si mal akceptovať názory druhých aj keď s nimi nesúhlasíš. Ale zabudol som, ty nie si demokrat, ty si obyčajný zakomplexovaný primitív

  30. Guest povedal:

    Vážení, už dlhšiu dobu sledujem diskusiu na stránke Mogoňov a ešte som sa nezapojil. Nie som fanúšikom žiadnej politickej strany ani žiadneho politika (ani miestneho) a dokonca som nebol pri žiadnych voľbách od roku 1994 a ani nemienim. Nepoznám Belásovú (zo dvakrát som ju videl mihnúť sa v telke, raz som ju videl v meste) a ani som ju nikdy neriešil. Je mi v podstate ľahostajná ako všetci. Ale jedno som pochopil. Zrejme to bude silná osobnosť, keď tu má najviac kritických až nenávistných diskusných príspevkov zo všetkých poslancov a miestnych politikov. Vy ju síce kritizujete, ale tým, že je stále vo vašej pozornosti, jej vlastne dávate status dôležitosti. Uvedomujete si to vôbec?

  31. Guest povedal:

    Uvedomujeme si to a súhlasíme, že je silná osobnosť. Sme radi, že sa napriek všetkým nenávistníkom a závistlivcom dostala do MsZ a držíme jej palce.

    priatelia z facebooku

  32. Guest povedal:

    Gratulujeme pani Belásová, sme radi, že ste sa do zastupiteľstva dostali Vy a pani doktorka Gregušová. Škoda, že neprešiel aspoň do zastupiteľstva pán Harant, osobne ho poznám dlhé roky a bol by dobrým primátorom, resp. poslancom. Možno nabudúce vás, správnych ľudí zo SNS, bude v mestskom parlamente viac. Vnímame vás ako záruku spravodlivosti, empatie a profesionality.

    rodina Kušnierová

    • Guest povedal:

      Vážená rodina Kušnierová, váš názor rešpektujem , len neviem čo dobrého by tam ktorýkoľvek z vami menovaných urobil. Nakoniec všetci sú v zastupiteľstve už našťastie minulosťou.

      • Guest povedal:

        Bohužiaľ Belásová naďalej v štruktúrach mesta funguje. Snáď nám raz Janas vysvetlí, prečo túto osobu na úrad prijal takou „transparetnou“ formou akou len on vie. Je to len ďalší dôkaz podivného fungovania MSÚ pod Janasovým vedením. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto prinajlešom zaváňa primitívnym kupčením.

        • Guest povedal:

          Akým kupčením? Ty s tvojím primitívnym mozočkom by si mal/mala radšej robiť to čo robíš, ak vôbec niečo robíš, a nestarať sa do vecí, ktorým nerozumieš, resp. nechceš rozumieť. Ja si predstavujem kupčenie na trošku vyššej úrovni, ako napr. post poslanca za post minimálne viceprimátora, resp. nejaké teplučké miestočko ako je šéf MŠK a pod. Nedaj sa vysmiať, a rob to čo vieš. Týmto veciam aj tak nerozumieš… 🙂

          • Guest povedal:

            Pani dôležitá padla na hubu a teraz je jej dobré aj miestečko na MsÚ. Janas sa jej zbavil v zastupiteľstve a ona mu je teraz vďačná, že je živená z našich peňazí

          • Guest povedal:

            Tak nám tupým s malým mozočkom vysvetli, ako sa pani dôležitá stala vedúcou, keď nemá nielen príslušné vzdelanie, ale ani odbornú prax a predpoklady spĺňať danú funkciu? Alebo Janasa odrazu trasnparetne osvietilo? Tiež nám vysvetli ako pár týždňov po nástupe zrazu dostala 35 tisícovú objednávku od mesta firma, v ktorej mala Miladka kedysi poslaneckú kanceláriu? Treba pokračovať? Asi nie, máme menšie mozočky ako bývala nástenkárka z JRD Miladka a tak nič nechápeme.

            • Guest povedal:

              Môžeš kľudne pokračovať, ale už ti raz bolo povedané, že si primitív, tak sa toho drž… 🙂 Malý mozoček, je hold malý mozoček.

              • Guest povedal:

                JE to jedna škareda hnusna žena,nehodna stratit slovo, jej podobizen je na troch vežiach.Skratka krava.

                • Guest povedal:

                  Si úbožiak. Mne je jedno ako vyzerá, to je jej vec a vec jej blízkych, zaujímať ma môže jedine to, ako sa správa a čo robí.

                  • Guest povedal:

                    no a to čo robí a ako sa správa je viac ako úbohé. vysvetli nám ty chytrak, ako sa ta osoba dostala na úrad, ked si ju súperkám jananas vybral

                    • Guest povedal:

                      urážky a útoky
                      Ak útočíš na to, ako sa dostala na úrad alebo na jej prácu, je to v poriadku, ale ak útočíš na vzhľad, za ktorý ona možno ani vôbec nemôže, tak to je úbohosť. Pochopil? Čo ak má nadváhu v génoch alebo má nejaký metabolický problém?

                    • Guest povedal:

                      Súhlas

                    • Guest povedal:

                      A je v génoch aj chamtivosť a bezcharakternosť?

              • Guest povedal:

                namiesto argumentov urážky, hlavne že ty nemáš malý mozoček

              • Guest povedal:

                Beladona chodí po dôchodcoch a lanári ich do starobincov kde má svoje percentá. Fuj tak toto je tá klasifikácia prečo ju pažravý Károľ vybral.

  33. dedo povedal:

    Milada
    Nedá sa očakávať,že táto vyžratá a vymetená Milada bude zastávať iný názor,ako vlastné udržanie koryta. Toto mesto si bohužial ani iné nezaslúži.Preto sa mohlo vo vedení mesta udržať tolko tupcov už asi na doživotie.

    • Guest povedal:

      bla-bla-bla…. závistlivé psy štekajú, ale karavána ide ďalej. Dávaj pozor, aby si ztej závisti, nenávisti a zloby nepraskol. Prečo vždy tí, ktorý tým schopným nesiahajú ani po špičky vedia tak nenávidieť,závidieť a zbabelo anonymne osočovať?

      • Guest povedal:

        ake bla bla bla, byť poslancom v Pov . Bystrici je byť ako bezdomovec na stanici.
        Pre ich “ schopnosti “ si ich každý aj tak važi a preto sú aj také reakcie občanov napr. i na nete!
        Myslite že pri pive ich niekto chváli?
        Čo ma rešpekt, snáď iba Smatana, možno ešte Karas – zbytok chudáci, ktorí nie sú schopní postararať sa inak o rodiny, iba
        “ cecaním “ mesta!
        Preto sa nedivne, že sa tam potom kvalitný človek až tak moc nehrnie, pretože ti chmatajkovia ho aj tak odstavia, napr, ako Smatanu!

    • Guest povedal:

      Aké koryto máš na mysli? Pokiaľ viem, tak poslanci MsZ dostávajú za zastupiteľstvo nejakých 3 000 Sk a tie bývajú raz za tri mesiace. Taká suma stačí poslancovi akurát na telefón, keď vybavuje veci vo svojom obvode.

      • Guest povedal:

        Máš zlé informácie, dostávajú pravidelne každý mesiac 120€ + desiatky € za komisie a dozorné rady. O rôznych vplyvoch na rozhodovanie a prípadných odmenách za dobre odvedenú prácu-predaj pozemku, schválenie stavby….. nie je oficálne žiadnej reči samozrejme.

        • Guest povedal:

          Netrep, ja som si to overoval. Peniaze dostávajú len v mesiaci, keď je zastupiteľstvo a to je teraz podľa nového zákona raz za tri mesiace. A to druhé čo hovoríš, to nebudem komentovať. To je taký argument typu JPP.

  34. Guest povedal:

    re
    Ešte tak Janka Soptu a nazdravie!!

  35. Guest povedal:

    Chceš si vypiť? No tak to skús s niektorým iným politikom. Skoro všetci si vedia ľupnúť, len novinári to tolerujú a orientujú sa len na Slotu. A potom taký magori ako ty sa nechajú ich taktikou oblbovať a nechajú si vtlcť do hlavy, že jediným politikom čo si vypije je Slota. Je mi ťa ľúto

  36. Guest povedal:

    Nemusí ti ho byť ľúto, lebo on vôbec nevie, že je vymletý, čiže je sám so sebou spokojný. To nevieš, že najväčší blbci si o sebe myslia, že sú géniovia? Mnohí, aj viac chápaví ľudia sa nechajú podprahovo ovplyvňovať médiami. nenadarmo sa médiám hovorí siedma veľmoc. Keď chcú, dokážu aj z neviniatka urobiť masového vraha. Veď ako oblbli voličov SaS, keď pred voľbami dávali priestor Sulíkovi a ovplyvňovali verejnú mienku. Ažpo voľbách sme zistili čo sú zač. Ale teraz je to už jedno, lebo cieľ je splnený. Sú vo vláde.

    • Guest povedal:

      Sú vo vláde presne tak ako to naplánovali zahraničné loby spolu s ich vraj slovenskými médiami podľa strategického predvolebného plánu. Ozaj viete, kto sú majitelia denníka Pravda? Maďari!A to by som mohol pokračovať ďalej. Ani jeden denník na Slovensku nie je v slovenských rukách. Tak sa zamyslite, vážení!

      • Guest povedal:

        re
        A prečo ste to dovolil keď ste taký dobrý Slovák?
        Treba ich odkúpiť späť a je po probléme!!

        • Guest povedal:

          To ste dovolili vy, všetci čo ste volili protislovenské strany. A ešte nám sprivatizujú teplárne a keď budeš drkotať zubami, pretože budeš šetriť teplom, tak môžeš pod dekou rozmýšľať čo si volil, ty anti Slovák

          • Guest povedal:

            re
            No toto musel písať veľmi múdrý človek!
            Proste čo je štátne to je najlepšie, aj keď to samozrejme nefunguje a vedenie takýchto podnikov a samozrejme aj ostatní zamestnanci berú veľmi veľké platy a to za to že vytváraju straty!!
            Tie dotuje štát z peňazí ostatných zamestnaných Slovákov!
            Najväčšia sranda na tom je, že zväčša v týchto dlhy vytvarajúcich podnikoch su mzdy aspoň 1 x väčšie, ako v tých čo si musia zarobiť na seba, a zo ziskov týcho menej zarabajúcich sa to dotuje!
            Presne ako v Grecku – majú tam viac ako 1 x väšie platy, dôchodky oproti nám, no aj tak žiadali od nás pomoc!! A Fico by ju bol samozrejme DAL !!!
            Gréci si to síce brali ako pôžičku / no bohvie kedy by ju asi splatili/ – slovenské štátne podniky – ako nenavrátne pôžičky:
            Teda ozaj nechápem občana, ktorý ma plat napr. 700 eur, že je veľmi rád a bojuje za to aby štátny podnik ostal a ľudia z jeho daní tam mali plat 1200 eur a viac oproti nemu!!
            Som už síce dôchodca, a teda mám už dosť rokov, no toto proste nedokážem pochopiť!!
            A čo sa týka ceny tepla, v štátnych teplarňách je výrazne drahšia, lebo majú staré technológie a preto vyrabajú neefektívne“
            Finalnú cenu vždy určuje URSO – Úrad pre reguláciu sieťových odvetvií a teda je jedno kto je majiteľ!
            Nie je to jedno pri jednom.
            Štátne teplárne nedokážu vytvoriť primeraný zisk, robia neefektívne a cena je veľká.
            Občan aby ušetril mrzne, štátný podnik ma malý obrat , nemá primeraný zisk na investície a modernizáciu a tak to ide dookola.
            Súkromník – chce aby predal tepla čo najviac – preto zainvestuje svoje peniaze, zmodernizuje, teplo dá lacnejšie, občan ho odoberie viac – nemrzne a peniaze sa súkromníkovi vracajú, lebo má vzhľadom na moderné technológie lacnejšiu a efektivnejšiu výrobu!
            Takto to funguje na celom svete,niekde aj na Slovensku – kde sú ľudia už trošku chytrejší.
            Bohužiaľ väťčšina radšej mrzne, no je veľmi spokojná, že dotuje stratový podnik – ktorý nakoniec aby úplne neskrachoval, aj tak sa predá.
            No a keďže sa bude predávať už po vlne záujmu, predá sa lacno a štát a ľudia opäťprídu o love / peniaze/!!
            Keby bolo všetko predané – ale ozaj predané – nie darované ako to urobil Vladko z Teplíc, mohli sme byť už na inej úrovni – minimálne na úrovni Čechov, ak nie vyššie!!

            • Guest povedal:

              Članok je veľmi dobrý – no moc obsiahlý!
              80 % Bystričasnov ho nepochopí, pretož čo je štátne je najlepšie, a úplne super je podľa väčšiny Bystričanov privatizacia za Vladimára Mečiara!!
              Proste bomba – viď Pov. strojárne !

              • Guest povedal:

                Som zvedavý, čo by si robil Ty, keby si bol nezamestnaný? Radšej robiť za pár šupov na mestskom úrade, ako sa nechať živiť štátom, nie? Čo závidíš Ty bumbák, najdi si aj Ty robotu a neseď doma a nevypisuj ko…ny.

  37. Guest povedal:

    nie
    nemyslím si – že Milady – si zaslúži nejakú našu pochvalu alebo podporu…..
    neviem o ničom čím by nám – občanom pomohla…… jedine v Milochove ….. dopomohla ….. aj s Fortúnikovou…..ale s tým sa radšej nechváli….

  38. Guest povedal:

    slepý nevidí, hluchý nepočuje a zaujatý závistlivý hlupák nechce vidieť a nechce počuť. Tak to asi chodí.

  39. Guest povedal:

    Nema chybu ako ju Janas drží aj s Jurčíkom a Smatanom nakrátko. Ani si nepípnu pokiaľ im nedovolí a neudelí slovo. Konečne!

  40. Guest povedal:

    re
    To Janas s Jurčíkom a Smatanom držia nakrátko Belásovu?
    Potom nechápem !
    “ Ani si nepípnu pokiaľ im nedovoli a neudeli slovo “ – KOMU ?
    Písal maďar zo Szegedínu ??
    Nepochopil som čo chcel “ mysliteľ „vlastne povedať a kto koho drží a kto nemá slovo !!

  41. Guest povedal:

    Ten génius čo tú blbosť napísal, má v hlave totálny hokej a neovláda pravidlá samosprávy. Postavil tu Janasa do pozície nadriadeného poslancom, čo je absolútna hlúposť. Janas sa len drží rokovacieho poriadku a nepamätám si, že by akýkoľvek poslanec vystupoval aj v minulosti bez toho, aby mu primátor neudelil slovo. Primátor vedie schôdzu a udeľuje slovo, ale žiadneho poslanca nemôže uzemniť. A už vôbec nie Belásovú. Dôkazom toho je posledné zastupiteľstvo, kde to poriadne natrela Janasovi, Martauzovi a Sičákovi.Takže toho analfabeta, čo nevie o čom píše si nevšímaj.

  42. Guest povedal:

    Dozvedel som sa najčerstvejšiu infošku, že Beladona sa stala platenou ústrednou tajomníčkou SNS a je v predsedníctve SNS. Asi je to pravda, lebo som ju videl na TA3 na tlačovke. Hovorila stanovisko SNS k zákonníku práce.

  43. Guest povedal:

    Beláska je na kandidátke do parlamentu na zvoliteľnom 8. mieste. Jediná žena v prvej dvadsiatke.

    • Guest povedal:

      čo spravila pre PB doteraz? hovno
      kde mala doteraz kanceláriu? u človeka čo sedel dva roky v Leopoldove.
      Výsledok? Nevolím ani za boha. Radšej šaša Matoviča.

  44. Guest povedal:

    re
    No nech si o nej myslí kto chce čo chce je najvyššie nasadeným občanom mesta P.B na kandidatkách politických strán do NR SR!!
    Kde sú machri Smer – Janas – nula!!
    SDKÚ – nula / ani sa nesnažil n ik kandidovať /
    KDH – Sopčák 38 – nezvoliteľný
    a zbytok tiež – nuly!!

  45. Guest povedal:

    Nemusíme Belásovú mať radi, ale objektívne treba povedať, že pre mesto a okres predsa len čosi dobrého urobila. Na otvorene.sk som čítal jej popis činnosti ako poslankyne NR SR. Aj peniaze na rekonštrukciu škôl vybavila ona. Povedala mi to nebohá pani doktorka Gregušová a tá nikdy neklamala. Pani doktorku som si veľmi vážil a viem, že ona si priateľov vyberala. Keď sa rozhodla pre Belásovú, nemôže tá Milada byť nejaký krivák a neschopák. Veď, keď už len porovnáme činnosť pre PB jej a Hladkého s Poliačikom , musíte uznať, že Belásová je na tom v rebríčku hodnotenia oveľa lepšie.

  46. Guest povedal:

    Nielen mesta ale celého okresu z parlamentných strán

  47. Guest povedal:

    Pani Belasova uz davno prekrocila co sa ako od poslankine ocakava .Treba si ju vazit aj ako cloveka ktory sa pre dobro vsetkych obetuje a pomoze kazdemu .Zasluzi si len uctu.Podla mna by sa mala dostat do parlamentu a popripade do vlady,pomoze to iste celemu okresu .

    • Guest povedal:

      Poslankine…keď už poslankyne s tvrdým y…no nič deti a asitenti pani Beladony. vypnúť počítač, vycikať, umyť a spinkať. Pani Beladona vám zajtra porozpráva ďalšiu rozprávku o budapeštianskom hrade, ktorý postavala náhodou firma, kde sídli jej kancelária. P.S. Nepite toľko tej kofoly, potom príliš bublinkujete a nedokrvuje vám mozog. Cmuk

  48. Guest povedal:

    Že zrovna ty ideš niekoho poučovať o gramatike. Ty, ktorý napíšeš miesto postavila slovo postavala, ha ha ha…Čo si o sebe myslíš, že si pupok sveta či čo? Akonáhle má niekto iný názor ako ty, hneď si myslíš, že to píše niekto z jej rodiny. Ja nie som jej rodina ani asistent (toho už nemá, keď teraz nie je v parlamente), ale poznám ju osobne na rozdiel od teba, ktorý nič o nej nevieš a kritizuješ ju. Ja poznám dosť ľudí, ktorým aj osobne pomohla.Lenže ona to nerobí pred kamerami,ani o tom všade nerozpráva, ako všelijaké tzv. celebrity. Tvoja anonymná kritika je akurát len prejav tvojej zbabelosti. Kamarát, môžem ti povedať s čistým svedomím, že jej nesiahaš ani po špičky. Ani intelektuálne a už vôbec nie ľudsky.

    • Guest povedal:

      Sa musím smiať, porovnať hrubku y i so slangom, to iný tupec z teba. To tá Beladona má vkus, aj si ju šmykol?

    • Guest povedal:

      Niekto tu už vtipne zareagoval, tak máličko doplním. Nie je mi známo ako dobre posnáž súdružku Hakenbergovú, tak sa Beladona zaslobodna volala, keď robila aktívnu nástenkárku KSČ na družstve v Podhradí. Už vtedy robila prdlajz, presne tak ako robí aj teraz, iba svojou národnou tlamou mláti hlava nehlava ružovučké kydy o maďarskej hrozbe. Aj vtedy mala 120 kg, rovnako ako má teraz. To čo si pripisuje, bolo len preto, že zákazky realizovala vždy firma jej chlebodárcu u ktorého má kanceláriu. Detail že sedel 2 roky v Leopoldove nevadí, pravda truľko? Ospevuje sa, že zariadila rekonštrukciu toho, či tamtoho. Zabudlo sa pripomenúť, že vždy to realizovala jedna a tá istá firma za nehorázne predražené peniaze. Tak ako teraz tunelovala slovenská národná straka netuneloval kedysi ani najväčší tunelár Vlado Vladovič. Toto sú fakty chlapče. Ja týchto zlodejov voliť nikdy nebudem, rozumieš? A píš ospevné somariny aké len chceš.

      • Guest povedal:

        Presne tak , máš môj súhlas. Keď jej nekvaplo nebola sa ochotná s nikým ani baviť. Jej národné presvedčenie končilo pri výške všimného, nech ju teraz berie čert mrchu.

  49. Guest povedal:

    re
    Klamstvo !
    Keď robila na družstve v Podhradí – nemala 120 kg, ale max. 118 kg!
    Treba písať objektívne !

  50. Guest povedal:

    Kde sú dôkazy? Len samé bohapusté táranie a ohováranie plné závisti a nenávisti. Čo má jej váha spoločné s jej prácou a intelektom? Znova si dokázal, že jej nesiahaš ani po špičky.

    • Guest povedal:

      Nerozčuluj sa zbytočne nad tým vymletým závistlivým chudákom, slintajúcim nad počítačom. Ak aj Belásová bola kedysi nástenkárka, to že dnes je tam kde je svedčí o tom, ako sa za tie roky vypracovala. To je len na jej chválu. Zatiaľ čo ten slintajúci magor čo tu furt na ňu kydá, ten bude stále len malým závistlivým hajzlíkom a takýmto spôsobom si bude naďalej kompenzovať svoju menejcennosť. Súhlasím s tebou, jasne ukázal, že jej nesiaha ani po špičky.

    • Guest povedal:

      Ja som bokom, ale tými hajzlíkmi si to prehnal. Ja okolo tej kancelárie chodím denno denne, čo chceš ešte dokazovať?

  51. Guest povedal:

    re
    U koho má teda tú kanceláriu ??
    A čo sa týka tej nástenkárky, tak to je pravda.
    Na JRD to patrilo k jej povinostiam a po revolucií – hlavne v minulom volebnom období to v jej materskej strane bol bonus!!

  52. Guest povedal:

    Pokiaľ mám informácie, tak na JRD za mladi robila redaktorku družstevných novín. Každý sme nejako začínali, preto vážení kolegovia nechápem, prečo sa po toľkých rokoch navážate do toho čo krdysi robila. Ja som nestranný, ale musim povedať, že by sme všeobecne mali posudzovať ľudí podľa toho akí sú teraz a čo robia teraz. A to, že je na kandidátke svojej strany v prvej dvadsiatke a ešte k tomu jediná žena, to asi bude aj o tom že v hlave nemá otruby.

  53. Guest povedal:

    K tej kanceláríí viem čo tu naznačuješ. Problém môže byť aj v inom . Môj kamarát zháňal poriadnu reprezentačnú kanceláriu pred dvoma rokmi tu v PB pre svoju firmu a nič nemohol zohnať v celom meste. Samé kutice na spoločných chodbách, žiadne súkromie.

  54. Guest povedal:

    Presne, aj ja ju chápem. Nikde nič poriadne nebolo, tak zobrala aj tú ktorú vlastní odsúdení za vydieranie. Pravdaže náhodou začal dotyčný dostávať kšefty za desiatky miliónikov a pravdá z ministerstiev ovládaných strakami. Takže milí čitatelia, až vás ani nenapadne hľadať súvislosť s otváracími ceremóniami bežiacimi na TV Podlažie, kde MyLady otvárala rôzne stavby po okolí ktoré staval spomínaný pán kancelárista.

  55. Guest povedal:

    Pre mňa je dôležité to, že sa starala a nejaké peniaze do regiónu dotiahla. Na rozdiel od Hladkého a Poliačika, ktorí tu dotiahli akurát tak ho…Dúfam, že to ho… tu už nebude dlho smrdieť a ľudia sa konečne zbadajú a prestanú už voliť výťahové strany.

    • Sociálne cítiaci miliardár z S povedal:

      „Belásovej investície“
      Tie prebehli akurát tak prostredníctvom firiem napojených na Slotu, jeho bielu kobylu a kurtizánu Belásovú – a do vrecák týchto národniarskych podnikavcov.

  56. Guest povedal:

    Dopocul som sa ze Slovenska MyLady ma momentalne mladuckeho Tureckeho priatela, ktory vlastni zlatnictva. Vie niekto podrobnosti?

    • Guest povedal:

      Námet pre naše televízie – romantický príbeh „Omar aj Fatima po 500 rokoch…“

      • Guest povedal:

        Nepomylíl sa pisateľ?
        nechcel napísať … po 500 kilogramoch ??

        • Guest povedal:

          Pomýlil, nemá tam byť spojka „aj“, ale iba „a“ 🙂

          A čo ty vieš, koľkým chlapom sa také veľké ženy páčia… Ja som síce na útlejšie a na štíhle, ale proti gustu žiadny dišputát.

    • Guest povedal:

      no čo, Slopa už nemá záujem, parlamentná posteľ nie je istá, tak postačí aj čmouda z antálye, herbalife lady ho určite naučí po slovensky nie len tr..ť ale aj hvízdať

  57. Guest povedal:

    To je divné, ja som počul, že sa na jar ide vydávať za jedného podnikateľa z Blavy

    • Guest povedal:

      Samozrejme že si berie podnikateľa z Blavy, bol nejprijatelnejší z toho nekonečného zástupu záujemcov o manželstvo s predmetnou lady.

  58. Guest povedal:

    To čo ste hodili do placu budú isto také vtákoviny akú som zas počul ja a to, že sa chce vraj dať preoperovať na chlapa.

  59. Guest povedal:

    Ľudia vám už všetkým asi šibe. Chováte sa ako staré kofy na trhu, počúvate samé JPP a čím väčšia sprostosť, tým viac tomu veríte. Pre mňa za mňa nech si zoberie aj Mongola. Mňa jej súkromie vôbec nezaujíma a určite sa neznížim k tomu, aby som tu písal takéto sprostosti ako vy. Veď keď nemáte naozaj o čom písať, aspoň sa nezhadzujte takýmito hovadinami, čo nemajú žiadnu vypovedaciu hodnotu.

    • Guest povedal:

      Presne ako píšeš, nech si zoberie aj mongola. Presne podla hesla Slovensko si nikdy nedáme a sme čistý Slováci a Orbánová loď sa potápa. časom bude aj mongolská národná

      • Guest povedal:

        Omyl, Orbánova lod sa nepotápa sama od seba, potápa ju Brusel. Orbán sa snaží zachovať aké-také zvyšky suverenity, ale Európska múmia ako správna totalitná inštitúcia neznesie akúkoľvek snahu o samostatné rozhodovanie a akýkoľvek odpor voči svojmu diktátu.

        Nech sa dej čokoľvek, pamätajme si, že Európsku múmiu založili skrachované koloniálne veľmoci, ktoré sa nikdy nezmierli so stratou kolónií. Je smutné, že ani Slovenská najnárodnejšia strana nemá záujem postaviť sa proti tomu.

        • Guest povedal:

          Pozri si hlasovanie v parlamente a čítaj noviny. Jedine SaS a SNS sa postavili proti. Dokonca SNS hovorí, aby sme sa pripravili na rozpad eurozóny tak, ako to už robia Nemci, Francúzi a Angličania. Bohužiaľ, naša drbn… vláda sa tvári, že sa nič nedeje a čaká na spasenie.

  60. Guest povedal:

    Ste úbožiaci, dôležitejšie sú úplne iné veci. Všetky strany nás zapredali do chomúta Európskeho superštátu. Radička to minulý týždeň podpísala. To je koniec štátnosti Slovenska. Bachli sme milióny eur do čiernej diery Grécka aby sme zachránili nemecké a francúzske banky. Hlavne, že my máme žobrácke platy a o dôchodcoch ani nehovorím. Mňa na rozdiel od vás trápi toto. Takže sa mýliš, časom tu nebude nič, len veľká čierna diera, banánová republika. A to aj vďaka takým ako si ty, pretože sa zaujímaš len o samé koko….

  61. Guest povedal:

    re
    Sám si ubožiak!
    Keby si nesedel iba v krčme, ale sa pozrel aj ďalej do sveta – proste ďalej ako je Prečín či Orlove, zistil by si, že euro mám veľmi pomohlo pri cestovaní, ako aj pri nákupoch rôzných tovarov a služieb!
    Ja som ešte nezabudol, ako som kupoval euro za 38 a viac SK!

    • Guest povedal:

      Ty kretén , to prašivé euro čo si kedysi kupoval za 38.- a teraz je za 30.- bude čoskoro minulosťou. Môžeš si ich nakúpiť a vytierať si s nimi riť lebo čoskoro bude bezcenné.

  62. Guest povedal:

    Ty si úbožiak, pretože vidíš len jednu stránku veci a to len zo svojho pohľadu. Pozri sa na to makroekonomicky. Poplatky do únie prevyšujú to, čo od nich dostávame v podobe eurofondov. To nie sú moje slová, takúto štúdiu vypracovala jedna agentúra v Česku, ktorá sa zamerala na ČR a SR. To čo sa teraz deje nemá spoločné s tým, čo tu trepeš. Keď nás do EÚ lanárili, tak nám hovorili, že nás euro zachráni. Dnes ho zachraňujeme my. Ale za akú strašnú cenu?! Za cenu ožobračovania našich ľudí. Čo si myslíš , že tie obrovské milióny do pevného eurovalu nám nebudú chýbať na dôchodky, platy, zdravotníctvo a pod.? Najväčší žobráci EÚ, čiže Slováci, zachraňujú nezodpovedných Grékov, banky v Nemecku a Francúzsku. VEĎ TO JE CHORÉ! Pozri si hlasovanie v parlamente za prijatie pevného eurovalu. Jedine SNS a SaS boli proti. SDKÚ, KDH, Most – Híd a Smer hlasovali za a tým ožobračili nás všetkých, naše deti a deti ich detí.l

    • Guest povedal:

      re
      No tú štúdiu si si asi vytlačil na WC!
      Je to klamstvo, ako aj všetky Vaše argumenty!
      Z Únie dostávame viacej ako dávame, a keby ste sa pozerali na ČT 24 minulý týždeň kde bola asi 2 hod. debata s min. financií ČR Kalouskom tak ste si mohli zapísať aj konkrétne čísla v náš, resp. prospech ČR financií z Únie!
      A čo sa týka SaS, to sú taký eknómovia ako cigáni na Východe!
      Sulík pripravil bombastický vzorec na zníženie platom ústavných činiteľov a keď prišiel do praxe, tak zrazu bolo navyšovanie o cca 700 Eur poslancom, ministrom a prezidentovi ešte viac – MESAČNE!!
      Plus súdcom atď.
      Pokiaľ ste nepochopili – euroval je pôžičková záležitosť, nie dar!!

      • Guest povedal:

        Vole, euroval je pôžička, ktorú nikto nikdy nevráti. Teda je de facto dar. Len imbecili prikyvujúci vlastizradcom z SDKU, KDH, MOST, SMER tárajú opak.Vrchol idiotizmu je keď si Slovensko požičia aby mohlo požičať Grécku. To je čo za kreténovina ? Nevieš ty tupec kto to kedy splati, keď sa systém eurovalu napĺňa stále novými a novými euráčmi ? Oni reálne ani neexistujú , je to fluidum , ktoré zadĺži aj ostatné štáty bankárskej lobby a potom príde krach. Bude po dôchodkoch, social. istotách a ostatných veciach na ktoré sme zvyknutí.

        • nikto povedal:

          bolo dobre
          podla mňa to tu skončí ako v Maďarsku v 56 roku .Len treba postaviť viac kandelábrov a bude to vyriešené.

  63. Guest povedal:

    To je argument, že kupoval som euro za 38 Sk! ŽIADNE EURO UŽ NEBUDE vážený, takže si nebudeš mať čo kupovať, ty magor. Bože, keď tejto problematike nerozumieš, tak tu nepíš chu…Tvoj oponent má svätú pravdu.

    • Guest povedal:

      Prosím oznámte,kedy máte stretnutie spolužiakov zo školy. Rád si Vás prídem pred pomocnú školu pozrieť.Keď nato máte študujte aj ďalej,slovensko Vás potrebuje.

  64. Guest povedal:

    Pretoto ja radšej diskutujem na stránke Otvorene. sk. Tam má diskusia skutočne iný rozmer a zapájajú sa tam okrem takýchto debilov aj fundovaní diskutéri. Tých nezaujímajú kto kde s kým, ale rozoberajú tam skutočné problémy. Táto stránka skĺzla len do okydávania a výmyslov primitívov z Mogoňova

  65. Guest povedal:

    Nemáš argumenty, tak zaútočíš tým najprimitívnejším spôsobom. Typické Mogoňovo. Mám pocit, že s pomocnej školy si akurát ty!

  66. Guest povedal:

    Miladka vraj dostala ponuku pracovať na úrade od najvyššieho Károľa. Je to pravda?

    • Jozef K. povedal:

      Ano je to pravda ,prejednavalo sa to na rade mesta.Pani Belasova bude viceprimatorkou namiesto pana Sopcaka .A este jedna zmena na poste prednostu.Je to uz schvalene primatorom.Prednostom bude pan Matusik.Obe zmeny sa maju vykonat v co najkratsom case .Pan primator to navrhol a je to ako odmena za pracu ktoru vykonavaju pre prospech celeho mesta .Aj touto cestou im prajem vela uspechov a len tak dalej .

      • Guest povedal:

        Čo také Sopčák vyviedol, keď ho Janas kopol do zadku? Ferko Netušík a slonica to budú adekvátne náhrady len čo je pravda z kaluže do blata

  67. Guest povedal:

    si sa vyfarbila ,zapredala si sa hanba tiiiiii

  68. Guest povedal:

    ešte nedávno na smerákov nadávala a teraz je snimi jedna ruka, proste národná hrdosť hej slováka končí v najbližšej peňaženke. už mi je jasné prečo nedávno sa tak na zastupitelstve zastávala Janasovho zvýšenia megaplatu, keď do toho zarýpal Juro Smatana.

  69. Guest povedal:

    Janas+Belasova= ………..

  70. Guest povedal:

    Touto cestou by som sa chcela ospravedlnit svojim volicom .Vzdanie sa mandatu poslanca bolo mojim tazkym rozhodnutim ,ale ak chcem este nieco pre moje rodne mesto ako aj krajinu urobit ako spravny slovak ,tak toto bola jedina mozna cesta .Ako ste si vsymli vzdy som mala rada socialnu oblast a riesenie socialnej otazky nasich socialne slabsich spoluobcanov ,teraz nehovorim len o romoch ktorim chcem najviac pomoct ,ale vsetkych ludi ktori potrebuju moju pomoc.A kedze socialny utvar uz na meste vela rokov stagnuje tak toto je pre mna velka vyzva .A do strany smer zatial nevstupujem .Socialny program pre mesto nepotrebuje stranicke tricko.

    • Guest povedal:

      až na tie chyby bomba…Miladka, len tak ďalej…a čochvíla je z teba MatkaTereza

    • Guest povedal:

      Až na to, že kritériá pre výberové konanie boli na „kultúrneho a športového“ referenta a nie na sociálnu prácu, pre ktorú uvedená dáma nemá žiadnu kvalifikáciu, na ktorej tak vždy záležalo pánovi primátorovi.

  71. Guest povedal:

    Ak su volici p . Balasova narodniari a slovaci ako repa ako to Vasa strana SNS kaze. Tak teraz kazdy jeden co Vam dal hlas ako poslankini do MZ by vas mal pri stretnuti s Vami na ulici prefackat za to ako ste sa zachovali narodne, hrdo—podvodnicky.

    • Guest povedal:

      Nemôžem si pomôcť, ale celé mi to príde ako Janasova hra ako sa zabetónovať na úrade na večné veky. Janas predseda smeru, Belásová nová vedúca sociálneho predsedkyňa SNS, Péli-mestský právnik predseda SDKÚ a nakoniec postavičky z KDH, Martausovia, Sopčák a Máťoš-janasov súkromný staviteľ. Ostáva len veriť, že voliči už nebudú voliť skorumpovaných straníkov, ale zvolia naozaj nezávislé osobnosti. Miladka a spol sú toho jasným dôkazom, kadiaľ cesta rozhodne nevedie.

  72. Guest povedal:

    Belasova to co si spraila prekrocilo vsetky hranice bodaj by ta teraz janas prepustil a ty zostanes na ulici.Uz som pisal list Dankovi akeho zastupcu ma SNS (SMER) za nas volicov v PB

    • Guest povedal:

      Poznám túto národnú kreatúru ešte z čias keď chodila všade pešo s vyšustenou poloprázdnou igelitkou a predávala predražený herbalife. Nemala pomaly čo do huby a za korunu by spravila čokolvek. Potom sa z nej zázrakom stala Dáma a nebolo jej odrazu rady. Teraz sa dostala opäť do obyčajnej pozície a spravila len to čo vždy dobre vedela. Za svoje dobro zapredať aj. Je mi z tejto mogoňskej politiky na grcanie. Čakám akú ďalšiu politickú stranu a jej predsedu si Janas tentoraz kúpi až je zbierka kompletná.

  73. Guest povedal:

    Pozerám, že je tu už ako vedúca. To máte odkiaľ? Pokiaľ viem, vedúci školstva, kultúry a športu je stále Bielik…..

    • Guest povedal:

      tak sa prezentuje sama, každopádne na svoju funkciu nemá žiadnu kvalifikáciu a čo viac ani za mak jej nerozumie a pritom na týchto faktoch si tak vždy zakladal náš súčasný trasparetný pán doc. Janas.

      • Guest povedal:

        Takto to už chodí v týchto národných kruhoch, najskôr svoj gágor a keď ostane potom príde na rad aj na národnu hrdosť. U Miladky Širokorozchodnej nič nové, to si iba Karolko s jej gorálkovým šéfom dohodol ďalší dobrý kšeft. Ešte budete počuť.

    • Guest povedal:

      Neviete kde Miľada sedí? Minule som bol na úrade a nikde nebola menovka. Vychádzala z kancelárie od Danižovej. Alebo ešte nemá pľac?

      • Guest povedal:

        Áno vychádza a otravuje tam vzduch, hrá sa na vedúcu za 1000 eur platu, veľká managérka. Všetci jej majú plné zuby.

        • Guest povedal:

          Postavu na to má aby bola veľká managérka. Károľ je ale spokojný, keď má takú schopnú pracovníčku bez pracovnej náplne a kancelárie.

          • Guest povedal:

            Veď ako doc. Károľ v teľevízii vyprával, prešla transparetným výberovým konaním a má bohaté skúsenosti zo sociálnej oblasti. V akej nemám šajn, asi ako ryžovať meské peniaze na vznikajúcich súkromných DSS. Ale károľ má takýchto „odborníkov“ rád skrachovaný bankár martauz, lackovičova stavbárka kozárová a hlupučký hamár. O belaske ešte budeme počuť.

  74. anonym povedal:

    Miladka-sociálne cítiaci človek
    Chcem upozorniť kompetentných na to, akú vedúcu pracovníčku odboru sociálnych vecí si vyberajú. Stačí sa pozrieť na jej stránku na facebooku, kde komentuje fotografiu so starým človekom na vozíku a dúfam, že sa Vám otvoria oči

    • Guest povedal:

      Kompetentných? to myslíte Janasa? To je jej šéf a on si ju aj transparentne vybral spomedzi nej a nej. Na FB sa naozaj predvádza, niekedy mám pocit akoby celý deň nič iné nerobila, len pridávala foto a komentovala rôzne hlúposti. Asi má veľa práce, keď bola tak transparentne vybratá transparentným Janasom. Ja už nemám žiadne ilúzie o tomto meste a jeho ľuďoch.

      • Guest povedal:

        Ľudia, a čo Vám bráni nechať sa zvoliť, poslať do piče Janasa, Miladu, dokonca aj Martausa, a potom sa nechať s radosťou osočovať na tejto stránke?

        • Guest povedal:

          Charakter. Byť taká špina naslubovať čo sa dá a potom na všetkých srať a okrádať, uznaj, to chce nulový charakter.

    • Guest povedal:

      Pridávam sa k tomuto komentáru, naozaj si to treba pozrieť. Bc. MiBel patrí na sociálne ako „ryba na bicykel“. Školu nemá, vzdelanie nemá, správanie nemá ,len protekciu a to je žalostne málo. Pán primátor rozmyslite si to, takéto osoby vám kazia imidž a dobré meno.

  75. Guest povedal:

    Ľudia volia zo zotrvačnosti stále tých istých, už známych a zabehaných, bez ohľadu na to, kto kandiduje. O toto ide. Že sa občas medzi nich náhodou zamieša aj niekto nový – to je skôr náhoda a aj taký sa veľmi časti prispôsobí /je tlačený prispôsobiťsa.

  76. Guest povedal:

    Lebo väčšina ľudín sa bojí použiť mozog!
    Naivne si myslia, že čo kandidáti natárajú pred voľbami, po voľbách to aj splnia!
    Že to už 20 rokov takto nefunguje, v ich makovičkách nejde pochopiť a preto sa nechajú os…ť ďalej !

  77. Guest povedal:

    Kde by sedela – na riti a spolu s uspávačkou hadov (Danižovou) okupujú kanceláriu vedúcej oddelenia. Už je vypísané výberové konanie na miesto vedúcej sociálneho? Ako môže fiktívny kultúrno športový referent bez VŠ vzdelania a praxe v sociíálnej oblasti a osoba, ktorá bola pred rokom na hodinu takmer vyhodená z MsÚ zastávať funkciu vedúcej soc. oddelenia? Stačí sa pozrieť na to, čo za dobu svojho kraľovania v kancelárii vedúcej oddelenia okrem fajčenia na dvore a v garážach MsÚ dokázali. Využívajú nepriaznivú situáciu sociálne slabých klientov na svoje intrigy.

    • Guest povedal:

      Keby ste Vy „dámy“ , ktoré tu vypisujete, robili poriadne svoju prácu, tak by Vám nemusela Vaša nadriadená stúpať na otlaky. A nemuseli by ste tu potom vypisovať takého hlúposti. Ale Vaša reakcia ma ani neprekvapuje, lebo vždy to tak chodí, keď nadriadený vyžaduje kvalitnú prácu od zamestnanca, tak sa ten zamestnanec vždy tomu bráni. A to, že sa bránite takýmto spôsob, svedčí o Vašej úbohosti a žiadnej sebakritike. Totižto ja mám prehľad čo sa deje na meste…

    • Guest povedal:

      Danižovú prijali naspäť??????? pomóoc, to snáď nie. Neprávom odkopnutá Janka Dudoňová by vedela rozprávať o jej „kvalitách“. Predpokladám, že bola transparentne prijatá podobne ako veľryba Milatka. Doc. Károľ to určite zabezpečil, veď ako vždy.

      • Guest povedal:

        Tak Danišku prijala Milatka, náramne sa jej hodí do kšeftu sú veľké kamarátky. Bývalé opatrovateľky by vedeli rozprávať ako si predmetná pani neváhala vypýtať nemalú sumu do vrecka od chorých a starých ľudí. Sme transparetneé mesto s ešte transparentnejším primátorom, tak ani sa nečudujem, že takéto osoby robia na úrade. Hnus. A verte, že si svoju prácu orbíme poctivo a neintrigujeme a nefajčíme v garážach MSÚ vy dve nádhery.

        • Guest povedal:

          Pani Mgr. Danižová nie je žiadna Daniška, ale odborník na svojom mieste.Mala na tej funkcií sedieť už dávno! Jej kvality oceňovala aj p.Mgr.Dudoňová. Mgr.Danižová mi veľmi pomohla-odborne poradila,ochotne zabezpečila o čo sme ju žiadali,je znalá problematiky na rozdiel od jej predchodkyne a to viem,o čom hovorím!!Konečne sa veci pohli správnym smerom.
          Pani Mgr.Danižová ešte raz ďakujem za pomoc.
          Ľahko sa na niekeho napíšu klamstvá a nezmysly,keď sa dotyčný nemôže brániť.Prečo obviňujete anonymne,budte transparentný(á) a podpíšte sa!!

          • Guest povedal:

            Pobavila som sa
            Tak po prvé. Ten honosný titul Mgr získala dotýčná (daniška) až na meste pri flákaní svoje skutočnej práce a získala ho hlavne za dochádzku nie za svoje schopnosti, ale také sú dneš väčšina škôl. Po druhé, pani Dudoňová ju nikdy nechválila a vedela o jej všetkých prehmatoch a neschopnosti. Ostala tam len preto, že ju mala pod kontrolou, poznala všetky opatrovateľky a musela makať, nie sa flákať a brať bokom peniaze. Po nástupe nových ju okamžite vykopli, lebo kšeftárila aj na rozdelovaní soc. bytov. Po tretie, s bachratou nástenkárkou bc. MB si môžu ruky podať, ani jedna nevie nič poriadne, iba míňať peniaze a chvastať sa. Najsmutnejšie je, že Janas prijatím týchto kreatúr dokazuje svoju totálnu neschopnosť riadiť toto mesto. Kto ich pozná, vie o čom píšem.

          • Guest povedal:

            vďačná
            Veľa_vážená, ak tak čítam vaše vyjadrenia len môžem krútiť hlavou, lebo ani Váš podpis nevidím vo vašom príspevku, ďakujete a nepodpíšete sa , tak to mohla aj písať „stará Bašková “ alias Braňo Mojsej alebo nebodaj FANTOMAS. Žiadate anonyma o podpísanie a vy ste tiež anonymná takže vašim chválospevom treba tak veriť, ako že pálenka v Čechách je nezávadná, na pohľad vyzerá dobre , chutí dobre a v lepšom prípade oslepneme, v horšom prípade ma môžete naštíviť na cintoríne , takže takto Vám verím , chválospev si môžete strčiť…neviete kde ? no predsa do ……………………!!!!!!

          • Guest povedal:

            Pani Danižová nebola prijatá, pretože predtým nebola prepustená.Iba sa vrátila tam, kam patrí. Svojej práci rozumie, s ľuďmi jedná tak ako sa má, nikomu neodmietne pomoc, a keď pomôcť nemôže aspoň neublíži. Dáva do poriadku veci, ktoré pokazila jej predchodkyňa (nie pani Dudoňová) .Titul má zaslúžene a svoju prácu nikdy neflákala. Všetko dobré pani Danižová, nedajte sa odradiť a znechutiť.

            • Guest povedal:

              Kam patrí, máš pravdu, škoda, že sa nevrátila kam patrí, ale nechcem nadávať, tam patrí takáto osoba. Nečudujem sa prečo je toto mesto tak zaostalé. Lebo neschopné persóny ako pani vyštudovaná sa vrátili kam nepatria a nikdy nepatrili.

              • Guest povedal:

                Kde dochádzajú argumenty tam nastupujú urážky… a na tejto stránke sú to takmer samé urážky, nenávisť a zloba. S objektívnym informovaním to nemá nič spoločné. Kto seje vietor, zožne búrku.

                • Guest povedal:

                  Aké dochádzajú argumenty? V čom? Práve vďaka takýmto stránkam sa dozvedáme, čo sa nikdy v PB.novinkách a „nezávislých “ TV nedozvieme, pani Be…sová alebo Da….ová. Skôr nám napíšte, čo je alebo bolo vašim skutočným cielom nastúpiť na ms. úrad a vzdať sa mandátu poslanca za SNS a dať sa dokopy s tými, ktorých ste tak rada predtým kritizovali. A to isté platí o vašej kolegyni. Dúfam, že tento príspevok opäť neoznačíte za urážlivý a nezakončíte Kto seje vietor, zožne búrku.

            • Guest povedal:

              Sa zobuď a prečítaj si čo si napísal/a/!!! Alebo si to napísala na seba sama dotyčná pani??

    • anonymný povedal:

      Asi ste si nevšimli, že pani Belásová má titul , tak nie je bez VŠ ako tu tvrdíte a za svojho kraľovania urobila dosť veľa, ale asi Vy ste neurobili toho moc tak len píšete sprostosti lebo na iné nemáte. A to neobhajujem nikoho len sa zamýšľam nad pravdivosťou Vašich drbov napísaných na tejto stránke.

      • Guest povedal:

        bc
        titul na dubnickej turboškole považuješ za titul? to čo sa tam naučia za tri roky zvládne seriózny študent na ozajstnej VŠ za dve prednášky. To nie je titul, to je HANBA nášho školstva!!!!!!

        • Guest povedal:

          No čo sa týka tej Dubnickej VŠ – asi nebude taká zlá, – viď uplatnenie sa niektorých jej študentov.
          Beláska MsÚ, Sopčák vicemamonár, a hoci je kritizovaná aj trenčianska univerzita a ani Nitrianska ničím nevyniká – pozri docent, ako sa mu darí !

  78. anonym povedal:

    Neviem aká nádhera vypisuje takéto nezmyselné veci, asi nie je zjavne v obraze lebo Dudoňová si prácu Danižovej vážila a o jej práci by sa nevyjadrovala negatívne. Keď by opatrovateľky vedeli rozprávať ako si predmetná pani neváhala vypýtať nemalú sumu do vrecka od chorých a starých ako tu píšeš, prečo ste to nedali na orgány v trestnom konaní. Ešte chcem dodať keď píšeš takéto veci tak sa neskrývaj za anonym ale sa podpíš lebo nenávisť je zlá vlastnosť a vidieť, že si veľké tupelo.

    • Guest povedal:

      Vypisuje tu Daniška s Beláskou. Asi im niekto stúpa na otlak. Vie niekto zohnať pracovnú náplň Belásovej? Asi je veľmi krátka -fajčenie, pitie kávy, intrigy a spomínanie na Turecko ako tam je všetko OK a ako tam obháňala chudákov turkov. Ako môže takáto chudera robiť na sociálnom. Niekomu sa asi hodilo, že odišla zo zastupiteľstva. Chudera skrachovaná aj s celou partajou. My občania musíme strpieť takúto osobu na MsÚ. Hanba celému vedeniu

      • Guest povedal:

        Vy dementi závistlivý, trpiaci skatofíliou…

        • Guest povedal:

          A zabudli sme dodať, jedna má problémy s drogujúcim synom a druhá má rovno odsúdeného zlodeja. A teraz napíšte, ako sa nestíhajú o nich starať, lebo sa starajú o blaho našich chorých a starých občanov, chuderky jedny. Janas by sa mal na svojim vládnutím a prijímaním zamestnacov zamyslieť. A poriadne.

      • Guest povedal:

        a ako môžu robiť v krízovom centre ľudia s psychiatrickou diagnózou???
        že to nikto nevidí..

  79. Guest povedal:

    Pokiaľ neviete, tak kšefovaniu s bytmi v PB je nadobro koniec. A skúste si zistiť prečo… Ja vám pomôžem. Bol to návrh práve Belásky, ktorá navrhla ešte za Adameho, aby bola na meste zriadená KOMISIA pre prideľovanie bytov. Práve preto, aby sa takéto kšefty, a úplatky nediali. Naviac v tejto komisii je aj jeden ochranár, ktorý robil vrásky aj známemu Havranovi, tak neviem, prečo by sa mal posrať pri nejakej Beláske. Tak neviem o akých kšeftoch to hovoríte. Pokiaľ poznám Karola, ktorý je bežec na dlhé trate a opradený ješitnosťou, pochybujem, že by prijal Belásku na MsÚ, keby to malo mestu, resp. jeho dobrému menu uškodiť… Dal by si tam nejakého papagája, ktorý by tam len tak sedel, tak ako všetci doteraz.

    • Guest povedal:

      Tak nám prezraď, aké má ten bežec na dlhé trate plány s Beláskou? Mňa nič osožné pre občanov tohto mesta nenapadá.

  80. Guest povedal:

    V žiadnom prípade nechcem zastávať ani Belásovú ani Danižovú, lebo ich ani osobne nepoznám. Ale čo viem, odkedy prišla Belásova na MSU, začala robiť poriadky s neplatičmi nájomných bytov a cigáňmi, čím vlastne zachraňuje aj vaše dane. Takže trošku objektívnosti by nezaškodilo. Mne je jasné, že toto slovo Vám nič nehovorí, keďže Vám ide len o to aby ste dodrbali za každú cenu človeka, ktorého nenávidíte a závidíte mu. A montovať ich rodinných príslušníkov do tejto diskusie je obyčajná úbohosť…

    • Guest povedal:

      Ešte keby tak vedela bezdomovcov vyriešiť…

    • Guest povedal:

      Začala robiť poriadky s cigáňmi? Netrep sprostosti, práve nedávno jedných nasťahovali na Rozkvet a robia tam neuveriteľný bordel. Prosím ťa, radšej sa nezastávaj, keď nevieš o čom píšeš. Choď do bytovky Rozkvet 2063 a popýtaj sa a potom chvál. Vážení, dotyčná alebo dotyčný čo tu obhajuje tieto dve osoby ani netuší čo je to cigánsky problém a pani Belásová ani omylom. Všetci viete len sladko písať a rozprávať.

      • Guest povedal:

        A kde má kanceláriu na MsÚ? Nenájdete ani menovku na žiadnych dverách. Veď aj predavačky v obchode musia byť označené. Myslím si, že je to jediný zamestnanec spolu s upratovačkami, ktorý nemá vlastnú kanceláriu. Tam sú naše dane a nie nejaké poondené peniaze na nájomnom. Aj tak nič neurobí s nájomcami. Nevie sa postarať o syna a nieto ešte o rómov.

  81. Guest povedal:

    Vážení diskutujúci, skúste sa zamyslieť, prečo na tak lukratívnom mieste, ako je riaditeľka domova dôchodcov na Lánskej, ešte stále kraľuje nekompletná pani turbo ing., ktorá túto školu absolvovala naozaj turbo, za všemožnej pomoci vtedajšieho vedenia hzds…skúste sa jej opýtať na hociktorý predpis, či sociálny zákon…kto ju na tomto mieste ešte drží…a potom sa obúvajte do slušných ľudí, ktorí pre toto naše úbohé mesto niečo urobili…takých ambicióznych ľudí je na meste viac..medzi nimi super ambiciózna matróna, rátajúca poklopy.

    • Guest povedal:

      už som si zvykla, že sociálne záležitosti vo verejnej či štátnej správe riadia ľudia, ktorí o tom nemajú ani šajnu a ide im len o prachy, viď vami spomínaná turbo ing, ale aj poloturbo Bc Milatdka. A takých zrazu odborníčok je plné vreco. Sociálna oblasť je v dnešnej dobe veľmi dobrý kšeft a preto spravila Miladka s Kajkom takýto obojstrannne výhodný obchod.

    • Guest povedal:

      Takže vietor zafúka smerom na Lánsku a za chvíľu máme novú riaditeľku domova dôchodcov. Chudáci dôchodcovia, Milada má také sociálne cítenie.

  82. Guest povedal:

    Milada aspoň netrpí stihomanom ako turbo ing.

    • Guest povedal:

      Ako to vieš? poznáš ju? tak nám vysvetli, ako taká roduverná slovenka nechá zapredať svoj mandát poslanca sns za umelo vytvorené miesto na ms???

  83. Komisár Alexej povedal:

    Belásová
    Milada Belásová, tým že prešla do exekutívnej správy mesta, predovšetkým zradila vlastných voličov, ktorých mala zastupovať. Svoju poslaneckú prácu vymenila za kus žrádla.

  84. Guest povedal:

    Čomu sa čudujete?
    Janoslopáci vo voľbách prepadli, a ona svoje telo potrebuje živiť!
    Absolútne sa jej nečudujem, ona vo svojom veku potrebuje už nejakú istotu, a tú ako úradniočka mesta má určite!!

  85. Guest povedal:

    Ak je židovka,bude tu raz primátorom.Len židia a buzeranti majú budúcnosť.

  86. Guest povedal:

    Podľa priezviska za slobodna by som povedal že je židovka, to by sa prezident Tiso čudoval, aký ludia sa natlačili do SNS.

    • Guest povedal:

      Tiso a SNS
      preboha čo má spoločné Tiso a SNS? tebe sa tie dejiny nejako poplietli v hlave, len rasizmus zostal

  87. anonymný povedal:

    Tá a primátorka, tá je rada že je vedúca aspoň sociálneho lebo aj tak nič nevie len sa chvastať ako ona poslankyňa všetko zmenila a dáva do poriadku. Stačí ju len dobre počúvať keď vysedáva na kávičke a chvastá sa, veď to sa nedá ani počúvať. Ona už budúcnosť stratila, keď sa vopchala na MsÚ

  88. Jojo povedal:

    Ludia, jenna tejto stranke aj niekto, ktonsanvam paci okrem super ch uja smatanu????

    • Guest povedal:

      Som trochu v šoku po tom čo bol vymazaný môj príspevok. Tak na tejto stránke nevadí, keď napíšeš rasistický príspevok, ale vadí, keď autora tohoto rasistického príspevku nazveš pohlaným údom. Klobúk dole, tam kde sa udrží aj bez držania rúk. Pod tým klobúkom vidím aj toho súdruha, čo mi vymazal môj príspevok.

  89. verejnosť povedal:

    Kde bolo tam bolo…
    Čooooo..? neirelevantná matróna Belásová je vedúcou sociálneho?? Pomóóóc! Ako to, že osoba bez príslušného vzdelania a bez vedomostí a schopností reprezentuje naše mesto v tak zodpovednej funkcii? Ako to, že vedúca oddelenia nemusí mať VŠ vzdelanie 2. stupňa v odbore a radoví zamestnanci ano? Aj naďalej bude cez pracovnú dobu vysedávať v troch vežiach? Kedy bolo vypísané a kedy prebehlo výberové konanie? Alebo to bolo to fingované výberové konanie na kultúrno športového referenta a teraz fingovaný referent postúpil vyššie?
    Ako keby to bolo dnes, čo sa nechal terajší p. primátor počuť, že MsÚ nie je sociíálny ústav a na všetkých miestach bdú pracovať iba kompetentní ľudia so zodpovedajúcou kvalifikáciou. No ako pozerám, samá predvolebná sľubotechna. Nielenže sú tam zamestnávaní ľudia nekompetentní ale podaktorí aj nekompletní!! Či?

    • Guest povedal:

      Belásová a Goralka
      Pozrite si zmluvu o dielo.
      http://www.povazska-bystrica.sk/?id_menu=59209&limited_level=1&stop_menu=2213&module_action__150697__id_z=32237#m_150697

      Robí chvíľku na úrade a už dohadzuje kšefty. Šikovná to matróna. Máme sa na čo tešiť. Moc dobre vedela, že na MsÚ si prihreje polievočku viac ako obyčajná poslankyňa. Rád by som ale vedel jej pracovnú náplň a číslo kancelárie kde sa zadrbáva

      • Guest povedal:

        Komu by sa to nechcelo hľadať.
        Transparetné z najtransparetnejších. Pán doc. tranparetný a toto je čo? Opäť najlacnejšie, najvýhodnejšie a najtransparentnejšie, však? Iba náhodou mala pani poslankyňa Belásová, v dnešnej dobe už transparente vybratá z najtranparentnejšieho výberového konania poslanenckú kanceláriu NRSR v budove tejto firmy. Je mi z tejto mogoňskej transparentnosti čoraz viac nagrcanie.

        Číslo:

        421/2012

        Zmluvná strana 1:

        Mesto Považská Bystrica

        Zmluvná strana 1 IČO:

        00317667

        Zmluvná strana 2:

        FURMET GROUP, s. r. o.

        Zmluvná strana 2 IČO:

        36294144

        Názov:

        Zmluva o dielo

        Predmet:

        Názov stavby: Považská Bystrica m. č. Sebešťanová Dom smútku s prístreškom – prestavba a prístavba

        Cena:

        35 916,00 €

        Dátum uzavretia zmluvy:

        31.10.2012

        Dátum zverejnenia zmluvy:

        31.10.2012

        Dátum účinnosti zmluvy:

        1.11.2012

        Dátum ukončenia zmluvy:

        nestanovený

        Meno osoby, ktorá zmluvu uzatvorila:

        doc. PhDr. PaedDr. Karol Janas, PhD.

        Funkcia osoby, ktorá zmluvu uzatvorila:

        primátor mesta

        Poznámka:

    • Guest povedal:

      Áno je, hoci nemá vzelanie na sociálnu prácu a teraj sa vyvaluje kdesi na dovolenke. Ktorý pracovník po dvoch mesiacoch v novej práci má nárok podľa ZP na dovolenku?

      • Guest povedal:

        Tomu sa povie nadštandartné výhody za dobre odvedenú „dlhoročnú“ prácu. Ach janas, janas, určite je to všetko transparetné, všakže?

  90. Guest povedal:

    Ja som úplne nezainteresovaný. Ba dokonca proti janasovi v tomto pripade zamerany. ale ako podporiť debila?

  91. Guest povedal:

    Nože, čo už Pani Belasovú nenecháce na pokoji. V telke ju nevidno, na úrade ale komusí vadzí? Komuže stúpila na otlak?

  92. Guest povedal:

    skatula jedna odporna, drza, arogantna, skareda

  93. Guest povedal:

    Mne sa zas ľúbi, je sexi a je šikovná. Keď sa Ti ľúbia malé a chudé baby, tak to je Tvoj problém.

  94. Guest povedal:

    domachliť sa, narvať do obtiahnutého a tváriť sa jak majster sveta je ozaj sexi!

  95. Guest povedal:

    kopec masci a mäsiska
    Keby som bol kanibal ako Andrej Romanovič Čikatilo ( aké to slovanské meno ) , tak aj mne by sa potom lúbila, natopiť toľko masci a kopčisko mäsiska. Ved nech ide na dovolenku k ludožrútom a čosi dobré spraví pre tento svet, pre jednu kanibalskú dzedzinu by možno postačila aj na dva mesáce s jedlom a v Mogoňove by bolo o jednu ( pí pí pí pí pí ) osobu menej. PS : Poznámka pí pí – znamená že som vypípal neslušné slovo.

  96. Don Bosko povedal:

    Nový okresný ataman SNS v Mogoňove
    Podľa stránky SNS
    Nový okresný predseda v Mogoňove
    Ing. Jaroslav Križan – Považská Teplá

    • Guest povedal:

      To je ten teplanský krčmár ktorý bol ženatý so 20 rokov staršou prevádzkarkou manína hamackovou?

      • Guest povedal:

        Áno presne ten. A naviac je to ten čo chcel získať miesto riaditeľa Daňového úradu v čase keď bol Slopta vo vláde. Sám sa s tým vychvaľoval. No ale na viac ako na obstarožnú manželku – vekovo skoro jeho mamu- mu to nevydalo.

  97. Guest povedal:

    Beladona a vedúca sociálneho??, ach Janas Janas si ty za trubiroha. Táto arogantná slonica nesiaha pani Dudoňovej ani po päty. Preboha živého takto som si pomoc sociálne slabším teda nepredstavovala. A milý pán primátor, Keď ste už takéto indivudúúm prijali na úrad, zariaďte až neokydáva Smer-Sd, ktorej predsedáte. Alebo vám to je úplne jedno? spamätajte sa preboha.

    • Guest povedal:

      Zvláštne uvažovanie hahahaha, som sa pobavil 🙂 Na jednej strane, je u teba Janas trubiroh, a na druhej strane ti vadí, že niekto ohovára partaj, ktorej je nominantom 🙂 🙂 Veď, keď niečo píšeš, resp. keď píšeš o niekom s úmyslom mu uškodiť, a úboho sa o ňom vyjadrovať, tak si to napíš predtým na papier, a daj si to mamke alebo niekomu skontrolovať, či to má hlavu a pätu

      • Guest povedal:

        Prečo zvláštne? Nenažranec prijal ďalšieho člena do partie ktorý je ešte blbší a nenažranejší ako on.

  98. Guest povedal:

    Samozrejme, že jej nesiaha ani po päty, ty hlúpučká hus… Ako môžeš porovnávať neporovnateľné? P. Dudoňová, chaos nad chaos, sem nasťahovala niekoľko desiatok “ neprispôsob. občanov “ z iných miest, a na základe podivných výpočtov im prideľovala byty… To ti príde v poriadku???? A čo naši mladí, ktorí nemajú kde bývať??? Si vôbec normálna??? Máš akú takú šajnu o dianí na meste a na tomto úrade? Ja som počula, že sa Belásky tieto individuá boja ako čert kríža, a že kto neplatí, ide do prdele!! Nie vytvára DLH! A čože tebe tak záleží, aby niekto neokydával Smer-SD? Ak to aj robí, nie je jediná… Veď si vezmi megafón, behaj po Slovensku a zastávaj sa, keď ti príde ich politika taká správna a nedotknuteľná… 🙂 🙂 Alebo si vlastne členkou strany? Vadí ti , že tam pracuje, a takto podnecuješ primátora, aby ju vyhodil? Myslím si, že Jasan je natoľko ješitný na svoju povesť, že keby prijal nezodpovednú osobu na úrad, neriskoval by to…

    • Guest povedal:

      Aj tak je beladona krava nad kravu.

    • Guest povedal:

      Ďalšia rozprávočka. Kvalifikácia na prijatie je, že sa jej boja ako čert kríža to hadám nie. Zákazka za niekoľko desiatok tisíc € pre belásovej chlebodárcu je tiež fajn? Aj to Dudoňová robila? Aj naháňala a osprostievala dôchodcov aby išli do súkromného starobinca kde má dotyčná svoj podiel? Aj chodila v pracovnej dobe po kaviarňach? Nemala žiadne vzdelanie ani prax aby robila takúto odbornú prácu? Nebuď trapný, si jej poskok alebo čo? A prezraď nám ako prebiehalo výberové konanie, keď máš toľko informácii? Uľahčím ti to, Janásek neprijme nikoho z koho by niečo nekvaplo. Tak kápni božskou a netáraj kraviny. Poviem ti jediné hlupáčik,táto arogantná baba nemá ani šajny o sociálnej politike. Ani syna si nevie poriadne vychovať ach jaj.

      • Guest povedal:

        Ona má podiel v nejakom starobinci?? To by ma fakt zaujímalo. Máš zaujímavé info. Povedz viac!! Skús ty “ kápnout božskou“ 🙂 Pokiaľ ja viem, a s Jankou Dudoňovou sa osobne poznám, tak má vyštudovanú sociológiu, čo je na mííííííle vzdialené od sociálnej práce, ktorú ty preferuješ ako jediný predpoklad pre získanie tohto miesta. Mimochodom, primátor je historik, a ľuďom to “ ZJAVNE “ nevadilo, keď ho volili na manažérske miesto. Tak čo tu trepeš? Ona má nevychovaného syna? Povedz nám… A čo tvoje dietky??? Robia ti radosť??

        • Guest povedal:

          Počúvaj ty belásovej poskok Dudoňová mala skoro 20 ročnú prax na úrade práce čo tu porovnávaš s belásovou tá vtedy behala s herbalifom nepíš sprostosti

          • Guest povedal:

            20 rokov praxe = 20 cigánskych rodín z cudzích miest do bytov pre naše mladé rodiny. Veru, 20 rokov praxe, veľmi pekne zúžitkovaných… Ty parazit…

        • Guest povedal:

          Historik Janas
          Osoba primátora zvládajúceho ďalších desiať štátom platených zamestnaní (okrem pápeža) úspešne posiela naše mesto do histórie a prečo to ľuďom nevadilo. Bilboardy mal všade, v televízii bol ako monoskop a za točove peniaze sa zaplatili predvolebné báchorky pre ľudí. Máš pravdu, jeho „manažérske“ schopnosti určite vojdú do histórie. Stačí spomenúť bystrický futbal v ktorom aj ten tvoj HISTORIK-plagiátor vyrastal a vďaka mnohým futbalistom dostal aj hlas.

        • Guest povedal:

          Hej asistent povedz viac o tom ako janasovsky transparetne cez údajné výberové konanie bola pani Belásová prijatá na úrad a prosím ťa buď detajlný.

          • Guest povedal:

            Nauč sa pravopis, opičiak. Keď pýtaš “ detajl “ úbožiak :-), tak si pri tom asi bol, povedz nám to ty… 🙂

            • Guest povedal:

              Na normálnu otázku sa odpovedá urážkou úbožiak. To pokročili Belásovej obhajcovia. Boli ste na školení u Janasa? Diskutujúci pozor, žiadne otázky ani kritika. Okamžite ste úbožiaci a opičiaci. Skús sa nám predstaviť, my sme už úbožiaci a opičiaci a ty si kto belásovej obhajca?

        • Guest povedal:

          kedpoznas janku preco odisla z uradu a nerospravaj o pridelenychbytoch a neprisposobivych a uved ozajstny dovod

          • Guest povedal:

            Dôvod?? Neviem. Janku mám rád, ale asi na to nemala si myslím… Neviem, nechcem jej krivdiť. Je to taký zlatúšik, ale asi na to nemala.

            • Guest povedal:

              Dôvod? Janka nebola taká úplatná špina a nevedela sladko rozprávať a po za chrbát okrádať. To je celý úspech vyžranej slovenskej lejdy a jej lšéfa multizarábajúceho karolka.

        • Guest povedal:

          prosimta Miladka nevypisuj tu vo svojej pracovnej dobe hluposti na internety… radsej chod na kavu

          • Guest povedal:

            že na internety 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 toto je tu fakt stádo veľmi vzdelan. úbožiakov, a ty si asi vodca smečky, že??????????

            • Guest povedal:

              nie, pisem tu minimalne, ale ty si strasne obvious, kasli na ten afekt, a ano internetom sa na internete hovori internety (ostatne, ale neni pointa nasej diskuzieto, ze?)…

          • Guest povedal:

            ale Miladka nenosí do práce notbuk

            • Guest povedal:

              nenosí, ona nosí hlavne seba a to dá poriadne zabrať, inak jej dosadenie na úrad už dostáva reálne kontúry, ešte aby sa otvoril druhý súkromný starobinec na lánskej a ide sa na vec teda na euráčiky

  99. Guest povedal:

    a tento poznáte ?
    „Príde pán k doktorovi. Doktor hovorí:
    – Vyzlečte sa.
    Pán sa nevyzlieka. Doktor opakuje:
    – Vyzlečte sa.
    Chlap sa vyzlečie, doktor ho prezrie a hovorí:
    – Vám nič nie je.
    – Veď hej, pán doktor, priviezol som vám to uhlie.“

  100. Guest povedal:

    Pani Belásová, ste vy hlupaňa ? 🙂 🙂

    • Guest povedal:

      Je to hlupa,bachrata ,zakerna burgyna,taka bola ešte za čias socializmu,ako naša nastenkarka a pre všetko ine a teraz že socialna pracovnička.No bože bože.

      • Guest povedal:

        Nie je mi sympatická ale zdržím sa invektív. Rada by som ale uviedla iné informácie. Dlho som nechápala prečo Janas zamestnal dotyčnú pani. Bez patričného vzdelania, bez praxe, z inej politickej strany, s pofidérnym sponzorom v pätách a mohla by som pokračovať. Zverením sociálnej oblasti mi to pripadá ako slon v porceláne. Pointa je v inom a v kontrole toku financii do sociálnej sféry ktoré nie sú zanedbateľné. Pani B. bude kontrolovať státisíce euro ako prúdia a ako sú využívané v dvoch súkromných domovoch dôchodcov s ktorými je viac ako spriaznená. V poslednej dobe im už robí aktívnu kampaň Skutočne sa dá veriť janasovým slovám o šetrení? Asi ťažko. Je to ale na škodu obyvateľov PB.

  101. Guest povedal:

    Jasné, hlavne keby bola Belasová zo Smeru, v tom prípade by bola v poriadku, ale keď je z inej strany, tak je problém, iné strany sú neprípustné.

  102. Guest povedal:

    Vraj súdružka nástenkárka dostala kopačky z úradu, je to pravda?

    • Guest povedal:

      Tu k…u mali vyhnat už davno ale zo slovenska.Je to špina ,špina špina.

    • Guest povedal:

      Beláska ma príliš neoslovuje aj tak mi nedá niečo neokomentovať. Ľudia ju zvolia za poslankyňu, Janas vie že na ňu nemá dosah a tak vymyslí habaďuru. Ponúkne jej funkciu na meste, na ktorú nemá ani kvalifikáciu ani schopnosti a na uvoľnené miesto poslanca si dosadí poslušného pajáca, ktorého ovláda cez jeho ženu zamestnanú na MŠK. Keď sa všetko ukludní, využije možnosť elegantne ju vykopnúť nepredĺžením pracovnej zmluvy, ktorý mala na dobu určitú. Na jednej strane to svedčí o totálnej naivite na druhej strane o totálne chrapunskosti. Čo je lepšie nechám na vás.

      • Guest povedal:

        ani mňa príliš neoslovuje, ale mám subjektívny pocit (nie ako v PB novinkách), že to bola jedna z najlepších pracovníčok úradu, snáď to nie je pravda čo sa tu píše ohľadom jej konca.

      • xxx povedal:

        xxx
        To že je Karoľko chrapúň našťastie vie už celé mesto. Sledujem okolo smerákov dianie a počúvam že sa v partaji črtá silná osobnosť ktorú Karoľko poopľuval a vyintrigoval s MsU za to že ho dostal na stolicu primátora. Karoľko mu chce utnuť hlavu s pomocov potkana lebo sa bojja jeho popularity ma im pri tom pomôcť ploštica s Papradna.Mam info že sa tato osoba naozaj teší veľkej popularite. Že by to Karoľko mal byť Tvoj koniec ?

        • Guest povedal:

          Bolo by načase aby chrapun Janas zmizol uplne z verejneho života,ba i z mesta.Ta popularna osoba je podpredseda Smeru sd ing jozef Smatana.Narozdiel chrapuna predsedu Janasa ma maximalnu podporu krajskeho predsednictva ako i podporu členov strany.

          • Guest povedal:

            A na to si prišiel ako ? Samozrejme ak nie si sám Smatana. Pokial viem tak Jožko predsa Janása žerie.

    • Guest povedal:

      Dostala……. A na jej miesto dočasne dosadili znovu tú uspávačku hadov multifunkčnú opatrovateľku Danižovú. Najprv na hodinu vyhodená z MsÚ a potom 2x poverená vedúca?! 🙁 Ale ako to bude teraz stíhať behať cez pracovnú dobu po obchodoch?, keď ju poverili? Alebo teraz bude behať ešte viac, lebo bude nekontrolovateľná?
      Miesto návštev a kontrol u ľudí odkázaných alebo neodkázaných na opatrovanie, vymetali aj s Bučanovou cez prac. dobu obchody. Potom mohli ľudia odkázaní na opatrovanie veselo robiť na záhradách, príp. iné práce, ktoré by ľudia skutočne odkázaní na opateru robiť nevládali. No ale bubáčiky sú bubáčiky….
      Kto vie, či mladý D ešte stále robí kariéru mestom plateného opatrovateľa svojej vlastnej babky?

      • Guest povedal:

        Danižovú? bože tú arogantnú a odpornú ženskú? No tak jej synáčik sa vydaril, polícia by vedela rozprávať. To ten Janas fakt to mesto menežuje. Hrôza.

      • Guest povedal:

        Nezapálila sa Ti huba, z tých jedovatých slín ty anonymný trulo?Nemôžeš zniesť, že je niekto schopnejší ako ty, tak len nadávaš a ohováraš.Robíš aj niečo zmysluplné, alebo len pluješ oheň……………

    • Guest povedal:

      počul som, že v tom môžu byť drogy, čo je na tom pravdy ?

      • Guest povedal:

        Asi nie,ale vela občanov poteší,keď tam už nebude.Neviem čo bude podnikať a kde zoberie peniaze na trtkošov.

  103. Guest povedal:

    Každy normalny trtkoš sa vyserie na k…u škaredu bachratu.Jej karira je kaput,Konečne….

    • Guest povedal:

      Presne tak, zmizla do prdele k našej spokojnosti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • joj beda povedal:

        never
        Never že je fuč je len v Pov. Podhradí. Tulipán krásne kvitne a ona si užíva.

        • Guest povedal:

          Bystrica – diera v Slovenskej republike.
          Denno denne sa presviedčam aká diera je mesto P.B. – v porovnaní s okolitými mestami!
          No niet sa čo diviť – toto je iba šikovnosť primátora a poslancov, ktorí využívajú toho, že voliči a teda občania sú minimálne z polovice počtu obyvateľov dementní, vďaka ním sa takýto dostavajú k válovom, z ktorého sa samozrejme s veľkou chuťou hostia!!
          Tých paradoxov, čo sa dejú v meste je obrovské množstvo, možno skoro povedať, že čo udalosť, to nejaká zákernosť a okradnutie občanov!
          Napr. dnes som bol v NsP kde sú dve lekárne.
          V tej staršej, teraz sa myslím že sa volá sv. Lukáša – pracuje jedna známa.
          Pýtal som sa jej, aký dôsledok bol pre ňu – ako zamestnankyňu zmena majiteľov, ktorých odtiaľ vyštvali!
          Odvetila, že obrovský!
          Predtým si robila určitý okruh práce a mala za to určitý plat.
          Teraz musia robiť všetko – práce má asi o 40 % viac, no plat o 40 % menej!
          Takto ako obyčajní zamestnanci dopadli po tom, čo Michálek- bývalý riaditeľ NsP vyštval pôvodných podnikateľov, aby zabránil „odtoku “ financií z NSP a lekáreň išla pod NsP!
          Je však veľká sranda, že už v tú dobu fungovala druhá lekáreň vnútri NsP oproti výťahom – ktorá asi NEODČERPAVALA financie NsP, lebo jej majiteľom je firma Technomac s.r.o s majiteľmi ing. Michálek – bývalý riaditeľ NsP, p. Cingelová, p. Lackovičová a ing. Bross!
          Tu keď sa jednalo o kšeft riaditeľa, ktorý takto z titulu riaditeľa mal mať snahu o zisk NsP, teda – PREČO si túto lekáreň dal sám sebe a nie pod NsP?
          Tu jeho firma neodčerpávala financie z NsP ?
          To majiteľovi NsP – TSK Trenčín nevadilo, kto bude v NsP podnikať?
          Odpoveď je jasná – TSK vtedy bolo pod vedením nominanta HZDS a hore spomenutá skupinka podnikateľov a privatizérov je známa z obdobia vládnutia HZDS a privatizovania aj v P.B – Povbyt a iné!
          Tie mená – nejde o žiadne znevažovanie osobných údajov, firma a majitelia sú bežne dostupné v obchodnom registri na nete!
          Takže ako to môže v meste , resp. v NsP vyzerať?
          Teraz to pokračuje – riaditeľ je manažér vo firme v Bratislave a toto má ako bočák, zástupca riaditeľa MUDr. Štainer – druhý Janas čo sa týka objemu zamestnaní:
          – zástupca riaditeľa NsP
          – primár detského oddelenia v NsP
          – súkromná ambulancia ako detský lekár v NsP
          -poslanec mesta P.B.
          -poslanec TSK Trenčín
          – nezabudol som na niečo – aby som mu neubral na jeho pracovných schopnostiach a aktivitách!
          Takže ako môže niečo fungovať, keď je tomu venovaná “ potrebná“ časová doba na riadenie a na týchto spomenutých príkladoch?
          Tak isto ako za Janasa – rozvoj mesta – nula bodov, dokonca mínus!
          Občania tešte sa – Janas ohlásil kandidatúru, môžete mu pomôcť v pokračovaní jeho bačovania a tým i úpadku mesta P .B!

  104. Guest povedal:

    Bohvie čo teraz robí Miladka. Ja si myslim, že si ani zďaleka nezaslúžila takýto postup, vyhadzov z prace

  105. Guest povedal:

    Nechápem, akú vysokú popularitu si drží táto dáma na tejto webovej stránke, aj keď už je dávno z politiky fuč. Hneď po primátorovi, pred viceprimátorom, v tesnom závese s pánom Matušíkom.

  106. aqa povedal:

    aktualne info
    Pani Belasova momentalne pracuje ako operatorka vo firme Studio Moderna [to je predaj cez telefon]. Aj takto hlboko sa dá z politiky klesnúť.

  107. Guest povedal:

    Ale je to kočka až na tie kilá.

  108. Guest povedal:

    Pokiaľ viem, tak predáva značky Dormeo a Delimano. No a čo, že to robí? Ty robíš čo? Výskumného pracovníka kozmu? Každá robota – aj upratovačka, je potrebná. Deliť ľudí podľa toho čo robia je také typicky malomeštiacke. Aspoň ukázala, že sa neštíti žiadnej roboty a hlavne, že sa v dnešnej dobe kedy je málo roboty aspoň dokázala uplatniť. Na rozdiel od iných. A nechápem čo ju tu stále riešite keď už dávno neni v aktývnej politike.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.