Doc. PhDr. PaedDr. Karol Janas, PhD.

alt

Bydlisko:   Ivana Krasku 251/5-8, Považská Bystrica
Vek:   42 rokov    – ročník 1970
Funkcia:   primátor mesta Považská Bystrica
    bývalý prednosta obvodného úradu (odvolaný 13. 10. 2010)
    predseda okresnej rady strany Smer
    poslanec TSK
Povolaním:   vysokoškolský učiteľ na Trenčianskej univerzite
Bývalý člen dozornej rady:   Mestské športové kluby Považská Bystrica, s.r.o. (od 2007 do 2008)
Webová stránka:   www.karoljanas.sk

Ďalší členovia dozornej rady Mestských športových klubov v tej dobe:

Ing. Pavol Jurčík, Ing. Ľubomír Kubovič, Ing. Stanislav Haviar, Ing. Marek Briestenský, Ing. Vladimír Bačík.

Zásluhy:

Pre:

Jeden z mála dopredu mysliacich poslancov.

Proti:

Odhlasoval predaj mestského pozemku v Orlovom za smiešne nízku cenu, dostal sa až na 132. miesto na kadidátke Smeru do NRSR pre rok 2010.


Údajné prezývky: –

Údajné vlastnosti: so všetkými za dobre.

Tento obsah bol zaradený v Kto pre koho kope. Zálohujte si trvalý odkaz.

656 odpovedí na Doc. PhDr. PaedDr. Karol Janas, PhD.

  1. Dusan povedal:

    Chyby nemusim
    Ked sa tu jedna o tohto pana, ktory teda zrovna hlupy nie je, patrilo by sa dat si pozor na gramaticke chyby.

    „Udajne vlastnosti: Zo vsetkymi za dobre“

    Genitiv a Instrumental su dve rozdielne veci, to si treba uvedomit.

    Dakujem.

    • Guest povedal:

      o jéé aby si sa nepokakal ty Štúr na ,slávnej, trenčianskej univerzite kde tento rychlkysnutý docentko tituly pozbieral sa chyby nerobia? popísané myslím bolo viac ako dosť

      • Guest povedal:

        Za to, ze neovladas gramatiku, by si mal sklopit usi a otvorit knizku ci noviny a nie sa tu detinsky hadat.

        • Guest povedal:

          aktuálne prezývky
          aktualizujte si údaje, Janas už dávno nie je so všetkými zadobre, a už dávno je prezývaný Multifunkčný Superman, ktorý má funkcií ako kalkulačka a vie byť na dvoch miestach súčasne (alebo na nich aspoň brať plat).

    • Guest povedal:

      Občania, čo chcete od učiteľa dejepisu, ktorý ešte pred troma rokmi vyučoval na gymnáziu v Púchove? Veľkým tempom vyštudoval archivárstvo a učil na Trenčianskej univerzite. Presvedčil p. Adameho, že bude jeho pravou rukou, zákulisnými ťahmi odstavil primátora s funkcie predsedu Smeru. Sám sa pomocou p. Kuboviča stal predsedom Smeru a okamžite veľkým kandidátom na post primátora mesta Považská Bystrica. Čo viac od neho očakávate, veď ako učiteľ dejepisu sa veľmi snaží.

      • Guest povedal:

        Odhliadnúc od toho, že už len na to, aby mohol niekto učiť na akéjkoľvek škole, musí mať skončenú vysokú školu ( to je taká, na ktorú sa ide po maturite, nie po učňovke), sa bavím na tom, ako niekomu vadí človek, čo nemá IQ hojdacieho koníka, keďže ma „nejaký – ten“ titul. Prosím, robte rozdiely (aspoň sa o to snažte) medzi inteligentým človekom a „balvanom“….Podľa mňa pán Janas rozum určite má. Nebavím sa o politike,no fakt ma štvú ľudia, ktorí nemôžu prekonať zlosť z toho, že to dotiahli len niekam nízko. Na druhej strane si nesmierne vážim všetkých ľudí, ktorí používajú „sedliacky rozum“ a samozrejme súhlasím s tým, že vysoká škola z nikoho inteligenta neurobí, ak ním nie je sám o sebe.

        • Guest povedal:

          Nejde o inteligenciu, ani vzdelanie. Ide o to, ze Janas je podvratak a zlodej, berie peniaze za to co nerobi, len preto, ze ma funkciu. Je idealne mat sest zamestnani, brat sest platov a namiesto prinosu pre spolocnost mu ide o prinos samemu sebe a svojim prdelovlezom. Hanba!

    • Guest povedal:

      🙂
      myslím, že správne tak, ako je to uvedené v popise, teda „so všetkými za dobre“ – inštrumentál. „zo všetkými za dobre“ – genitív… to mi nedáva význam, vysvetlenie bude? 🙂

      • Guest povedal:

        aha… ako čítam príspevky, tak teraz to už je opravené a správne, predtým to bolo zle… takže ok 🙂

    • Guest2 povedal:

      Vas „Genitiv a Instrumental“ mi idu presne povedla tej casti tela, kde nohavice nemaju zips! Pekne sproste nafukana a arogantna poznamka! Smia sem pisat len vyhercovia jazykovednych sutazi? Nebolo by mudrejsie, povedat tak nieco podstatne a pravdive k osobe, alebo veci??

  2. vito povedal:

    Ďakujem aj ja za upozornenie, chyba je už opravená. Pri toľkej práci niekedy nestíham dávať pozor na pravopis :-).

    • p.predseda povedal:

      preco nemas rovnaky meter,Babusik uz nie je v strane,kvitujem…sporne zakazky a dalsi clen Smeru? Stabel?co cakas ,aby Vas vtiahol medzi zbohatlikov z mestskych zakaziek??Jedna poriadne predrazena zakazka v Mostenci,ktora je odflaknuta ale percenta boli rozdelene,nebodaj aj Vam sa uslo ked si ho drzite v strane nadalej?p.JANAS Vy to nepotrebujete,či???

  3. Guest povedal:

    prečo stále omielaš Štábela aj tu aj na pb.otvorene. Štábel sa ani omylom nechytá objemom zákazok na takého Sádeckého, Haviara Babušíka, Nemčíka…..alebo Kubovu kaviareň a ktorí sú členmi a mimochodom Štábel nie je členom smeru.

  4. Guest povedal:

    FSEV
    Niekde som sa dočítal že Doc. Janas bol na FSEV Trenčín určitý čas prorektorom pre externé štúdium. Nevie niekto o jeho prípadnom podiele na rýchlokvasných študentoch?

  5. Guest povedal:

    Karol získal akosi málo preferenčných hlasov do NR SR. Dajme tomu, že ho predbehol Hladký, veď SaS je teraz móda. Ale skončil až štvrtý. To ma teda riadne prekvapilo, aj napriek tomu, že bol až na 132 mieste. Veď „obyčajní ľudia“ sa prekrúžkovali z posledných miest. Veď ešte aj Belásová z oveľa menšieho počtu hlasov pre SNS mala viac preferenčných hlasov ako on.

  6. Guest povedal:

    Jans je tiež niekoho biely kôň na primátora. Neverte, že to budé iné-transparentné a čisté. Ako rýchlo vybehol hore, tak rýchlo aj
    padne na hubu.

  7. Guest povedal:

    Zato teraz do komunálu si robí riadnu kampaň a ešte to nie ani dovolené. V istej televízii je na obrazovke permanentne. Naposledy odovzdával deckám – hokejistom menovky do šatní. To je teda zásluha! A hlavne hokej má on z eurofondov, keď tvrdí, že sem pomocou KDH dostane financie. Eurofondy pre obce a mestá skončili, myslím tým, že sa nijaké nové výzvy už nebudú vyhlasovať. Buď tomu nerozumie, alebo úmyselne zavádza občanov mesta, aby zdôvodnil, prečo ide s KDH. Jedna aj druhá možnosť je katastrofa pre naše mesto ak vyhrá

  8. Rasto Kuklis povedal:

    Karol Janas ako stredoskolak
    S Karolom sme boli v jednom rocniku na gympli. A aj ked uz od ukoncenia gympla nezijem v PB okrese mam na Karola len dobre spomienky. Bol vzdy slusny a seriozny a ako tak pocuvam od krajanov toto si udrzal. Som rad ked pocuvam od byvalych spoluziakov co su stale v PB a okoli, ze me bystre napady a dokonca vraj je jediny progresivny clovek „na meste“ co mu to mysli. Drzim mu palce.
    -rk-

    • Guest povedal:

      Karoľ, ale už to riadne preháňaš s tými chválospevmi na seba. Keby si si aspoň vymyslel niekoho iného a nie akože tvojho spolužiaka, ktorý tu nežije. Logika nepustí: nežije tu, tak ako to, že tu píše a samé chvály. Ja som počul od skutočných tvojich spolužiakov, že si vždy bol za bučkom a čakal si, ako sa veci vyvrbia.

      • Rasto Kuklis povedal:

        no lebo
        Logika pusti a dost jasne, lebo zijem v Bratislave a do Pov Bystrice chodim tak cca raz dvakrat max z mesiac a to iba na vikend ale sem tam stretnem spoluziakov a v okoli PB zije moja rodina. Takze viem. Okrem toho ja som chodil do D-ecky a Karol do B-cky na gympli v PB v rokoch 1985 az 1989. Naviac ja nemam problem sa podpisat skutocnym menom a nie ako anonym. To ze nezijem v PB neznamena ze nemam info z mojho rodneho okresu a takisto ze o tom nemozem pisat cez net, na ten sa pripojim aj z Ameriky. Dalsia vec je aj to ako sa clovek vyvija napr od strednej skoly doteraz.

        Podla toho co cujem Karol sa vyvija napr. od dobreho k lepsiemu, mozme to povedat vsetci?

        • Guest povedal:

          Pán Kuklis, aké máte podiely v Karolovych firmách?

          • Guest povedal:

            čo trepeš Janas nemá žiadne firmy, sa toľko nepozeraj do zrkadla, Janas je asi jeden z mála čo nemajú firmy natiahnuté do ms zákazok.

            • Guest povedal:

              Ak aj niekto nie je menovite za tou- ktorou firmou, to este neznamena, ze z toho nema prospech, nehrajme sa na naivnych…

              • Guest povedal:

                No hej, ale Janas nie je Haviar ani Lackovič. Učitelia predsa len až takého „podnikateľského“ ducha nemajú.

                • Guest povedal:

                  „Učitelia nemajú podnikateľského ducha…“ Veď práve, čo by tam namieste primátora teda robil? Prednášal o histórii? Primátor musí mať aj obchodného a podnikateľského ducha. Samozrejme, v tom pozitívnom chápaní.

                  • Guest povedal:

                    No práve podnikateľského ducha. To už tu jeden LL mal a ako to dopadlo? Druhý zase má antipodnikateľského ducha a tiež to je oničom. Skôr si myslím, že by to mal byť stratég a rozumný človek. Podnikatelia nech si podnikajú, stavbári stavajú a doktori nech liečia.

            • Guest povedal:

              Nie on nema firmy… iba je clenom dozornej rady v jednej firme: http://orsr.sk/vypis.asp?ID=81970&SID=6&P=0

              Pochybuje niekto o tom, ze je aj akcionarom?

          • Rasto Kuklis povedal:

            1. nemam ziadne podiely v ziadnych firmach (vyjmuc Hornomarikovske globalne plynarske zavody 1. januara, s.r.o., Morska Sodovkaren Ilava, k.s., Lamparen Udica, d.d.p., Bodinske metropolitne perkarne, a.s., Narodny ustav zaoceanskeho zdravia Prosne, n.o., Nadacia Ratatouille & Zemaky, v.o.s., Trumpove vysokohorske vinarske viechy Stolecne Ltd. branch office Cyprus, atd. atd. ale vsetky tie sa chystam este len zalozit sam a podiel nedam nikomu :-))) iba ak anonymom :-)) v ramci Initial Public Offering :-)) )

            2. preco je take nezvykle napisat a citat nieco ine ako kritiku na ineho? Hned som napadnuty podozrenim . . .

            • Guest povedal:

              nehaj tak
              Rasťo to nerieš..to je proste závisť, Janas je rozumný človek a naviac aj pomerne úspešný a to sa v našom Mogoňove nenosí. Nebol by prvý ani posledný koho sa snažia zoťať lebo vytŕča z priemerného davu.

      • Guest povedal:

        Presne si to pomenoval, za tie 4 roky pri hlasovaniach na mestskom zastupiteľstve tiež vyčkával, ako sa veci vyvinú. Taktiež málokedy dodržal slovo. Je to neseriózny politik, ktorý ide cez mŕtvoly a zanecháva za sebou skazu. Varujem Vás pred ním, toto sú informácie od osôb z jeho blízkosti. Titulmi obvešaný učiteľ, ktoré získal na druhotriednej univerzite v TN, je len teoretik a nie vhodný kandidát na primátora.

        • Guest povedal:

          Cítiť z teba závisť, ale nevadí. Pravda je že učí na druho ak nie treťotriednej trenčanskej univerzite, svoje tituly však na nej nezbieral, napr. doktorát má zo slovenskej akadémie vied. Tiež nezabúdaj, že rovnako ak nie viac farizejsky, sa správal a hlasoval aj Jurčík, Haviar a aj náš koktavý truľko Dedo Miro.

        • Guest povedal:

          taktiku na zastupiteľstvách využili viacerí poslanci a teraz znovakandidujú, tí čo hovoria otvorene a najmä kriticky tak na takých sa tu píše samé vulgarizmy a nepravdy

  9. Guest povedal:

    Len na okraj
    Len na okraj sem uvediem, ako sa o nás naši poslanci starajú a bez problémov uprednostia záujem pár osôb pred 100-vkami občanov. Na júnovom zastupiteľstve poslanci odsúhlasili predaj spevneného chodníka, vedúceho zo sídliska Rozkvet do mesta. MSÚ tým vyhoveli žiadosti majiteliek susedného pozemku, ktoré chcú chodník pripojiť ku svojej záhrade a oplotiť. Ako dôvod majiteľky uviedli, že na chodníku sa často zhromažďujú asociáli, a musia ho udržiavať na svoje náklady. Desať poslancov zo sedemnástich odsúhlasilo predaj chodníka za 2200 EUR. Následne zorganizovali obyvatelia Rozkvetu petíciu za zachovanie chodníka, ktorú podpísalo 150 ľudí, pretože nové majiteľky chcú chodník zrušiť. Vtedy degešom na meste došlo čo vyparatili a pokúsili sa dodatočne získať od nových majiteliek súhlas s prechodom cez TERAZ UŽ ICH pozemok. Majiteľky Čičková a Hučková však dali mestu košom. Hovorca mesta sa iba zmohol nakonštatovanie, že mesto už nemá možnosť, ako si túto požiadavku vynútiť, lebo pozemok chodníka prešiel do súkromného vlastníctva.

    Za zrušenie hlasovalo týchto 10 poslancov (Janas, Jurčík, Karas, Kardoš, Kavecká, Péli, Strašíková, Štábel a Tomanová)

  10. Guest povedal:

    Zvedelík je PC program ovládaný človekom vypúšťajúci naučené frázy. Ignorujte ho alebo mažte. Cieľ človeka ovladajúceho tento program je zlikvidovať diskusiu a zahltiť ju nezmyslami.

  11. Guest povedal:

    Prd a nie ten k pošte. Si normál? O tomto chodníku vie málo ľudí. Skracujú si cestu z Rozkvetu cez zjazdovku nad lanskou k nemocnici, zbehnú k novému kruháču pri Tescu.

    • Guest povedal:

      preto ho asi predali, ked o nom tak „malo“ ludi vie, sorry, ale aj ten k poste by boli schopni predat, tiez sa nim skracuje cesta a chodi po nom tiez „dost“ malo ludi.

      • Guest povedal:

        je to hanba…za 2200 eur predat chodník, ktorý slúži všetkým ľuďom a potom sa ho snažiť opäť vrátiť do majetku mesta. To svedčí o absolútnom amatérizme ľudí na meste. Možno to bol zámer ľudí z mestatakto to predať, možno niečo zato bolo sľubené, že bol takto pripravený materiál a naivní poslanci to schválili. Hanba

  12. Guest povedal:

    Karol Janas bol odvolaný z postu prednostu Obvodného úradu, namiesto neho nastupuje Marián Sopčák.

  13. Guest povedal:

    Janco
    vymenili aj Janca

    • Guest povedal:

      Janco
      Pst, o Jancovi sa tu nehovori. Aj ked bol prednosta ms. uradu a sli mu cez ruky ksefty ako Megawaste. O nom si tu mozete precitat len v kratkej periode medzi napisanim a vymazanim prispevku 🙂

      • Guest povedal:

        a ty trpíš komplexom menejcennosti ? Prečo by sa tu o nom nemalo hovoriť? Ja si myslím skôr, že ty maš megawaste tak akurát v hlave. Šak keď máš také dobré info prečo už nekonáš a takto tu táraš ?

    • Guest povedal:

      Vymení ho Emil Lukáč je na kandidátke sasky za 7 obvod.

      • Guest povedal:

        Nevymení. Emil Lukáč to miesto krátko po ponuke NEPRIJAL.

        • Guest povedal:

          tak to je teda bordel, boha to nevedeli skôr? teraz musia aj jeho odvolať. Emilko si zrátal že v priore je viac peňazí za menej práce, no len tak ďalej SaSkári, chaos máte v dosadzovaní poriadny

        • Guest povedal:

          tak to teraz vidno ako SaS má na všetky miesta naozaj fundovaných odborníkov – ako deklarovali. Nemajú nič a nikoho, len sa snažia plátať diery kadekým.

  14. Sergio povedal:

    Šuko
    Pán gymnaziálny profesor dejepisu mal medzi študentami prezývku "****", čo znamenalo ******* ***** Nebol medzi študentami veľmi obľúbený, hlavne medzi študentkami… Nikto z jeho bývalých študentov si nevie predstaviť, že by tento nerozhodný politikár mohol byť primátorom.

    • vito povedal:

      Zahviezdičkované
      Vulgárne prezývky na našich stránkach nechceme.

      • Guest povedal:

        ďakujem vitovi, že nám dal dosť času na prečítanie príspevku, kým ho vyhviezdičkoval, aby sme my sami mohli posúdiť či tá prezývka je iba vulgárna, alebo aj pravdivá (-:

    • Guest povedal:

      Kždý učiteľ má nejakú prezývku. My sme kedysi volali učiteľku dejepisu MICA. Mentálne Indisponovaná Ceckatá Atrapa. Ale inak bola fajn, lebo mi dala dvojku.

    • Nezávislý socialista povedal:

      Správne
      Z toho dôvodu Považskobystričania prídu v sobotu 27. novembra masovo vyjadriť svoju podporu pánovi primátorovi Adamemu!

      • Guest povedal:

        Adame nikdy!!!! nevidíš nepočuješ čo jeho neschopnosť dokázala? Janas nie je bez chyby, ale je určite 100x lepší ako Adame!!!

  15. Guest povedal:

    Pozerám že docento má svoju internetovú stránku a ujde dobre prehladne spravená. http://www.karoljanas.sk

  16. Guest povedal:

    Bordan
    Pán Janas ma učil aj na gymnáziu,aj na VŠ v TN.Poznám ho ako cieľavedomého a šikovného človeka ktorý na sebe maká,čo sa v PB ako tu už niekto písal-nenosí.
    Všetci čo tu hovoríte o získaní titulov na treťotriednej univerzite v TN a pod., na tejto škole sú aj normálni študenti ktorí majú každú skúšku zaslúženú.Skúste si vy čo to tu opisujete a radíte túto školu medzi niečo kde len prídete a máte titul,spraviť aspoň jednu skúšku.Určite by som sa aj ja dobre zasmial.
    O tomto politika ale je,hlavne o neustálej kritike ľudí ktorí sedia na zadkoch doma.
    Nemusíme chodiť ďaleko a pozrieť sa na Púchov,terajší pán primátor je takisto učiteľ výtvarník a ako mesto vyzerá?Pred 10 rokmi to bolo mesto kde nebolo absolutne nič,dnes tam nájdete absolutne všetko,vybudované celé mesto,občan tam nájde kultúru,oddych,zábavu aj prácu.Mesto nerobia nákupné centrá.Aj keď je Púchov zadĺžený (povedzme si kto v dnešnej dobe nieje,stačia základy ekonómie a vieme čo to kríza je) ale mesto je vybudované,naše mesto je zadĺžené ale nieje v ňom stále nič, mám 23 rokov(žijem tu celý život) a jediné čo vidím je to, že mesto spí a pár jedincov si na tom pomastilo rozpočty.Otvorme oči a ďalej sa neklamme Považská Bystrica je hrozné mesto. Pravidelne v piatky rozbíjané 15 ročnými sopliakmi,pod vplyvom už ani nie alkoholu ako iných omamných látok.Kde sme?Je to strašné. Ale robia to preto,pretože nemajú žiadne iné rozptýlenie,ako mesto vyzerá takí ľudia sa tu rodia.
    Chcem aby sa moja sestra a aj všetky ženy nebáli ísť po meste v ktorom nesvieti ani jedna neonka, rozbité cesty,minimum kultúry a pod. Je to malé mesto,nebavme sa tu o vysokej politike,toto nepotrebujeme,na to si volíme každé 4 roky politikov do NR SR.Tu ide o pokojný a dôstojný život v meste.Ja ale v našom meste nenachádzam nič a pritom je to mesto obklopené najkrajšou prírodou v širokom okolí.Aspoň v nej ešte nachádzam aké také pozitíva čo sa týka PB.Je rok 2010 ,diaľnica je hotová,PB má poslednú šancu aby sa zobudila.Preto si myslím, že jedine pán Janas jej môže pomôcť,ostatní tu už boli a všetci vidíme ako to dopadlo.Mesto spí,po 18tej hodine je mesto prázdne,žije vlastne iba ľudmi cestou z a do práce,čo nedokážem pochopiť,nenarodili sme sa na to aby sme len robili.Veľa cestujem a videl som už toho veľa aj keď som mladý, ale určite hovorím za viacerých mladých, že každý chce PB opustiť a nechce tu zostať žiť so svojou rodinou,vychovávať tu deti a pod.Niet sa čomu diviť ,preto páni kritici ,pristaňte nohami na zemi a buďte rozumní.Neničte mesto mladým vašimi čiernymi kšeftami len preto lebo v živote ste to nedokázali „doťiahnúť“ ďalej a vaša jediná šanca k šťastnému životu sú peniaze z čiernej práce.Nezáviďte pánovi Janasovi jeho tituly,máte rovnakú šancu ich získať ako aj on,ale to by ste preto museli veľa urobiť,však?

    • Guest povedal:

      Tituly mu nikto nezávidí. V tom problém nie je. Ale ako kandidát na primátora by mal mať tituly nie z humánnej oblasti, ale technokratickej, prípadne z oblasti ekonómie. A koniec-koncov poznám troch šikovných primátorov a jedného starostu, ktorí tituly nemajú ale majú zdravý sedliacky rozum, sú pragmatici a mestá i obec riadia veľmi dobre.i

    • Guest povedal:

      Akreditačná komisia: Študentov je veľa a profesori nekvalitní
      Vysoké školy sa snažia prilákať viac študentov, čo im zabezpečí viac peňazí. Počet učiteľov však zostáva rovnaký.
      BRATISLAVA. Na Slovensku máme veľa vysokých škôl, mnohí novovymenovaní profesori a docenti nie sú dostatočne kvalitní a medzi študentmi klesá záujem o techniku na úkor populárnych smerov.
      Aj k takýmto záverom dospela v správe o svojej činnosti za posledné dva roky Akreditačná komisia (AK), ktorá dohliada na kvalitu vysokých škôl. Materiál zobrala na vedomie vláda.
      Niektoré fakulty podľa AK žiadajú o akreditáciu študijných programov s príťažlivými názvami, aby pritiahli viac študentov.
      Aj keď vysoké školy na základe väčšieho počtu študentov potom získajú viac peňazí, školy zachovajú počty učiteľov a v mnohých prípadoch absolventi odborov nenachádzajú uplatnenie v praxi.
      Snahu o marketingovo zaujímavý názov študijného programu nemožno podľa názoru ministerstva školstva vysokým školám vyčítať, pokiaľ nejde o klamlivú reklamu.
      „Ak počet študentov nezodpovedá možnostiam školy, je úlohou Akreditačnej komisie navrhnúť pozastavenie a následne prípadné odňatie akreditácie,“ reagovalo ministerstvo na výhradu AK.
      Školy chcú kontrolovať neohlásene
      Komisia tiež upozorňuje na nezdravý trend príklonu študentov od technických smerov k populárnym študijným programom, za ktoré označuje napríklad sociálnu prácu, manažment či právo.
      „Tento fakt v krátkej budúcnosti môže spôsobiť, že ekonomike SR začnú chýbať technicky a technologicky vzdelaní ľudia,“ varuje AK.
      Riešením by mohol byť univerzálny spoločný základ pre viaceré bakalárske programy. „Tá diverzifikácia by mala byť v magisterských programoch,“ povedal šéf Akreditačnej komisie Ľubor Fišera.
      V správe AK konštatuje, že na Slovensku je veľa vysokých škôl, pričom mnohé majú nízku úroveň vedecko-výskumnej základne.
      „Ich existencia sa odvádza od vysokého počtu prijímaných študentov, bez ohľadu na kvalitu poskytovaného vzdelávania. Za niekoľko rokov sa počty študentov znásobili,“ píše sa v materiáli.
      Podľa komisie treba rýchlo a razantne riešiť prípady, ktoré degradujú vysoké školstvo v očiach verejnosti.
      Členovia komisie preto navrhujú priamu kontrolu výučby na vysokých školách neohlásenými návštevami.
      Rozsahom aj náročnosťou by sa malo zjednotiť aj externé štúdium so štúdiom v dennej forme.
      „Stretávame sa s veľmi diferencovanou a často alarmujúco nízkou kvalitou novovymenovaných docentov a profesorov,“ podčiarkla v správe komisia.
      Za vecné riešenie považuje zjednotenie minimálnych kritérií pri menovaní profesorov v rámci študijného odboru na celom Slovensku.
      Navrhujú zvýšiť vek pre garantov
      AK navrhuje tiež zosúladiť vekovú hranicu pre garanta študijného programu a vysokoškolského učiteľa. V súčasnosti môže mať garant maximálne 65 rokov a horná hranica pre vysokoškolského pedagóga je 70 rokov.
      „Akreditačná komisia je toho názoru, že keď môže učiteľ pracovať do sedemdesiatky, tak môže aj garantovať do sedemdesiatky,“ povedal Fišera.
      Predsedu AK prekvapilo, že sa správa dostala až na dnešné rokovanie vlády, keďže ju ministerstvu školstva podľa neho predložili ešte pred dvoma mesiacmi.
      Šéf rezortu školstva Eugen Jurzyca (SDKÚ) neskoršie posunutie materiálu na rokovanie odôvodnil tým, že k nemu chcelo ministerstvo pridať svoje pripomienky a ľudia, ktorí ich tvorili, boli služobne odcestovaní.
      „My sme ten materiál nemenili, lebo je to materiál Akreditačnej komisie, ale pripojili sme naše pripomienky a vzhľadom na služobné cesty to trvalo niekoľko týždňov,“ povedal po rokovaní vlády Jurzyca.
      Fišera sa chce s novým vedením ministerstva stretnúť čo najskôr a materiál s návrhmi komisie plánuje použiť ako podklad na rokovanie.
      Akreditačná komisia je poradným orgánom vlády, ktorej úlohou je sledovať, posudzovať a nezávisle hodnotiť kvalitu vzdelávacej, výskumnej, vývojovej, umeleckej, ďalšej tvorivej činnosti vysokých škôl a pomáhať ju zvyšovať.
      Má 21 členov, ktorí môžu zastávať túto funkciu najviac dve po sebe idúce šesťročné funkčné obdobia.
      Ide o významné osobnosti z vysokých škôl, odborných a vedeckých ustanovizní. Členmi sú aj zahraniční odborníci

      • Guest povedal:

        nekvalita
        Tak to je jasné ako môže relatívne mladý človek získať toľko doktorátov, ked nekvalitné je to naše školstvo.Na školách by mali dať oznam : Kto má záujem o doktorát a ešte ho nemá, tak každý pondelok v týždni medzi 10.00 až 11.00 hod sa udeľuje vo fakultnom bufete – manipulačný a správny polatok – liter borovičky /osoba v komisií, (- aby to vedeli po tom litri pochopiť o čom práca je) a chlebíčky, aby nezomreli od hladu. PS : Zaručená 100% úspešnosť. Práci a štúdiu česť a borovičke zvlášť.

        • Guest povedal:

          KUDr. Zvedelík
          Navrhujem Zvedelíka dať medzi internetové celebrity Mogoňova.Veď kto by ho už na webe nepoznal narozdiel od dajakých mestských radových posr(l)ancov čo v mestskom parlamente hovno robia. Zvedelík aspom nás tu zabáva svojimi myšlienkovými pochodmi.
          A kedže najvyšia Mogoňská celebrita je Dócent & Doctór, tak nech Zvedelíkovi udeli titul – KUDr. ( K_okos U_niversal Dr_bnutý )
          Takže budúci pán doctor Zvedelík už Vám dopredu gratulujeme, ste jediný svojho druhu, ešte raz sláva KUDr. Zvedelíkovi.

  17. Guest povedal:

    pozrime ho zvědelíka, píše sice pod iným menom ale stále to isté

  18. Guest povedal:

    Amen

  19. Guest povedal:

    č.9
    V sobotu som bol pred pol dvanástou na nákup zeleniny v tej malej predajni zeleniny medzi Ternom a bývalám Domom kultúry. Počas nákupu ma zaujala poznámka jedného občana -“ bezdomovca“ ktorý sa najskôr predavačky opýtal dokedy majú otvorené. Keď mu povedala, že do 11,30 tak ju začal presviečať, že aby mali otvorené dlhšie, lebo dobre zarobia pretože bezdpmovci o okolí žeklezničnej stanice dostávajú po 3 eurá za to aby volili č. 9.
    Hneď na uputávkach na plagátoch som po odídení z predajne zistil, že sa jedná o p. Janasa.
    Osobne si myslí, že vzhľadom na zoznam kandidátov na to nebol odkázaný. Ak o tom vedel, tak FUJ.
    Ak nie – tak má vo svojom okolí neserioznych ľudí – čo sa znížili k takejto činnosti a mal by sa ich čo najskôr zbaviť, lebo na ich metody sám doplatí !!

    • Guest povedal:

      skvele storry bezdomovec v zelovoci)
      z toho by bol holly-vudsky trhak)

    • Guest povedal:

      Ano,aj takéto podrazy robia Smeráci v Považskej Bystrici na čele s Janasom,ale sa mu to zachvilku spočíta.

      • Guest povedal:

        prosim ta hladky s poliacikom vysvecovali beztrestne na VVZ ako kazdy tuneluje a podvádza a rodinkari, a teraz si poliacik v pohode zamestnal fotra ako prednostu krjaskeho pozemkoveho uradu a ty tu riesis bezdomovcov

  20. Guest povedal:

    Vážení, spomente si raz na moje slová – považskobystričania si zvolili druhého Adameho, doslova a dopísmena.

    • Guest povedal:

      Janasa hodnoťme až po nejakom čase, ale mýslím si že dobehnúť neschpnosť koktavého starého uja bude veľmi ťažké skôr nemožné.

      • Guest povedal:

        Koktavý, alebo šušľavý je to jedno, v konečnom efekte aj tak ide o to, kto je v úzadí a ťahá za nitky.

  21. Guest povedal:

    Janas
    pán nový primátor odpoveajte prosím na otázky, ktoré sú Vám na tejto stránke položené, veď je jedno či sú anonymné alebo nie, Vás predsa ľudia zvolili a teda prosíme o Vašu odpoveď

  22. Guest povedal:

    A načo by o robil,už je primátorom a štyri ročky zabezpečené.

  23. Guest povedal:

    Máte asi pravdu, teraz si vyberie tých „správnych“ kamarátov do funkcií, alebo po straníckej príslušnosti, na úrade nechá tých, čo mu vyhovujú a bude sa vládnuť tak, ako si predstavujú a nie pre blaho ľudí z mesta.

  24. Guest povedal:

    Tak čo pán primátor, stane sa vaša žena riaditeľkou základnej školy v Papradne? Doteraz ju nikto nechcel a zrazu riaditeľka? Francuštinárka bez riadiacej praxe a v dedine kde je starostom váš kamarát a člen smeru? Pozerám nezaháľate v novej práci. Bon Jour Papradno

  25. NEMOGOŇ povedal:

    Karol Janas
    Asi po pol roku som sa dostal opäť na túto stránku a stále to isté!!! väčšina tu nadáva, má zaručené info a pod. Osobne nepoznám p. Janasa, ale za tak krátky čas čo je vo funkcii primátora …, čo by ste mogoni chceli, 30 rokov sa v tejto diere nič nerobí a ste spokojní, len vypisujete a skutek utek, počkajte na skutky a potom hodnoťte, to že je mladý a úspešný Vám vadí, ked tam bol starý a nescopný M.A vadilo Vám, ked tam bol L.L vadilo Vám……, NO COMMENT, máte vždy len to čo si zaslúžite.

  26. Guest povedal:

    mladý a úspešný
    a hlavne vychcaný Janas. Čo by sme chceli my hlúpi mogoni žijúci v pouši zadľženej diere? Plat aký si stihol tento ambiciózny pán nechať schváliť. Je vyšší ako má primátor Žiliny Košíc a dokonca aj premiérka celého Slovenska. Podľa hesla, najskôr plácu potom možno prácu.

  27. Guest povedal:

    Je to hlavne sociálne
    Aby človek mohol slušne žiť musí mať aj primeraný príjem!
    Prečo sú niektorí ľudia NESOCIALNÝ a nedopraju primatorovej rodine žiť na úrovni doby!
    Čo s tým má spoločne práca, prípadne dlhý mesta!
    Nám išlo vždy v prvom rade súdruhovia o človeka!!

    • Guest povedal:

      Dobre si to napísal! Janas žije podľa straníckeho hesla najskôr mne a potom si to hovno čo ostane rozdeľte medzi sebou. Česť práci súdruhovia tupovoliči.

      • Guest povedal:

        je to čosi otrasné a tí, ktorí naozaj napísali o plate a aj o ostatnom je pravdivé. Kedy sa už všetci tí, ktorých sa to dotýka umúdria, asi až vtedy keď sa tí dotknutí dostanú do zlej situácie.

  28. Guest povedal:

    Z dobrých zdrojov som sa dozvedel, že double doktor a single docent Janas pripravuje prenájom mestských lesov externej firme.

  29. Guest povedal:

    Dabl doktor ide čistiť úrad,vraj 16-18 ľudí pojde fuč.Pred voľbami tvrdil presný opak!!

  30. Guest povedal:

    Dabl doktor
    Čo vy vlastne mogoni chcete???? Ja by som nevyhodil 16-18 ľudí ale 30-40 a aj tak by si to nikto nevšimol a úrad by fungoval ešte lepšie, ked ide robiť zmeny je zle, keby nerobil aj tak by bolo……………….

  31. Guest povedal:

    re – Anonymný – Dabl doktor
    Úplný súhlas s týmto príspevkom !
    Viac a rýchlejšie pracovať – a bebude nik, ani z 30 ľudí na úrade chýbať – v kvalite vybavovania občanov!!

  32. Guest povedal:

    re dabl doktor
    Súhlasím aj ja s prepúšťaním, len aby to naozaj bolo tak a nie iba pre mediálny efekt a na uvoľnené pracovné miesta nastúpi stranícka sebranka. Pred voľbami mal plné ústa o šetrení a plat si nechal schváliť vyšší ako má premiérka slovenskej republiky. Len pre úplnosť.

  33. Guest povedal:

    re plat primátora
    Je to úplne v poriadkus tým platom primátora!
    Premiérka je z pravicovej strany, má v programe šetriť, tak musí aj na sebe!
    Naopak ľudia zo strany SMER sú za to, aby ľudia dostali čo najviac
    / Či na to máme, alebo nie to ich už nezaujíma/ a tak začínajú od seba! Potom kamráti a dosť!

  34. Guest povedal:

    úplný súhlas
    Ľudia zo strany SMER… na čele …, moc síce nemusím p. Matoviča, ale ohľadom poisťovní má 100% pravdu, KTO TO ZAPLATÍ????? My všetci, ako vždy a SMER je za vodou a pritom sa jedná o milióny eur, a takých arbitáží je xxxxxx, zas to budeme uhrádzať my všetci, ale veď to už robíme od roku 1993 minimálne, emisie, STV……..

  35. Guest povedal:

    had
    Z očí mu nezočí nič dobré s každým za dobre, áno aj tak sa dá, uspokojiť najlepšie všetkých ktorý participujú na rozpočte mesta. Hlavne Megawaste a nepriamo aj to ošípané od Chudovských ktoré dostáva zákazky od megawaste. Uspokojiť každého s podnikateľov aby bol kľud, to je fuk že to ľudia zaplatia. Má to tento človek dobre spočítané. Za 4 roky je v balíku a keď bude kľud možno bude aj ďalšie 4 roky. A takto si tu žijeme. Ten naivný Adame aspoň urobil čo uznal za správne ale tento HAD ten nás oje.. všetkých s kľudom Angličana.

  36. Guest povedal:

    re
    Tak Vám treba TUPOVOLOVIČI !!
    Smerom k drahším zajtrajškom!!
    Mne je to jedno, ja na to mám , aj tak som tých hadov socialistických nikdy nevolil !!

  37. Guest povedal:

    Pán Janas, chcela by som sa opýtať jednu otázku. Prečo pri prechádzke Žilinou a Trenčínom zakaždým stretnem ms. policajtov kráčajúc mestom. Prečo pri prechádzke bystricou nevidím nikoho, iba občas zazriem prevážajúce často rýchlo upaľujúce auto. Nad debatovaním s kadekým sa nepozastavujem, možno vtedy riešia akútny problém.? Otvorene, necítim sa bezpečne a podľa rozpočtu nás stojí MP poriadne peniaze. Netuším koľko je momentálny stav, ale výkon je slabší.

  38. Guest povedal:

    Kdesi som počul, že policajtov, teda mestských je v PB menej. Ale mne to je jedno, či menej alebo viac, záleží aký je výsledok. A ten je taký akýsi…už viac rokov

  39. Guest povedal:

    ms poldovia
    vždy po víkende su poprevracané kontajnery po meste a poldovia nikoho nevidia,nechytia, ozaj čudné v tomto meste

  40. Guest povedal:

    re
    Možno sa boja isť do tmy??

  41. Guest povedal:

    Nikto nevie prečo, ale stou tmou je to dobrééé

  42. džigo povedal:

    a co čakáte
    Nnaháňať tých čo devastujú naše mesto a okrádaju nás všetkých , pretože to všetko aj tak zaplatíme my všetci – na to nemajú.
    Nnaháňať dôchodcov- cyklistov na to sú mestský policajti špecialisti .
    Pri týchto chudákoch sa nemusia báť odporu . To je mestská polícia čo robí len ostudu tomuto mestu.

  43. Guest povedal:

    Viete čo sa po Považskej hovorí? Janas vysr… sa na nás.

  44. Guest povedal:

    Máte veľkú pravdu, aj na obvodný úrad sa dostal zákulisnými ťahmi, bezcharakterne odstavil svojho kolegu zo smeru, ktorý mal už len 2 roky do dôchodku, robil preto všetko a vyhováral sa za politické rozhodnutia. FUJ!!!

  45. Guest povedal:

    Ja vám neviem, pozeral som posledné zastupko a poslanci mi prišli ako sprosté ovce, ktoré bučia, keď im dá hlavný bača(doc Károľ) slovo. Dokonca aj takí rozprávači ako prezlečený komunista Pekár a o ničom nevediaca MUDr. Katarína držia huby. Jediný čo občas niečo povie je zelený rypák Smatana, ale aj tomu akoby dochádzal pušný prach. Zdraženie jaslí prešlo akoby šmahom ruky.

  46. Guest povedal:

    re
    Za Adameho sa aspoň diskutovalo, hoci niekedy od veci, ale ľudia sa všeličo podozvedali!
    Teraz tam všetci sedia ako teľce, nie ako poslanci!
    To akoby tam boli na návšteve!
    Treba na budúce voľby lepšie voliť a hlôavne iných !!

  47. Guest povedal:

    Boja sa primátora? Rečovo je zdatnejší ako Adame

  48. Guest povedal:

    Nezovšeobecňujte zase. Ozývajú sa aj ďalší a dávajú námety i kritizujú. Lenže podľa vás je dôležité rýpať za každú cenu a do všetkého. Pre mňa je dôležité čo ten poslanec povie, na čo upozorní, aký dá návh riešenia, ale vtedy, keď to má zmysel. Uprednostňujem kvalitu vystúpenia pred kvantitou. Viem aj to, že niektorí poslanci riešeia veci aj mimo zastupiteľstva. Na poslednom sa predsa ozvali aj iní poslanci ohľadom záverečného účtu a postavili sa proti primátorovi. Pravda však je tá, že to neboli koaliční. Smatana sa k nim len nakoniec pridal.

  49. Guest povedal:

    Vážení, akosik vám unikla posledná udalosť v mestskom chlieve. Apela odkopli a na jeho miesto dosadili Kozárovú. Tú Kozárovú čo zakrývala všetky Lacovičove stavebné zlodejiny – ako moyzesku, ktorú tak vehementne obhajovala. Vraj ju tam presadil veľký (malý) Točo alias šedý šéf Msú.

    • Guest povedal:

      Nebolo to náhodou tak, že Appel tam bol dočasne dosadený bez konkurzu miesto odídeného Adama, zatiaľ čo Kozárová prešla riadnym konkurzom? Môžem sa mýliť, v takom prípade ma opravte.

      • Guest povedal:

        mýliš sa, za adama bol dosadený na údržbu ale na stavebnom bol oficiálne pár rokov a kozárova teda prešla výberovým, to naozaj, bola na ňom sama, vieš?. opravovať ma nemusíte, tak to je, je to len divadielko mocných

        • Guest povedal:

          Ďakujem za upresnenie. Naši volení predstavitelia nevybočujú zo schémy.

          • Guest povedal:

            Keď tak nad tým uvažujem, čia je to chyba, že bola na výberovom konaní sama? Prihlásil sa aj niekto iný? Ak nie, je zbytočné nadávať.

      • Guest povedal:

        Boli ste niekedy na takom riadnom konkurze? Nie? Že nespĺňate tie posraté kritériá, kde treba nejaký titul? Nezúfajte! Aj tí blbci, ktorí spĺňajú a sú takí naivní, že sa rozhodnú, že spravia komparz a dodajú punc pravosti týmto komédiám, už precitli. Takže Kozárová nie je náhoda alebo mimoriadne schopná uchádzačka, ale …. pátrajte a verte mi, že nájdete súvislosti.

        • Guest povedal:

          Súvislosti by sa našli. Mimoriadne schopne bol za pár šupov prevexlovaný pozemok ZŠ Pov. Pohradie na pána bývalého vedúceho Pekára a spomínaná šikulka mu vybehala všetko, aby sa na pozemku dalo stavať. Podobne šikulka Kozárovie dohliadla na „kvalitu“ bytovky na Moyzeske a tiež unikátnu stavbu tri veže atď atď. Mimoriadne schopná naozaj je a mocným takéto šikulky logicky vyhovujú. Laco bol s jej službami mimoriadne spokojný, prečo by nemohol byť aj Kájo alias Točo.

  50. Guest povedal:

    to či jedného nenažranca na úrade vymenia za iného Vás vzrušuje,ale to,že mesto cez máríkovca Šujaka prišlo o jediný kultúrny stánok Vás mogoňov nezaujíma.Bol som pri tom, keď v roku 1969 bolo otvorenie tohoto krásneho kultúrneho stánku ale páni tohoto mesta v tom čase ešte neboli nasvete. Pán Šujak sa rozhodnutím zbohatlíkov stal zo šponára odborárskym bosom a zadubenosťou mogoňov mohol vykonať dehonestáciu tohoto stánku šmejdom z číny.

    • Guest povedal:

      Príspevok OK, akurát mi nie je jasné, že až po uverejnení série fotiek na PB otvorene. Škoda, že sa nenasierame z vlastnej hlavy, ale podľa pokynov. Čo Ťa nasieralo do uverejnenia tých fotiek? To ma naozaj zaujíma.

  51. Guest povedal:

    Janas Janas…
    Janas,tak dom záhradkérov si predal za sumu o zhruba 100 000 eur ako bol znalecký posudok z roku 2009. A čuduj sa svete, Šlapkovi.Tak ako tu bolo napísané pred dvoma týždňami. Tvoj otec za pustenie ľahkých gólov dostával od sponzorov československé koruny. Ty Karolko čo?Eura alebo červenú kravatu Smeru?

    • snake povedal:

      slapka
      vsetci panovi slapkovi zavidite.vypracoval sa z druzstevnika na podnikatela,vari pre pol mesta,no a tie jeho stuzkove a svatby,tie su super.

    • RUDO povedal:

      SLAPKA
      Co sa vam nezda na tom ze pan Slapka kupil od mesta Dom Zahradkarov? Predchadzajuce vedenie nechalo budovu schatrat a teraz pan primator umoznil aby sa niekto o tento dom postaral.Viete kolko porcii baranieho zvratkoveho gulasu sa v terne muselo predat ? kolko nedobehnutych sraciek? to si ani neviete predstavit.

    • habatka povedal:

      svatby
      no to mi tu pis o tych svadbach,tie su fakt super.Spotene chrbaty jeden na druhom,stehno na stehne,smrad,vytriny s varnicami pri parkete,hajzle smrdia chcankami do sera a hostia ak chcu dychat stoja pred takzvanym podnikom BRAVCOVA HLAVA.Tak tomu sa hovori dostojny vstup do noveho zivota.Ale co uz kazdemu vyhovuje nieco ine….jednemu svadba v zavodnej kantine a druhemu peniazky z Zahradkarskeho domu.

  52. Guest povedal:

    Janas berie cez Smatanu za všetko a od každého

    • Guest povedal:

      Nepoznám úradníka v štátnej správe ktorý neberie úplatky ,ak takého poznáte ,napíšte .

      • Guest povedal:

        aha, to má byť ako ospravedlnenie, na Adameho a Lacoviča sa kydalo za korupciu, v prípade flaškového doc. a jeho poskokov je to už o že kto neberie. Skvelé!!! Takto vyspelú Európu nedobehneme nikdy. Takže jediná zmena ktorú doc. a jeho banda priniesla je, že nepoznáš kto neberie. Fak skvelé.

        • Guest povedal:

          S hlupákom je strata času diskutovať na tému korupcia,ja som nikoho neospravedlňoval a z Vašej reakcie je zrejmé,že nemáte dostatočné informácie a preto kopete.

          • Guest povedal:

            jasne hlupák je ten kto poctivo robi, odvadza dane, nekradne a nastve ho, ze niekto povazuje korupciu za zlodejstvo a nieco nenormalne, pokracuj vo vysvetlovani dalej ty trulo. Pre mna je zlodej kazdy, co si zobral korunu, na ktoru si poctivo nezarobil a mysli si o mne co chces!

  53. Guest povedal:

    S de—om sa dá diskutovať len do výšky jeho schopností a o takúto diskusiu nemám záujem,možno sa uplatníte v inej diskisii.

  54. Guest povedal:

    Šak len závidzíce primátorovi každú korunku a to neviem, či z teho neco mal. Šak sce muhli kandidovac, kej sce takí premudrelí

    • Guest povedal:

      aj sme sceli, aľe nemali sme Tóča za sebu, teda jeho moc, prachy a teľevíziu v kerej bol Jananásko pečený varený skoro jako monoskop,
      teraz je prednoscíkom Hrenák a jakživ o ňom nikto nepočul

      • Guest povedal:

        toho využívajú a ten tancuje, ako mu káže Sopčák…za štátne voží omšové víno, každý piatok, je to už len otázka času

        • Guest povedal:

          ten čas prišiel, dnes v markíze bolo povedané, že na Hrenáka je trestné stíhanie, mali by si ho poriadne preklepať po všetkých stránkach, ako verejný činiteľ zneužíva túto funkciu denno denne

          • Guest povedal:

            Máte pravdu, zamestnanci nemajú pomaly ani na papier
            , ale pán prednosta si robí výlety na služobnom aute kadetade (čo asi robili na východe?!?) a spolu so šoférom pomaly rozkrádajú čo sa ešte dá rozkradnúť. Najvyšší čas, aby prišla kontrola z ministerstva!

  55. Guest povedal:

    Eurofondy absolutne nič, zas sa budú brať úvery?, zadlžovat mesto alebo predávať mestský majetek, no paráda, to mal Janas rečí ako na pič..to robí Adame a ako budú so Sopčákom úspešný, a čo.. a nič…

  56. Guest povedal:

    A ja že prečo v PB novinkách zrazu aktivity ze Papradna, ooo, už sme v obraze

    • Guest povedal:

      neviem o com meles??janas nic nepredava,musel by som o tom vediet,ako aj zastupitelstvo a ferko a jozef ?ty si mimo!!joozef je riaditel ,nie majitel a ferko ma firmu pri kruhaci,tak ak chces ohovarat ,tak ides nato uplne na p..u!

  57. Guest povedal:

    Janas nikdy nehcel pracovať, on radšej predá mestský majetok za podhodnotenú cenu ako dom záhradkárov,jeho žena ako ************ riaditeľka v Papradne, prenájom fitka, zamestnankyňa MsU Kureková zadáva objednávky mesta vlastnému manželovi, krytie kradnutia Matušíka a Keruľa v MDS…..proste to je Janas

  58. Guest povedal:

    IWK a PB-novinky
    22.10.2011 sa v Mogoňove odhaľovala socha maliarovi Imrovi Weinerovi-Kráľovi pri príležitosti jeho 110. nedožitých narodenín. Pri tejto prležitosti pricestovala jeho dcéra z Francúzska, aby prevzala v mene svojho otca čestné občianstvo in memoriam. Ako o tejto udalosti informovali PB-Mogoňovinky? Všade inde by hlavnou postavou bola maliarova dcéra Elis Champon, ktorá čestné občianstvo prevzala. Správa na prvej strane PB-Mogoňoviniek s fotkou však vyznela tak, že hlavnou postavou udalosti bol primátor Karol Janas, ktorý čestné občianstvo udelil, a maliarova dcéra tam bola iba akosi náhodou.

    • Guest povedal:

      Konečne vám to dochádza vy tupí mogoni, Janas len hladá zámienku ako sa stále predtŕčať v médiach. Keby z Weinera nebol mediálny osoh, ani jeden z tých meských pajácov by o neho nezakopol, tak ako doteraz. Celkom dobrý článok v novej pluske, našťastie tam o Janasovi nie je ani zmienka.

  59. Guest povedal:

    Mogoňovinky
    Kto má nejaké pochybnosti o Janasovi, nech si kúpi jedno číslo Považskobystrických noviniek. A porovná si ich napríklad s nezostrihaným záznamom zo zastupiteľstva. Z toho najlepšie vidieť, čo je to za demokrata.

  60. Guest povedal:

    KAROLKOVI Už NEVERIA ANI JEHO PRIATELIA, PARTNERI A STRANNíCKY KOLEGOVIA. všetci po čase zistili, že nevie dodržať dané slovo. Zachvílu zostane sám jaj kôl v plote.

  61. Guest povedal:

    MDS
    Priateľstvo – to je krásna vec a pre ľudí veľmi osožná – teraz myslím socialnú oblasť.
    No priateľstvo povedal by som na druhú – to sú svetlé výnimky – ktoré si treba strážiť a ďalej zveľadovať!
    Myslím, že jedným z takýchto pevných pút je i priateľstvo dvoch naších zastupiteľov začínajúcich v drese HZDS.
    Tu sa asi aj podľa vzoru “ Starého “ ako Voľodu familiarne volali jeho straníckí druhovia podučili Vladovej ekonomickej aktivite!
    No a teraz keď už nie je Vlado, stačí byť nezavyslý a pomáhať si.
    Jeden ako dodávateľ prác, druhy ako ich vykonavateľ a potom po dobrej práci, napr. spolu na lyže a pod.
    Proste spolu aj stráviť čas a predebatiť ďalšie aktivity do budúcna.
    Napr. stav MDS a možnosť ďalších jej opráv a pod.
    Proste keď sa chce všetko ide!!

  62. Guest povedal:

    Pán Janas, kto bude riaditeľom meských lesov? Prišla mi rúk nformácia, že konkurz bude 28.3. o 9.00 a favoritmi sú pán Vlnieška a pán Jurík. Áno?

    • Guest povedal:

      Jurík nerobí v lesnictve už dlhší čas,rozvaža meso v Lidl. Najvedšim favoritom bude Pruszkaj.

  63. Guest povedal:

    Podľa mňa je ideálnym kandidátom Pruszkay.Jeto inžinier má skúsenosti je to poctivý chlap,robote rozumie(čo nakoniec uznali aj poslanci a schválili mu aj odmenu).Určite lepšieho nenájdu.

    • Guest povedal:

      Konkurz bude 28.3.2012.Pod prisnim dohladom medii.Otejto kauze bol informovany Igor Matovič. Matušik Kubovič pozor.

  64. Guest povedal:

    Počul som od smeráckych lastovičiek, že Karoľko prišiel o všetky funkcie na VÚC. Vraj nasr… Krajského predsedu Smeru Bašku, že čosi organizoval poza jeho chrbát. A vraj ho mienia zhodiť z funkcie okresného predsedu Smeru. Vie niekto niečo viac?

  65. Guest povedal:

    No tak to by bola supriš správa, bolo by už na čase,

    • Guest povedal:

      Bola by to velka skoda, Janas bol po dlhom case sikovny a podstivy politik, nevadio mi ze bol smerak, ludia mu proste nedali sancuaby nieco dokazal, dokazom toho je aj ze ho vyhodili (udajne) zo smeru, lebo bol velmi seriozny… co sa vnutornym strukturam nepacilo

      • Guest povedal:

        Ty asi nevieš čo je podstivosť a serioznosť

      • Guest povedal:

        Károľ a veľmi seriozny? Asi preto mu prischla prezývka hadie vajce.

      • Guest povedal:

        podstivý politik…údajne vyhodili zo smeru…och, asi si veľa vymeškal na hodine o slovenčinovi a politická logika ti tiež nejde. Keď takýto trulo ako ty obhajuje janasa, čo si mám potom o ňom myslieť.

        • Guest povedal:

          pouc ma o politickej logike a povec mi preco je janas zly , predpokladam ze to je tajne a kedze nemam politicku logiku, tak nemam pravo vediet preco tu nadavas na neho a na mna ze som trulo, ani ja neviem co si mam mysliet , som smutny ;-(

          • Guest povedal:

            Janáís je bezcharakterný už len tým, neprizná fakt, že všetky odhlasované svinstvá v mestskom zastupiteľstve sa udiali s jeho súhlasom. V zastupiteľstve mal SMER väčšinu a smerácki poslanci poslúchali Janása na slovo. Bez Janásovho súhlasu by sa nebolo zo zlodejstiev v Bystrici udialo nič. Naviac Adame a obaja viceprimáti Haviar s Kubovičom boli tiež zo SMERU.Rozhodujúce fleky na mest. úrade držal SMER. Nakoniec nezabudnuteľný prednosta mests. úradu Janco bol tiež SMERÁK. O jeho učinkovaní na tomto mieste by sa dali písať romány. Tí čo s ním prišli do styku vedia svoje. Keď už sa jeho excesy nedali ututlať bol uprataný s Janásovým súhlasom na miesto prednostu odboru dopravy. Najväčšie tunely na mestskom majetku boli tiež vytvorené prevážne členmi SMERU napr. “ Marianske námestie, cintorínske služby, chodník pri býv. mest. hajzloch atď „. Korunu všetkému nasadila istá poslankyňa SMERU, keď v rozhovore konštatovala ako celej partii ide na meste len o vlastné kšefty a ona tiež dúfa , že niečo trhne. V tomto období je pokračovanie podobné, len primátor je sám Janás. Nie jue možné zabudnúť na pochybný predaj napr.POVBYTU. Som zvedavý na koho sa bude Janás pred voľbami do VUC vyhovárať na budúci rok. Takže v skratke len toľko.

  66. Guest povedal:

    Vážená redakcia, čo takto rozobrať farebný časopis, aký som dnes dostal od súdruha Janasa do schránky, bez rozpakov ho nazvem Óda na Janasa.
    1. Popisuje ako skvelo riadi mesto a ako zachránil rozkradnuté financie minulého vedenia. Zabudol súdruh primátor nato, ako vtedy hlasoval a riadil ostatných poslaneckých smerákov? Rozkradnuté financie odhlasovával aj ON.
    2. Chváliť sa čo sa vykonalo, pche, súdruh primátor, Považská Bystrica je diera a myslí si to väčšina občanov. Z Púchova všetci.
    3. Súdruh primátor, koľko táto vaša propaganda stála? A rovno pribalte cenu a význam vášho výletu do Bruselu, kde ste za mestské peniaze zobrali Sopčáka aj Péliho.
    Pozdravuje vás dostatočne naserkaný bystričan Pavol

    • Guest povedal:

      Janas & Lackovič
      Mne to pripomína materiál ktoré vydalo mesto ešte za Lackoviča pred komunál. voľbami, a ako to dopadlo ? , po Lackovičovi dnes ani pes neštekne i keď sa asi na chudobu sťažovať asi nemôže a to isté môže byť aj v tomto druhom prípade, len ešte nie sú komunálne voľby, ale do VÚC už pomaly klepú na dvere a tak sa treba zviditeľniť.
      Už sa teším na budúci rok čo bude v mestskom “ časopise“ možno že tu sa dočítam že v PB je raj na zemi a zbytok celého sveta nech sa chodí k nám učiť ako ho zabezpečiť.

      • Guest povedal:

        ináč to , že v Mogoňove je raj na zemi Janás so Smatanom unisono tvdia a nádejajú sa ako ich oblbnutý národ znova zvolí do VUC.

      • Guest povedal:

        Janás so Smatanom si veria a očakávajú ako im prisprostastý národ zasa odovzdá hlasy a oni budú spolu s kámošmi vo VUC parlamente. Načo si myslíš , že vydali tento diskutabilný plátok na svoju oslavu ?
        Samozrejme, že ide o prípravu na voľby do VUC, kde sa Hadie vajco so Smatanom chystá ako na isté.

  67. Guest povedal:

    Časopis pekný, no veď si ho Janas nefinancoval sám.
    No k tomu šetreniu. Sťažoval sa mi známy z Podvažia, ale počul som to od viacerých, že chodia na mesto ako na klavír ohľadne vodovodu, ktorý tam ako v jedinej prímestskej časti nie je!
    Údajne sa o tzom keca, Adame sprznil zmluvu, no Janas a bývalí poslôanci to schválili a teraz kydajú iba na Adameho.
    Oni akoýe nič.
    No aj keby to bola pravda, vo funkcií su viac ako 2 roky a nič s tým nespravili!
    Teraz údajne v júli 2012 prepadne dotýcia na tento vodovod a Podvažaní môžu chodiť asi na kanálo!
    To sú vmeste ozaj machri, keď dokážu nechať prtepadnúť toľkoto peňazí a netrápi ich to!
    Už sa nikdy nezopakuje takáto šanca, aby mesto získalo takýto objem
    peňazí, no i napriek tomu údajne ich mesto nechá svojou nečinnosťou prepadnúť.
    Je vraj zaujímavé, že druhá akcia s tým vodovodom bola kanalizácia z Pov. Teplej.
    Tam bola zmluva v poriadku ? Alebo sa viacej snažili kôli papalášom pracujúcich na meste.
    Podvažie je ďaleko, nemajú nikoho medzi poslancami tak maju smolu.
    Ešteže my v meste nie sme závislí od takýchto neschopňákov a máme s energiami pokoj( okrem ich cien /!!
    No to je už iná kapitola!
    Teda takýto sú geroji – primátor a viceprimátor.
    Bojuju iba tam, kde je isté víťazsto aj bez ich pričinenia, resp. sa im to osobne hodí!

    • Guest povedal:

      Janas a Kubovič boli predsa v zastupiteľstve za Adameho a naviac Janás bol predsedom strany SMER, za ktorú bol Adame primátorom. Je od Janása nehoráznym svinstvom sa teraz vyhovárať, že všetko urobil zle sám Adame. Pýtam sa, kde bol Kubovič ako viceprimátor a čo robil Janás spolu so smeráckymi poslancami v mestskom zastupiteľstve, kde mali väčšinu. Treba ich svinským krokom vyhnať za Bystricu, pretože obaja spolu so smeráckymi poslancami majú obrovský podiel na bordeli v Bystrici.

      • Guest povedal:

        Úsmevné je, že pol plátku je o tom, ako teraz Janas a spol ozdravil financie, ktoré sám s tými itými poslancami predtým posral. Ako sa tomu hovorí v lekárskej bradži? Schizofrénia? Čudujem sa Adamemu, že si nechá takto srať na hlavu.

        • Guest povedal:

          Adame sa dobre nabalil a kašle na Bystricu, to isté mieni spraviť Janás s Kubovičom a Smatanom za spolupráce s ostatnou čvargou zo Smeru. Chcú utrhnúť čo sa dá a potom pokojne tráviť čo nahrabali.
          My občania by sme mali týmto ich zlodejstvám konečne spraviť koniec a raz navždy vyhnať túto čvargu z Bystrice.

  68. Guest povedal:

    Lackovič bol najlepší primátor, on spravil pre mesto najviac odvtedy tu vládnu len diletanti a všetko skapína, Púchov sa nám smeje…

  69. Guest povedal:

    Lackovič pre toto mesto neurobil nič, len rozpredal čo mohol, do stredu mesta osadil Hipernovu a postavil bytovku, ktorá teraz ide spadnúť ako celé mesto. SUPER!

  70. Guest povedal:

    Lackovič urobil veľa pre………… ale aj Adame, uvidíme čo nový . primátor.

  71. Anonymný povedal:

    Už ho obľúčeli
    to čo sa deje Mr. Jarolovi Kanastovi je nepríjemnô aľe na posraného aj hajzeľ spadne jako sa hovorí. Prdia na neho aj ludia z jeho okolia, len sa premáva jako mumák a skutek utek. Podoba je čisto náhodná aj s asociáciou strachu vyobrazenou na odkaze nižšie. S pánom bohom aj s batohom

    http://www.chipndaleonline.com/gallery/albums/uploads/103-13.jpg

    • Anonymný povedal:

      pardón – – – malo byť napísané — Už ho obkľúčeli
      príjemú zábavu

    • Guest povedal:

      smrtelné stony úzkosti záhrobia
      Dovolil som si voľne pokračovať. Janás sa snaží zachrániť aj nadväzovaním lumpenkamarádstiev s lúmenom Baškom. Chyba je len, že obaja sú určení v Smere na odstrel. Po ďalšom volebnom období po oboch pajácoch ani pes neštekne. Chyba je len , že zatial sa nabalia na úkor ostatných. Nakoniec aj Smer speje k osudu HZDS po tomto období vládnutia.Chlapci zo Smeru ukážu, že majú len ústa plné sľubov a skutek utek.

  72. Guest povedal:

    Sledoval som posledné zastupiteľstvo a najviac ma zaujala Janasova chvála na adresu vedúcej stavebného Kozárovej. Nebola práve táto pani šéfka stavebného v čase, kedy sa schvalovala a odsúhlasovala rozpadajúca bytovka na rozkvete? Stavali a kolaudovali sme v tom období dom a táto pani bola na rozhodnutí podpísaná. Naozaj je taká skvelá a bla bla pán Janas? Myslím, že sa jedná o rovnakú habaďúru ako chodník v jelšovom a tam dotyčných Janas zahrabal pod zem. Teda okrem Kuboviča.

  73. Guest povedal:

    mňa zaujalo ako obhajoval svoj megaplat

    • nikto povedal:

      Kuboviča nemôže kritizovať ani haniť pretože mali v minulosti spoločné kšefty a tie ich držia pokope

      • Guest povedal:

        A ešte aj majú. Asi málkto vie koľko má súdr. štb Kubovpič plat rovných 2000 €. Raz taký ako mal Fábry.

  74. Nikto povedal:

    glosa Pánovi primátorovi
    Neviem či sa niekde už spomínalo parkovisko pred úradom práce a soc. vecí . To musel byť riadny ko..t v ktorého hlave sa táto kravina zrodila . Toho musel osvietiť sám satan . Na tento úrad okrem nezamestnaných chodia aj invalidi a telesne postihnutý pre rôzne vybavovanie / ZŤP / . Na parkoviskách okolo Ščokina su len dve miesta pre ZŤP . Ale to nevadí dôležité je, aby mali kde parkovať vyvolení a mafiáni – viď za vežami. A vôbec, páni z mestského úradu by si mohli oplotiť a zastrešiť svoje parkovisko , aby mohli hneď z auta vojsť rovno do kancelárie a nezašpiniť si topánky. Veď takou rýchlosťou ako bolo ohradené a žltými čiarami pomaľované toto parkovisko je až neuveriteľné. / veď sami sebe/ A obyčajným ľuďom by mal pán primátor prikázať chodiť len po kanáloch , v lepšom prípade vytvoriť koridory , aby nezavadzali šľachte.
    Pán primátor , čo tak sa aspoň raz za rok prejsť po Bystrici / peši, ale nielen okolo vášho hradu / aj so svojimi ovečkami čo sa majú starať toto mesto .Ak sa to dá nazvať ešte mestom . Aby ste videli čo obyvateľov trápi . T o by malo zaujímať aj tú udriemanú spoločnosť pri zasadnutiach . mestských zastupiteľstvách . / niekedy mi je na vracanie keď sa pozerám na tel. prenos. To namiesto toho drístania na všelijakých tých vašich vychvalovačkách a chváloletakov financovaných z našich daní .
    Občan

    • Guest povedal:

      Neviem koľko má úrad práce zamestnancov a koľko nezamestnaných chodí na úrad autom, ale zabrať tak veľkú plochu je drzosť. Pánov z mesta takéto drobnosti nezaujímajú, dôležitejšie je vlastné koryto. Možno by stálo za úvahu to odfotiť, koho že autá tam parkujú.

    • Guest povedal:

      chodník od snp do centra?! , jediné miesto kde sa človek ešte môže prejsť zdevastovali potrubári čo kládli nové rozvody na kúrenie . Od kúpaliska po cestu smerom na centre Lánskej rozbili celý chodník . Veď to sa opravý z našich daní . / ak vôbec / Tak isto ako sa dvakrát do roka promtne opravuje prístup k mafiánskemu parkovisku za tromi vežami to isto nebude . Veď tadiaľ chodia len obyčajný ľudia .

      • Guest povedal:

        Na tejto trase nie sú schopný urobiť ani prechody pre chodcov nie to ešte opraviť chodníky. hajzli zasraný. Miesto prechodu po ktorom nikto za týždeň neprejde , je od hlavného chodníka dvadsať metrov. Aby tam spravili prechod to tých buranov nenapadne.
        Miesto toho radšej odrezali /zrušili / tabulu prechod pre chodcov
        To môže napadnúť len také baranie úradnícke hlavy.

        • Guest povedal:

          Prejsť zo snp do mesta / ku hypernove/ s použitím prechodov je
          nemožné , lebo chýbajú cez hlavné cesty, ale to nikoho s kompetentných nezaujíma

  75. Guest povedal:

    Já navrhujem ako vylepšiť rozpočet mesta. Spoplatniť sedenie na lavičkách po meste a okolí . Spoplatniť tiež parkovanie pri domoch
    /panelákoch/. Verejné hajzle už popredali tak srať chodíme ku Váhu , z toho im nekvapne už ani peny. A parkovanie – nech si každá fi alebo inštitúcia ohradí svoje parkovisko , čo tam po chudobe.

    • Guest povedal:

      Janas je ozdravujúci doc.pudr.zssr.čssr.génius NDR.FBI, zdražel jasle, zdvihol všetky dane, zdražel parkovné, predal povbyt ešte môže zdaniť prdy za nadprodukciu metánu. Asta la vista baby

  76. Guest povedal:

    No čo mogoni,máte prehriatu dutinu v hlave?