Ing. František Martaus, PhD.

drevenakova

Bydlisko: Nová 129, Považská Bystrica
Vek: 53 rokov
Funkcia: poslanec za Stred (nominant strán SMER, KDH, SDKÚ-DS, navrhnutý KDH)
predseda komisie pre vzdelávanie, kultúru a šport
člen komisie pre financovanie a hospodárenie
Povolaním: riaditeľ domova sociálnych služieb (DSS) v Dolnom Lieskove
E-mail: fmartaus@atlas.sk, frantisek.martaus@dssdl.tsk.sk

Zásluhy:  

Pre:

Proti:


Údajné prezývky:

Údajné vlastnosti: brat Ing. Anton Martaus (vedúci pracovník mesta, poverený vedením útvaru financovania, účtovníctva a rozborov).

Tento obsah bol zaradený v Kto pre koho kope. Zálohujte si trvalý odkaz.

242 odpovedí na Ing. František Martaus, PhD.

  1. vito povedal:

    Pre neustale osocovanie sa ucastnikov navzajom v diskusii, preberani osobnych sporov a nerieseni problemov, ktore sklucuju nase mesto bola diskusia vymazana.

  2. anonym povedal:

    Výborne, to malo byť už dávno.

  3. Anonym povedal:

    Pán admin, zabudli ste zase po obnove webu zablokovať stránku poslanca Martausa. Až to zistí, že je to zase open, budete musieť vracať korunky, opatrne!

  4. Anonym povedal:

    P.Martaus brilantne vystupuje v miestnom parlamente.Pri schvaľovaní rozpočtu 4.1.2018 je aj za rozpočet aj by ho zmenil no konkrétne nemá nič na mysli ale ako vzorový poslanec zrejme rozpočet podporil, veď ako by to bolo, keby mesto bolo ostalo v rozpočtovom provizóriu.
    No čestne sa tiež asi zachoval keď nepripustil aby ctihodný pán K.Janas nebol interpelovaný. Veď on nevidí potrebu aby 9 poslancov chcelo zaradiť tento bod programu mimoriadneho zasadania. Nech si interpelujú na lampárni, on si pripraví ďalšiu svoju ďakovnú interpeláciu na p. primátora na najbližšom zasad. Pravdou ale je, že nie je v tom sám a takých demokratov tam je habakuk.

  5. Anonym povedal:

    Jeden komentár, VECNÝ K PRÁCI POSLANCA, ku rozkrádaniu verejných a iných zdrojov. Ak niekto v minulosti pral peniaze, mal dcéru ako bieleho koňa, tak prečo si myslíte, že tak nečiní stále aj z našich daní ?!? Či už v dávno v kvázi zbankrotovanom podnikaní alebo v CSS Dolný Lieskov (trestné konanie zastavené bez vypočutia svedkov!!), či iných mestských organizáciách s krytím od Janása:

    Dnes, 12.3.2017 sa Okresnom súde Považská Bystrica (súdne pojednávania sú verejné) pánu sudcovi vyjadrila dcéra poslanca Martausa takto:

    ——————

    Moji rodičia v minulosti podnikali, oni takisto mali právo aj si niečo nadobudli, v tej dobe keď oni podnikali, to bolo pomerne rizikové, ručilo sa majetkom, my sme, u nás, oni, padlo také rozhodnutie, ktorá z nás mala prv 18 rokov časť majetku išla na tú. Takže tam je pôvod peňazí, tam v podstate… ….
    Peniaze, ja som bola, v podstate, keby ste to zobrali len papierovo, hej? Keď si zoberieme, že nebudeme hovoriť o pôvode peňazí, papierovo ja som mala na svoje meno pekný majetok.

    • anonym povedal:

      Opäť ste pustili toho slaboduchého Hajducha aby tu klamal a splietal tie svoje fantamagorie vyplývajúce z jeho diagnozy. Ved je to chudák, ktorý už klame a splieta ani nevie o čom, on už nie je schopný reálneho konania, má vymletú gebulu z neustáleho čumenia do pc. Aký má význam nechať ho tu znova vyvádzať. A čo že sa dnes stalo takého, že hajduch sa opäť išiel vyplakať do svojho pravého života – sociálne siete. Čo už, každý má nejaké trápenie. A čo že s hajduch bojí podpísať, ved sa tu nedávno vystatoval, že on písať bude a nič mu v tom nebráni, asi ti už prihára chlapče, tak len sa boj, máš čoho…

      • Kontrolor z TSK povedal:

        Nahravku z pojednavania som pocula a tak mozem potvrdit, ze naozaj islo o vypoved Soni, dcery Frantiska M., a prepis jej vypovede je presny.

      • Anonym povedal:

        Pane, vytajte na linke, neda mi, neprivytat Vas srdecne! Tesi ma, ze ste stale cerstvy ako ryba, v plnej sile a stale verny svojmu neopakovatelnemu stylu, ako aj zasade, nikdy nekomentovat to co bolo prave konkretne napisane! Namiesto toho len kyjak do ruky a mlatit a vyhrazat sa….., hlava nehlava….! Pritom, aspon ten super inteligentny odstavcek z tej hore uvedenej zapisnice– (citujem: „Peniaze, ja som bola, v podstate, keby ste to zobrali len papierovo, hej? Keď si zoberieme, že nebudeme hovoriť o pôvode peňazí, papierovo ja som mala na svoje meno pekný majetok.“ koniec citatu) – ste snad mohol komentovat! Nad niecim tak inteligentnym sa clovek musi zamysliet, obzvlast vediac, ze nad tolkou mudrostou musi otecko od pychy aj prasknut!
        Nuz koncim, nechcem tu zavadzat, nakolko stale drzim pre Vas tento volny priestor, na riesenie vsetkych tych problemov, ktore chcete (ako ste tuna 2 roky vytruboval!!) riesit, ked ten „zmrd Hajduch zmizne“ (Vasa terminologia)! Nuz pomohol Vam admin, stranku vycistil, ale ja cakam a cakam…., a nic sa nedeje. Snad teraz, ked vlada padne a zacne sa v state slovenskom upratovat, sa to rozhybe. Prajem vela uspechu uz dnes!

        • Anonym povedal:

          Pardon: malo byt vitat!!!

        • Anonym povedal:

          Prvý post bol ako tak vecný, ale pod tým vecné reakcie už nie sú. Čiže Martaus perie prachy, ale však nie je jediný, celá smerácka garnitúra to robí.

          • Anonym povedal:

            P.Martausa, alebo hociktorého verejného činiteľa kritizujte, alebo chváľte za jeho prácu, ktorú vykonáva ako verejný činiteľ. Jeho rodinu do toho neťahajte.

            • Anonym povedal:

              Ktorú rodinu máte na mysli?

              Rodinu, myslíte tú riaditeľku škôlky pani Martausovú, čo tam kradne eurofondy jak starý v Lieskove, ženu Dona sv. Františka, ala Talianska Ndrangheta ?

              Alebo rodinu skrz toho fízla, čo ho nemali radi ani v štátnej, tak ho upratali do MsP?

              Treba pokračovať? Ešte by sa isto našli ďalšie kusy klanu ‚M.

              • anonym povedal:

                oh, oh, úbožiak Hajduch, čo je to za nenávisť čo ním lomcuje aj po nociach. Ved ste tu písali, že budete mazať takéto choré príspevky.Čo nevidíte, že to nemôže písať normálny človek. Ved je na súde viac ako doma a o i za ohováranie. Ked chcete pochovať túto stránku tak ok. *Ked už vám je aj Hajduch dobrý, tak to je …

  6. ĽH povedal:

    Podozrivého Františka Martausa rieši polícia, kvôli nejakému problému s jeho zbraňou. Len sa divím, že v 2015tom, keď sa mi vyhrážal zastrelením, že to polícia neriešila a teraz po rokoch to rieši. Možno aj prípad Kuciaka núti políciu brať vyhrážky mafiánov vážnejšie. Netuším o čo ide, ale ja som nič nepodával, podávanie stále nových a nových trestných nechávam na neho, aktivity má ten diabol stále dosť, aj v 2018tom. Neviete ktosi, či sa zase komusi Martaus nevyhrážal so zbraňou, že by to aj skrz iné osoby začali zase riešiť?
    (orpz-pb-opp1-8/2018-P)

    • Anonym povedal:

      Komplet všetko vymyslené, chlapče ty musíš byť chorý, alebo si taký hajzel, akého sme tu ešte nemali. Nechcela by som žiť v tvojom okolí, čo si ty za človeka…

  7. Anonym povedal:

    Vjac ma zaujima, ci konecne smie otecko Hajduch chodit s detickami „na prechadzku“??? Cas bezi, a zameskane sa jedneho dna nebude dat dobehnut!

  8. Anonym povedal:

    Ako vidím, Hajduch znovu dostal priestor na jeho chorobné, zákerné ohováranie. Len pre informáciu, F.M. nerieši polícia za žiadny problém so zbraňou, lebo žiadny nie je. Čo viem práve Hajduch podal na Martausa niekoľko oznámení, ktoré boli úplne vymyslené, len otravujú políciu. Všetky boli odmietnuté. Aj minulé spory, ktoré tu Hajduch prezentuje skončili práve opačným výsledkom. Jediné závažné je to, že napriek enormnej snahe Hajducha o obštrukcie, stále trvá jeho trestné stíhanie za týranie. Ano len stav súdnictva dovoľuje, že ešte nie je v base a že môže prezentovať tieto klamstvá. Alo myslím, že už každý pochopil čo je zač a chápe aj jeho diagnozu.

    • Anonym povedal:

      Pane, spravne predpokladate, ze uz davno Vas prekukla cela PB, preto bude najlepsie, ked sa priamo podpisete, ako to robi pan Hajduch. Tiez o Vasich podaniach sme si toho v minulosti kopu precitali, dokonca podlozene zverejnenymi kopiami patricnych uradnych spisov.
      Ked pisete, „…..stále trvá jeho trestné stíhanie za týranie.“, tak bud klamete, alebo podavate otrasny doklad o nepochopitelne totalnej impotencii miestnej policie a OS-PB! Pozor, prezradit take dolezite „verejne tajomstvo“, by mohlo byt trestnym cinom, alebo v pripade, ze to nie je pravda, tak by sa to zase dalo kvalifikovat ako „Ohovaranie verejnych cinitelov v statnej sluzbe“, co je asi tiez trestnym cinom.
      Pekny den Vam prajem, uzite si to!

    • LH povedal:

      No neviem, z 2007eho je zápis, že Martausovi ukradli zbraň v Petržalke, keď bol nakupovať v auparku a garážiach mu vykradli auto. Overiteľný fakt :-).

      Rovnako všetci v Maríkovej dobre vedie, že tam na koniec valalu si chodí z času na čas precvičovať streľbu. Nehovoriac o jeho vyhrážkach, že človeka zastrelí….

      A rovnako je verejne známe (a toto som fakt nepodával ja, i keď informácie mal oznamovateľ z môjho rozhovoru s ním), že dáva zbrane i malý deťom.
      http://ge.tt/312IhKQ2/v/0

      Chorým ľuďom a zlodejom zbrane do rúk nepatria!

      K ostatnému je škoda sa vyjadrovať…maximálne jedna novinka. OD 1.1.2018 Martaus prenajíma byt Jankovského svojej dcére za 350€. Čo poviete na takého otca, že od vlastnej dcéry pýta 350€ za nájom?!? Hold vydridruch v práci a doma….

      • Anonym povedal:

        Škoda času venovať sa chorému a zlému človeku. Mne sa tá príloha neotvorila, neviem čo tam je, ale viem že existuje jedna fotka čo drží malý šimon zbraň. Fotku urobil Hajduch, zbraň mu dal do ruky Hajduch a pokúsil sa to zneužiť na trestné oznámenie, ktoré bolo samozrejme zastavené pre klamstvá Hajducha. Ano chorému zbraň do ruky nepatrí, tak čo si ju chytal a dával dieťatu. Horšie ako prenajímať byt dieťatu je TÝRAŤ deti ako Hajduch. Ps aj ten prenájom je vymyslený, ako všetko čo píše Hajduch. Už je symbolom klamstva a jeho diagnozy, ktorú má na papiery . Si poľutovania hodný človek, čo sa živí nenávisťou a robením zla vlastným deťom, chudák.

        • Anonym povedal:

          Pane, ked pisete – „TÝRAŤ deti ako Hajduch….“, alebo…..“si človek, čo sa živí nenávisťou a robením zla vlastným deťom“ – a sucastne nielen cele mesto PB vie, ze uz priblizne 3 roky otecko kontakt s detickami nemoze mat (o. i. aj Vasim pricinenim!!!), tak nam prosim vysvetlite, ako on tie deticky moze tyrat? Da sa nieco take robit aj na dialku…., akoze „bezdrotovo“…??
          Tiez by ste nam mohol prezradit ake sproste a neschopne by museli byt miestne sudne organy, ked by davno nedokazali, 3 roky stare „udajne tyranie“ deticiek uzavriet, alebo v pripade, ze sa jedna len o vymyslene chymery, prinutit sobecku matku, aby kontakt detickam umoznila?
          Za vierohodne vysvetlenie opisanych nepochopitelnych zahad, by som Vam bol opravdu povdacny.
          PS: Inac, ten link sa bez problemu kazdemu otvori, teda klamete, ked tvrdite ze Vam nie. Tiez ste asi neprehliadol, ze aj pan Hajduch klame, ked ten text vydava za dielo neznameho anonyma, co ale na aktualite a naliehavosti jeho poziadavok (kontak k detom!!!!), nic nemeni!

          • Anonym povedal:

            Milá pani, alebo pán. Iste viete že pri rôznych diagnozach sa následky prejavujú v nejakých časových cykloch. Ani zub sa vám nepokazí a nebolí v 1 minúte. Väčšinu tých ťažkostí deti mali aj počas jeho žitia s nimi, len on to nejako ani nepostrehol, ked bol stále pri počítači a on ani nie je podľa jeho diagnozy disponovaný pochopiť niekoho iného ako seba. A čo sa týka toho, že on s nimi už nie je. Nie je 1 týždeň, aby ich nejako nenapádal, aby nemuseli ísť na vyšetrenia, výsluchy kvôli neustálym Hajduchovým sťažnostiam a udaniam, ved opisuje každého lekára, posiala na nich kontroly…. takže on ich vedome a cieľavedome týra naďalej, len on to vníma ako pomstu, že si niekto dovolil ukázať aký je. Ale to už každý vie, že nie je vlastne ani človek a tobôž otecko, ako ho nazývate. Že nemáte trochu svedomia aj vy a nie je Vám ľuto tých detí. Ale neverím, že Vám ide o deti, asi ste Hajducov komplic ako nie on sám.

            • Anonym povedal:

              Velmi sa mylite. Svedomia mam az tolko navyse, ze aj Vam by som mohol niekolko „kilo“ poskytnut! Deticiek mi je opravdu zo srdca luto, nakolko som presvedeceny, ze pravidelny kontakt k obom rodicom, je snad jednym z najdolezitejsich predpokladov ich zdraveho dusevneho vyvoja! Nechapem ako je mozne, ze sa najdu ludia az tak plni nenavisti, ze detom kontakt s oteckom bezohladne znemoznuju. Ubezpecujem Vas, ze pana Hajducha nepoznam.
              Peknu a pozehnanu nedelu Vam praje Idealista!

              • Anonym povedal:

                Prosím Vás, to robíte naschvál, alebo vôbec nečítate text, samozrejme v normálnom prípade je ideálne ked sa o deti starajú obidvaja rodičia. Ak však Hajduch týral deti a stále ich prenasleduje, že majú z neho hrôzu, potom nechápem ako môže niekto napísať, nech nech im škodí dalej. To je bezcitnosť.

              • Anonym povedal:

                Prosím Vás, to robíte naschvál, alebo vôbec nečítate text, samozrejme v normálnom prípade je ideálne ked sa o deti starajú obidvaja rodičia. Ak však Hajduch týral deti a stále ich prenasleduje, že majú z neho hrôzu, potom nechápem ako môže niekto napísať, nech nech im škodí dalej. To je bezcitnosť. Ste normálny? Zdravému vývinu detí prospeje ked ich hodíte tyranovi do rúk. Prečítajte si pár správ psychologov a lekárov, čo vyšetrovali deti a uvidíte. Nie počúvať Hajduchovy klamstvá a výmysly. Pekný deň aj Vám, ale nemôžem Vám priať úspech v pomáhaní tyranovi.

                • Anonym povedal:

                  Vecne poviem jednu vec. Sú veci ktoré sú overiteľné. Pred rozvodom deti v poriadku, v 2016/17/18 sa deti zmenia a začnú navštevovať psychiatra. Správy o potom podáva sama ich matka, tak to asi ťažko môžeme spochybniť. Otec s deťmi nie je od leta 2015 napriek mnohým súdnym rozhodnutiam, ktoré mu toto právo dávajú a do dnes ho oficiálne aj má. Ľahká matematika. Tvrdenia pána Martusa, že deti boli vraj týrané a len o tom nevedeli a zistili to až v rokoch 2016-18, keď im to vysvetlil je v podstate priznanie toho, čo je to za človeka. Bol v nedeľu v kostole ?

                  • Anonym povedal:

                    Bol a velmi vrucne sa modlil. To udajne pomaha!

                  • Anonym povedal:

                    Všetko, každé slovo lož. Práve týranie je vecne overiteľné, ostatné sú lži Hajducha, on ani nevie čo už naklamal. Je to poľutovania hodný chudák.

              • Anonym povedal:

                Pre Anonyma – 23.07.2018 o 10:31
                Pane, pokial verejnosti nedokazete, ze po odchode manzelky a deti zo spolocnej domacnosti, bol p. Hajduchovi umozneny (aspon po dobu niekolkych mesiacov) pravidelny a bezproblemovy kontakt s detickami, nemozete ocakavat, ze Vam v meste z Vasich stale opakovanych osocovani jeho osoby, niekto uveri colen jedno jedine slovo.

        • LH povedal:

          Martaus, si diabol, viac netreba hovoriť. Okrem toho že rozkrádaš verejné zdroje si proste úbožiak a klamár. Sa za teba musia všetci v Marikovej dnes hanbiť!

          • Anonym povedal:

            Už si podal xy tr. oznámení, že Martaus rozkráda a všetko Ti vrátili, lebo bolo preukázané, že klameš aj s Tvojim bratom, takže tak. Nie si hodný venovať Ti čas, choď sa zase niekde ožierať.

            • Anonym povedal:

              Však ich zverejni a zistíme, či si klamár Martaus alebo klame LH. Ale to si posero, že !

              • anonym povedal:

                Nie som Hajduch môj život nie sú sociálne siete. Veci sa riešia tam kde patrí a všetky sú kde treba Neverím, že život sa rieši na blogocch,fb….. To si myslia iní ľudia. A aký význam by malo zverejňovanie súkromia, to je normálne?

                • Anonym povedal:

                  Opravdu zaujimave! Kazdy vie, ze uz roky sem usilovne vypisujete, a podla toho, ako Vam prave „slina pride“, Hajducha bohapusto okydavate. Len ked pride vyzva, aby ste podal dokaz Vasho tvrdenia, tak pohotovo napisete: „…môj život nie sú sociálne siete..“!

                  • anonym povedal:

                    Ste normálny, na súde v spise je plno dôkazov, od znalcov a nezávislých odborníkov. To tu mám kvôli vám zverejniť 100 strán, aby ste si milostivý prečítal. Ked vám nestačí že je trestne stíhaný, tak vám neide o podstatu. Dobrú noc hajduchov komplic, fanúšik týrania detí.

                    • Anonym povedal:

                      Myslím, že skôr nájdem dôkazy na milostné aféry Martaus a jeho nemanželskú dcéru ako „dôkazy“ že ja som zlý človek :-). Fero, kedy ťa to prestane baviť, však si už fakt za debila, ale u teba je to diagnóza. Tisíce eur by si ušetril, keby si sa venoval milenkám a nie policajtom…. neuvažoval si niekedy pozerať TV seriály ? lacnejšie ale príbeh ťa tiež bude držať :-DD

        • Historik povedal:

          Este existuje niekolko velmi autenticky vyzerajucich fotiek telefonu s SMSkami medzi Ferom a Sonou, o tom ci Simon nemal kvoli zbrani problem, ze uz ju radsej budu nechavat len u dedka, atd…

          Keby niekto naozaj chcel, dalo by sa minimalne overit ci v tom case medzi danymi cislami prebehla nejaka SMS komunikacia.

          Sona sa pri jednej prilezitosti sama domahala telefonu, ktory jej vraj Hajduch ukradol, po tom ako sa „SMSky z tohto telefonu zjavili na internete“. Jej vlastne slova. Sama tak potvrdila pravost tychto fotografi…

          Este aj toto zinscenoval Hajduch?

  9. anonym povedal:

    Chudák Hajduch, si poľutovania hodný človek, čo do 4O rokov nič nedokázal len týrať deti a žiť z iných. Škoda času na teba, klam si tých čo sa chcú nechať, podobných blbečkov na blogoch ako si ty, neschopných reálnej komunikácie. Je mi ťa ľúto.

    • Anonym povedal:

      Asi Vam uslo, ze aj Vy ste stale na blogu…! Smiem sa spytat, znamena to, ze tiez ste taky isty b……?
      Pekny letny vecer prajem. Teplucko a pohodu na dusicke!

    • Anonym povedal:

      fíha…podnikať za mladi s mafiánmi, ojebať eurofondy vo VUCke, kradnúť z verejných zdrojov, zneužívať blbých z ústavu na kosenie a altánky, mať nemanželskú dcéru, ale obedovať z úplatnými farármi a futbal hrávať s mafiánmi, to je teda isto viac, ako byť bežným človek, mať zamestnanie, živiť rodinu, mať deti a ešte sa verejne postaviť zloduchom. každý máme iné hodnoty pán Martaus.

  10. sudca Karol :-D povedal:

    ako treba chapat viacere hotovostne vklady, 3-5 tis eur na ucte o ktorom Martaus prehlasuje ze je jeho? okrem platby 140e od mesta co su to za peniaze, obcas ze 1000e od mesta? Bol Martaus zamestnany na meste? poznate niekto chatu Chroma Maria? prijmy z najmu sa nezdanovali, je to trestne? co je to za poplatok 60e z 2009eho s textom Martaus-adopcia, to je ta jeho dcera nemanzelska ci ako? ak zaplati osoba X Martausovi auto za 14tis e, mazdu, moze ho osoba X vyuzivat ked si to smilnik napíše na seba na policii? poradte mogoni 🙂

    • anonym povedal:

      Hajduch už prestaň blúzniť a otravovať s tými vymyslenými lžami, nikoho nezaujímaš. Začni o niečom z roku 1995 to bude ľudí iste zaujímať, si nešťastník plný zloby, chudák, radšej napíš kto ti rozbil hubu za tie tvoje rečí, ktoré prevádzaš aj tu. dobrú noc

  11. Anonym povedal:

    istotne treba zverejniť hlavne tie hotovostné vklady a dátumy, možno sa nejaké zákazky uzavierali…

    • a povedal:

      ked hajduch píše, že martaus tvrdí, že účet je jeho, asi je hajduchov, najlepšie ked hajduch zverejní kedy založil ten účet a kto je zakladateľ a majiteľ. tieto primitívne hajduchovy návody ako zatiahnuť ludí do jeho diagnozy už ozaj lezú ľudom hore krkom, chlapče ešte neraz dostaneš po hube ak budeš státle urážať všetkých. spamätaj sa už.

      • Anonym povedal:

        Je to čistý blázon,len otravuje miesto liečenia.

      • Anonym povedal:

        Pane, pripada mi to akesi primitivne, ked namiesto vecnych argumentov, chcete tuna tomu chudakovi Hajduchovi opakovane ustedrit par faciek. Vyhrazat sa nasilim, je predsa nieco ako trestny cin…., alebo sa mylim?
        Z mladosti si spominam, ze pocas pobytu na dedine som spoznal takych „silakov“, ktori vzdy ked im nenapadli argumenty, bezhlavo kyvali bicepsami! Vtedy som dosiel k presvedceniu, ze u takychto jedincov sa musi jednat o extremny nepomer medzi prirodou danymi organmi – teda privelke bicepsy a na druhej strane primaly r….! Neviem posudit, ako je tomu vo Vasom pripade.

        • anonym povedal:

          Asi tak, že ja som ani raz nenapísal, že by som mu ja dal po hube, zatiaľ2x napadol on mna dal mi facky. Ja som len napísal, že ked mu teraz ktosi rozbil hubu za jeho správanie a urážky, ktoré rozdáva každému, tak ak sa nezmení ešte sa mu to asi stane viackrát. To je všetko, na chorobné a podlé výmysly hajducha, mimochodom už sa opakuje starými výmyslami, sa nedá rozumne argumentovať.

  12. Anonym povedal:

    Nuž treba len počkať, až niekto zverejní tie vklady a prevody, nech sa bavíme ďalej viac vecne.
    A pán Martaus, nie je podstatné kto účet založí a kedy, ale komu patrí a v akom čase. Žiaľbohu, ak ste pral peniaze alebo úplatky, tak ste spravil veľkú chybu, že ste to robil cez vlastnú dcéru.

  13. Anonym povedal:

    Kto podpálil palety

  14. Anonym povedal:

    Pri kaplnke

    • anonym povedal:

      Pán Hajduch, ten článok sa netýka ľudí, ktorí sú stíhaní za týranie , majú diagnostikovanú poruchu osobnosti a robia všetko pre to aby ublížili okoliu. Už ste nedávno dostali po papuli za svoje chovanie v bare a stále si koledujete urážaním ľudí, ste normály?

      • a povedal:

        Ps p. Hajduch, nedávno ste sa tu vystatovali ako nemáte problém písať pod svojim menom, aký ste vy hrdina a zrazu ste zaliezol a bojíte sa. čo je s vami, nebojte bude ešte horšie

      • Anonym povedal:

        Aj poslanec Janos vraj tyral rodinu kym sa neukazala na sude pravda ze nie. Toho uz vyriešili… tento priprad neriesia preto ze ľahko sa tvrdí „je stíhani“ lebo je to zadarmo. az bude oslobodený kolko z vas sa mu verejne ospravedlní?

  15. Stred povedal:

    Zase Martausovi PB kriminalisti odbocuju od temy….tema je tu iba jedna, poslanec Martaus ako verejna osoba. Kto sa uz pytal preco ma, (poznam jeho dceru viem ze ona sama tvrdi, ze tie ucty su vraj jeho=Frantiska Martausa, ze ona je iba pracka) take velke hotovostne vklady?

    Vzdy ked pride tema na to, ze Martaus je mafian, proste kradne, tak sa odbocuje na daku vymyslenu nedokazanu tyracku. Podme k pointe, su toto normalne pohyby na Martausovom ucte ? Idu volby, pytajme sa !!!!

    https://image.ibb.co/gOU1az/banka_vyber1_k_pia.png

    • a povedal:

      Hajduch si úbohý chudák. Toto Ta naplňuje. Veď sa už začni liečiť a žiť normálny život. Veď trepeš úplne nezmysly o čom chceš diskutovať. To sú len tvoje podlé výmysly, ktoré predkladáš ľuďom aby sa chytili, aby si nebol sám čo vymýšľa. Ale takého podliaka ako si ty isto nenájdeš, taký nie je. Si poľutovania hodná troska.

      • Anonym povedal:

        Hotovostné vklady a prané cez dcéru, tiež si myslím, že sú to úplatky. Všetkým je nám to jasné pán Martaus!

  16. Anonym povedal:

    Krátky čas sa zdalo,že je možné písať aj na inú tému ako Hajduch. Mogoňov ale inú
    tému nepozná,je to úbohé.

    • Anonym povedal:

      Ja si len pamätam, ze jeden chumaj tu opakovane vypisoval, ako by rad riesil vsemozne problemy mesta, keby len teh hnup Hajduch, ten priestor nezamoroval….! Hajducha cenzor vymazal, priestor sa uvolnil, len chumaj ziadne problemy neriesil……, ale ako by aj mohol nieco riesit, ked nedokaze vyriesit problem vo vlastenj rodine. Pritom, nielen ubohe vnucatka by sa urcite potesili!

  17. Anonym povedal:

    Téma je poslanec Martaus a to že kradne, iné tu spomínané osoby sú len obáčanie od témy. Toľko môj názor.

  18. Anonym povedal:

    Marthaus je čestný človek a vedie vzorový život.

  19. Anonym povedal:

    Ako poslanec urobil veľa za Stred.

  20. Anonym povedal:

    Martaus je človek s veľkým srdcom,kresťansky založený

    • Anonym povedal:

      to sú prázdne reči napíš čo urobil pre Stred aj spolu s Macháčom

    • Anonym povedal:

      Velka vdaka Vam za oznamenie. Akyto hrejivy pocit je vedomie, ze mame takeho uslachtileho cloveka v nasich radoch. Priam az k noham mu pojdem polozit moj volebny listok.

  21. Anonym povedal:

    Hajduch ty prvy mu zariadis hlasy,aby sa tvoje deti mali dobre.

    • Anonym povedal:

      Však už sa majú, podľa tých Martausových vkladov, čo tu ktosi zverejnil :D. Dovolím si zopakovať tú adresu
      https://image.ibb.co/gOU1az/banka_vyber1_k_pia.png

      Myslíte si, že sa tam staré štruktúry dostanú zase? Alebo príde omladina?

      • Anonym povedal:

        Je úplne bežné, že inštitúcie majú vklady v hotovosti.
        Debko – čo dal ten link si myslí, že ľudia si nevšimnú, a budu si myslieť, že sa jedná o účet Martausa.
        Omyl – ide o účet Domova v Lieskove.
        Vklady sú – príspevky od bývajúcich a ich rodinných príslušníkov.
        Je to normálne, že inštitúcia vyberie nejaké peniaze a dá si ich na účet.
        To by potom bola obvinená každá vedúca školskej jedálne .
        11.10. 2018 o 19:21 musel písať veľký chudák a klamár !

        • bavme sa s dôkazmi povedal:

          Si klamár! Ide o bankový účet znejúci na meno Soňa Martausová, o ktorom František Martaus prehlasuje, že je to jeho výlučný účet. Nejde o účet organizácie !!

          Skutočnosť je doložená na súde v konaní 11PC-1-2016 a toto si viete preveriť! Ak ešte nie je konanie verejné, lebo nie je ukončené, oslovte niektorého z účastníkov konania a pevne verím, že minimálne jedna zo strán vám nebude mať problém toto ukázať zo súdneho spisu.

          Kto si anonym, keď overiteľne klameš a hájiš Martausa, tesne pred voľbami 🙂 ?

          • anonym povedal:

            Zato Hajduch Ty si čitateľný na 100%. Že ta to eše baví vymýšľať a klamať, nehanbíš sa. Však už začni konečne robiť niečo ako dospelý človek. Že vraj ťa už vyrazili aj z toho esinu, ved ty sa prejavíš všade. Koho už zaujímajú tvoje manželské problémy, nezaťahuj ľudí do toho a čakaj či budeš odsúdený za týranie.

            • a povedal:

              Ale vidno Hajduch, že už Ti robí päť päť. Hrdinsky si sa tu vyťahoval, že píšeš pravdu a vždy sa podpíšeš. Čo sa stalo, že už nevieš svoj podpis a pýtaš sa sám seba. Už zalez, ty už nikoho zaujímať nebudeš.

            • Anonym povedal:

              Pokiaľ ja viem, p. Hajduch dal v minulej firme výpoveď, napriek tomu, že vedenie bolo proti. Len aby sme boli vecní pán veľkomožný. Pán Martaus, bežte teraz za právničkou vašej dcérky, aby si pýtala viac od exmanžela, nech netrie biedu vaša zástupkyňa na úrade, kde ste riaditeľom a kde roky rozkrádate verejné zdroje. Prečo ste inak nešli na primátora? Kradnete roky viac ako Janás, ste ideálny kandidát!

  22. Anonym povedal:

    Hej, Fero, som zacul, ze si s dcerkou zacal davat zaloby kvoli tomu, co tu anonymy o tebe pisu. To si teda pekne hlboko klesol ked veris tomu, ze ti tieto prispevky mozu ublizit. Ze by na nich bolo nieco pravdy? 😀

    • JUDr. Katarína Krivulčíková - okresná sudkyňa povedal:

      Pán Martaus je dobrý človek, poznám ho dobre, viem preto, čo hovorím a zaslúži si súdnu ochranu! Politické veci sú síce ťažko riešiteľné, ale tie veci ohľadom toho, že má nemanželskú dcéru sú už nadrámec! Sú to jeho súkromné veci a každý človek má právo na ochranu osobnosti!

      Čo sa týka pána Hajducha, určite nemôže odo mňa čakať nejaké poľahčujúce okolnosti, nakoľko nevhodným spôsobom zverejňoval ten môj starší prípad 4P/64/2015 spôsobený ľudskou chybou v súdnom systéme. Žiadne úplatky som od pána Martausa nikdy nedostala.

      A i keď je pravda, že moje rozhodnutia, čo sa jeho prípadov týka, zatiaľ Krajský súd v Trenčíne zmenil, tak tento krát uvidí opak, vidíme sa v konaní 7C/55/2018 !

      • anonym povedal:

        Pán Hajduch, vypadá to, že asi ozaj nie ste normálny. To už fakt neviete žiť bez toho neustáleho napojenia na počítač a ohovárania. Všetko ste doteraz klamali a klamete, všetky súdy a priestupky skončili, že klamete a ohovárali ste Martausa. Znížili ste sa k vylepovaniu plagátov proti nemu a aj ked máte zákaz písať aj tak provokujete. Ozaj to je Vás životný cieľ, ohovárať, klamať a ubližovať ľuďom. Nemáte vôbec snahu aj vy niečo dokázať, urobiť. Nie len parazitovať, kaziť, škodiť. Ste fakt úbohý človek.

      • Anonym povedal:

        K otázke sudcovskej zaujatosti stojí v múdrých knihách napísané:
        „Obavy zo zaujatosti sudcu v občianskom konaní sú jedným z dôvodov, ktoré môžu odôvodniť zamietnutie príslušného sudcu. Pritom vôbec nezáleží na tom, či zaujatosť sudcu z osobných alebo vecných dôvodov skutočne existuje. Naopak, pri rozhodovaní o žiadosti o zamietnutie je dôležité, či má rozumne zmýšľajúca osoba pochybnosti o objektívnosti sudcu.“

        Pokiaľ sú tieto princípy platné aj v PB, tak musí každý rozumne zmýšľajúci občan mesta po prečítaní hore uvedeného textu okresnej sudkyne, pani JUDr. Kataríny Krivulčíkovej, dôjsť k poznaniu, že pochybnosti o jej zaujatosti v kauze Martaus & Hajdúch, sú viac než len oprávnené. Nechápem ako je to možné, že tento dokument vlastnej demontáže, ešte aj sama zverejnila a prakticky podpísala.
        Očividne má ten rozsudok už pripravený….., natíska sa otázočka, či je už aj podpísaný……?

        • anonym povedal:

          Výborne hajduch, ako v tej reklame to už je ozaj dno. To myslíš, že každý nevie že to píšeš ty a píšeš aj za sudkyňu. Tebe nie je pomoc, si fakt úbožiak, tak len píš, klam a opisuj si. My máme čo robiť a ty sa hraj….

          • Anonym povedal:

            Ubezpečujem Vás, že to určite nepísal pán Hajdúch! Očividne Vám chýba potrebná súdnosť, aby ste rozoznal, že to vôbec nie je jeho písomný štýl. Tiež Vaš štýl sa nedá prehliadnúť, raz mu tykáte, raz mu zase vykáte, ale nik neprehliadne, že vždy je to tá istá M-zlátanina!

            • Anonym povedal:

              Takže okrem Hajdúcha sa k téme Martaus vyjadruje na obranu Hajdúcha ďalší .ebnitý ?

              • Anonym povedal:

                Stare porekadlo hovori: „Aky pozicias, taky vrat“, preto Vam toho „ .ebnuteho“ obratom vraciam. Koniec koncov, ten opravdu lepsie pasuje k Vasmu IQ, a navyse Vas predsa kazde rano pri holeni priatelsky pozdravi …!

      • ja povedal:

        Zase sa nudíte?
        Nebojím sa ani úplatných sudcov ani mafiánov nasatých na naše dane. A nie nemám čas sem furt chodiť, nežijem z úplatkov ako z nakradnutého, musím chodiť do práce!!! A nemám ani fondy v Amsterdame ani bezhotovostné vklady od anonymov na účte.

        Čo sa týka Krivulčíkovej, tak tá vydala asi tri alebo štyri rozhodnutia za 3 roky v spojitosti so mnou a všetky Krajský súd zmenil, ja myslím, že u nej to bude celoživotná tradícia a nemyslím, že je až tak hlúpa sudkyňa, keď jej všetko opravujú, ja dobre viem, prečo to robí. A nemám ani trestný čin ani priestupok ak ma tu ktosi krivo obviňuje a to sú veci overiteľné. Aj preto chápem, prečo to teraz Martaus skúša cez sudkyňu. Že ochrana osobnosti :-D, ako môže súd chrániť chrapúňa ?!?

        • anonym povedal:

          Pravda, nežiješ z nakradnutého, doteraz si žil s Martausovho a teraz žiješ na úkor rodičov. Ale v 40 ke by si už mohol byť samostatný. A je pravda, všetky tr.oz. ti boli odmietnuté, vždy si klamal, si uznaný vinný aj v priestupkoch a si trestne stíhaný, neviem ako to súd vyhodnotí, ale lekári to týranie vyhodnotili jasne. Tak sa chlapče spamätaj. Čo ti bráni mať fondy, len to by si musel niečo robiť, okydávaním na internete a chlastaním po krčmách sa nezarába.

          • Anonym povedal:

            za A, ak by som žil z Martausovho, žijem predsa z nakradnutého, čiže to nemá logiku

            B, celý život som živil svoju rodinu nadštandardne, keďže sama Martausova dcéra prehlasuje, že ja by som vraj za 1000€ vraj ani nevstal do práce 🙂 (martaus zarába 645€ v lieskove plus 175€ od mesta)

            C, lekári vyhodnotili iba to, že Martaus ktorý si v 2015 tom spravil dáku modrinu (lebo mu to jeho ženuška spravila) a bol doma 8 dni, že to nebolo zranenie z popisu udalosti a určite nie na 8 dní, proste hanba…. klamár Martaus, lekárske vyšetrenia stáli tak 1000€ a nič z toho, ale však naše dane, z tych sa len kradne, tak to je jedno, že Ferino 🙂

  23. Anonym povedal:

    Tuná chýba už len:
    S pozdravom
    F.M.
    (súdne uznaný dobrý človek)

    • anonym povedal:

      Myslím, že súdne uznaný dobrý človek je vždy lepšie ako TRESTNE STIHANY ZA TYRANIE VLASTNEJ RODINY. Ja na mieste Hajducha tak sa hanbím vyjsť na ulicu a nie tu obťažovať chorobnými nezmyslami.

      • Anonym povedal:

        neviem čím to je ale mám desiatky známych, niekedy mi dajú aj iné mamičky malé deti na starosť a vedia, že som vraj ten údajný tyran… tak ale áno všetci sú sprostí len Martaus je svätý mudrc 😀

        A Martaus sám prehlasuje, že má sťažený spoločenský život, že nemôže chodiť do spoločnosti. Aj teraz v poslednej žalobe na ochranu osobnosti, ako mi povedal niekto… tak kto sa hanbí pre svoj život chodiť von ??

        Ako vždy slaboduché klamstvá pán Martaus, ste úbožiak!

  24. Anonym povedal:

    Vôbec by mi nevadilo keby sa takto pán m&artus aj podpísal.
    Ako som presvedčený aj o verejne jebn..tom Haj úchovi.

  25. Anonym povedal:

    Hajduch, kto by dal deti tebe na starosť a kedy, ved stále čumíš do počítača, alebo sa ožieraš v krčmách, nikdy si sa nestaral ani o svoje. Ako vždy podstatu a pravdu akože nekomentuješ, hlavne lekári preukázali, že si týral svoje deti, ty morálna žumpa. A to ako cynicky píšeš ako si napadol starého človeka Martausa to je vrchol, to je jedno koľko marodoval či 8, alebo koľko dní. Ty patríš chlapče do basy , alebo na psychiatriu.. A že si zarábal viac ako tisíc E, to neznamená, že sa mali pri tebe dobre. Poznáme ta aký si chorobný lakomec, ani kamošom pivo nezaplatíš. Škoda na teba čas, zase sa zhrb k počítaču a celú noc udávaj, ohováraj a opisuj – a znova vylep nejaké plagáty, ved nemáš čo robiť,o deti sa ti stará Martaus a vidíme že dobre.

  26. Anonym povedal:

    No tak asi nemáte pravdu 🙂
    A čo sa vašeho vplyvu na tie deti týka skôr si myslím, že ich týrate pán Martaus. Dohnať deti po rozvode na detskú psychiatriu, to chce hodne zákerné srdce, nuž ale tak vaše…
    Je komické, ako ho obviňujete z „čumenia do počítaču“, keď z tej štylistiky dobre vidno pán Martaus, že ste to vy.

    • anonym povedal:

      sorry, ale martaus nepíše tisícky komentárov do blogov,fb, you tube,deníky,týaždenníky…… udania, plagáty každý deň, doobeda, poobede, v noci….. chápem má to diagnozu a oi tí lekári preukázali že deti majú problémy následkom otcovho správania a konania, to len na okraj hajduch a ano martaus nemoho žiť 4 s vnúčatami normálny život, lebo denne ich musel fyzicky chrániť pred tyranom hajduchom, to je ten počítačový super hrdina čo dáva rozumy všetkým a sám dokázal iba týrať deti a žiť na účet iných…

      • Anonym povedal:

        Toto su primitivne vylevy dusevne choreho cloveka.

      • Anonym povedal:

        no martaus za mladi keď trtkaval nemal čas na PC, ved ho nevedel ani ovladat, zato teraz ho ma až moc, zostarol

        • Anonym povedal:

          ….a co nam vlastne chcel spisovatel oznamit? Treba najprv rozmyslat a potom nieco zmysluplne napisat. Toto je predsa sprosta hovadina a trapnost na N-tú!

  27. občan povedal:

    Martaus počíta a Janás inkasuje, no hanba!
    https://www.facebook.com/buducnostprepb/videos/762043717480047/

    • Anonym povedal:

      Chlapec je chorí na hlavičku.
      No čo už.
      Musí si to oddrieť celý život.
      Žiadne dievča na sex, rodinu./ možno chlapec/
      Žiadna poriadna práca – ani plat.
      Byť chudobný a hlúpi – hotová katastrofa………

      • Anonym povedal:

        Detská izba jebo PROKOP
        Odstahuj sa od mamy

      • Monika povedal:

        To na koho narážate že nem na žiadne dievča na sex , žiadnu prácu ani plat . Kúpte si zrkadlo ten Hajduch ako ho voláte má aj meno a hlavne ma aj srdce čo niektorým ľuďom chýba ale smola nie každý sa narodí premudrely možno máte milne informácie OSOBNE ho poznám a Vás nepoznám pán Martaus ale to čo vy už robíte nie je nic spojené zo zdravím rozumom . Otcovi zakazovať styk s deťmi .

      • Ferov Spellchecker povedal:

        Pan Martaus, poznamocka na okraj, adjektivum, singular nominativu, malo to byt „hlupy“.

  28. Martausov Kat povedal:

    Toto mi už príde cez čiaru, prišla ponuka na odstránenie L. H….

  29. Anonym povedal:

    Ponuka na odstránenie Hajdúcha?
    Toto mohol napísať iba duševne narušený jedinec – ako je aj samotný Hajdúch!

    • Anonym povedal:

      Pán Martaus, vám to musí riadne pripekať v tej prašine! Dosť, že otravujete so svojimi problémami ľudí okolo seba i v práci, ešte aj po internete sa ukájať, veď to je fakt choré!

  30. Martausove svedomie povedal:

    Bol som v lete zvedavý, prečo mi CSS Dolný Lieskov vyplácalo pár rokov rôzne peniaze na účet (teda na 10 rokov utajovaný účet mojej exmanželky, čiže na náš spoločný tajný účet) a aj viaceré nemalé hotovostné vklady tam sú. Opýtal som sa teda Trenčiansky samosprávny kraj na základe zákona o slobodnom prístupe k informáciám, čo sú toto za peniaze a či sa neprelínajú s nejakými tendrami a podobne. TSK po preskúmaní poslali trestné oznámenie na Krajskú prokuratúru TN, odkiaľ to prišlo do Považskej Bystrice a ako dnes čítam, sa do toho rozhodli zapojiť aj Národnú kriminálnu agentúru PZ – protikorupčnú jednotku vzhľadom na podozrenie z brania úplatkov Františkom Martausom.

    Tak teraz, keď Martaus kope za SMER, tak ho isto podržia, jedine, že by ho vyšetrovali dlhšie ako tu bude SMER vládnuť. A toto je teraz smerácky kamarát Janása, aj na toho iste dôjde! Proti zlodejom na meste treba bojovať a nebáť sa ich, aj keď ako čítam vyššie už plánujú objednávku vraždy…

    • Anonym povedal:

      Zase blábol – nejakého chorého mozgu……..

      • Anonym povedal:

        NIE!!! Pokial su udaje pravdive, tak je to daleko viac, nez len zaujimave citanie. Opakujem, ked su udaje pravdive, tak niekto ma asi velmi kratke a nepokojne noci. Akcia „Slusne Slovensko“ sa predsa chysta aj do PB!

      • Anonym povedal:

        Nie nejakého, ale konkrétneho – Hajdúcha.

    • na každú svinu sa voda vari povedal:

      Ak Martausa zobrala ako pripad už aj NAKA tak tam bude čosi prečo tak robia, inak končia bežné trestné zastavením. Avšak, aby Smer zavrel SMERAKA? Mocno pochybujem. Martaus bol roky KDHak, ak prestúpil do smeru bojí sa!

      • Anonym povedal:

        Podľa tu prispievajúcich tupcov – špeciálne v P.B – nezatvárajú ľudí do basy súdy – ale Smeráci.
        Ozaj iba odpad môže napísať takúto ebovi nu.

  31. anonym povedal:

    Len pár informácií o Hajduchovi o lžiach ktoré masívne šíri o Martausovi, že ho vyšetruje naka, trenčín…. Za pár posledných mesiacov poslal Hajduch desiatky udaní, oznámení na rodinu Martausovcov hadam na všetky inštitúcie, ktoré sa dá s desiatkami vymyslených blúznení jeho diagnozy. O.i to poslal aj na TSK a políciu a trval na tom, aby to bolo odstúpené. Kedže, ho už celá republika pozná a má obavy z jeho opisovania, tak to proste formálne prijmú, aby mali s nim pokoj a zamietnu, lebo hajduch vždy klame. Tak je to aj s udaním odstúpeným Naka, proste Hajduch udáva a šikanuje rodinu Martausovcov, ktorý musia stále chodiť na výpovede. Proste hajzel Hajduch niečo vymyslí a potom oznámi akože novinku. Hanba tomu hajzlovi,radšej keby so bol staral o rodinu a nie ich týral a hanba aj jeho rodičom, že ho podporujú v týchto svinstvách. Nočo už Hajduch, šťastné a veselé a veľa nápadov na udávanie.

    • čitateľ povedal:

      Typický Martausovský štýl, veľa rečí, udaní ale bez dôkazu. Vtipné na tom je to, že keby na tom čosi aj malo byť pravdy, tak je nám všetkým jasné, že to môže vedieť len sám Maratus, tak prečo sa nepodpíšete 🙂 ?

      A k tým dôkazom, zverejnite ich, viem, že pán Hajduch tie trestné od „šialeného poslanca Martausa“ zverejnil. Ešte pred rokmi https://ludovithajduch.blog.sme.sk/c/435090/supis-trestnych-udani-od-sialeneho-poslanca.html Rovnako zverejnil tie skutočnosti, že pán poslanec má všetok majetok a účty na dcérku a dobre vieme, že takto konajú len ľudia s nečistým svedomím a v podstate zlodeji, mafia. Vyberte si. My slušní máme majetky a účty na svoje mená!

      Zverejnite aj vy, aspoň sa dočítame o čo v tých trestných ide…
      Ale je ľahšie očierňovať bez dôkazu, hlavne keď sa ide v nedeľu na očistu duše do kostolíka.

  32. Anonym povedal:

    Vdaka Vam pane, velka vdaka! Konecne jedna „objektivna a pravdiva informacia“ z doveryhodnej ruky. Len toho Hajzla ste si mohol odpustit, Vy ste predsa ten nadovsetko slusny a inteligentny clovek, preto ludia v meste maju na Vas patricne ocakavania.

    • Anonym povedal:

      Súhlasím s oboma príspevkami hore.
      Nesúhlasím s kritikou príspevku 15.12 o 14: o odpustení si HAJZLA.
      Toto prirovnanie , resp. názov na Hajdúcha za to čo tu popísal pasuje ako riť na šerbeľ!

      • Anonym povedal:

        Nechapem preco si nedokazete uvedomit, ze v tej „kydacej discipline“ za panom H. ani o 1 mm nezaostavate. Kydate, provokujete…, kydate…, provokujete…, a kydate, provokujete…, na posmech sveta…, namiesto aby ste pouzil tu masu v tele, ktora sa vola zdravy rozum (pokial take nieco tiez vlastnite???), celu kydaciu masineriu zastavil a problem mierumilovne vyriesil.
        Nik Vam uz predsa neuveri, ze ten Hajduch vlastne deti tyra, ked s nimi uz 3 – 4(??) roky prakticky nema ziadny kontakt!

        • x povedal:

          Veru kydá. Bol na policajtoch a dal tam ďalšie trestné udanie za ohováranie. Údajne za to, že ktosi šíri skutočnosť, že ho začala vyšetrovať Národná kriminálna agentúra za úplatky. Načase! Ale pán Martaus, to vám právnik nevysvetlil, že ohováranie existuje len v prípade, keď sa šíri lož?

          A údajne aj vaša dcérka dala trestné udanie za nejaké pranie peňazí cez jej účty, ktoré sa teraz vyplávajú na povrch. No bolo vám treba ju hnať do rozvodu, keď ste mafián?

          Kresťanská rodina a ste nemali ako ináč stráviť sviatky, než chodením po policajtoch? Policajti chceli odmeny na Vianoce tak ste ich bol uplatiť, tých neschopných, nech vám pomôžu?

          • Anonym povedal:

            príspevok 03:01.2019 o 20:02
            Ozaj iba chorý mozog môže napísať také niečo.
            Mali by si to prečítať – hlavne policajti, ako o nich píše a keď budú mať príležitosť – mali by sa mu poďakovať za tie odmeny!

  33. Fero Martaus povedal:

    Takto skončili desiatky tisíc eur na mojom účte a teda u Františka Martausa a to je iba jedna banka…. Ostaňme pri dôkazoch a nie rečiach…, prevody boli urobené pár mesiacov pred rozvodom jeho dcéry.

    https://i.postimg.cc/MZ1kRDSy/vub-fondy-k-pia.png

    • Simona Martausova povedal:

      Na kazdu svinu sa voda vari…

      • Anonym povedal:

        Dúfam,že aj na pisateľov sprostostí.

        • Anonym povedal:

          Presne tak ako uz bolo napisane – „Na kazdu svinu sa voda vari…“ – z coho sa s istotou da predpokladat, ze aj na vsetkych pisatelov sprostosti nezabudnu….! Vody maju prislusne miesta v PB dost.

        • Otazka povedal:

          Co konkretne povazujete za sprostost? Je snad ten dokument podvrh?

    • Anonym povedal:

      Dcéra zruší svoje podielové listy v banke a financie si za ne da zaslať na otcov účet.
      Čo je na tom MIMORIADNÉ ??
      Iba debil z toho robí finančné operácie pre NAKA.
      Ozaj iba debil a ďalší čo mu to žerúúúúúúúú!

      • anonym povedal:

        Vidno, že do diskusie sa už zapájajú aj seriozní ľudia, čo normálne rozmýšľajú, nielen Hajduch, čo píše o druhých to čo robí on. Okrem iného, nech teda Hajduch preukáže kedy a z čoho založil tie fondy, ked si na ne robí nároky. Lahko je protizákonne získavať údaje, zverejňovať ich, klamať a potom sa zbabelo vyhovárať, že on nevie kto to píše v jeho mene, no hrdina.

      • x povedal:

        BSM. Odporucam nastudovat. V pripade neexistencie predmanzelskej zmluvy, zrusi dcera nie SVOJE podielove listy, ale ICH podielove listy.

        A to uz vidim ako chrapunstvo

        A pre toho debila co napisal druhy prispevok, dokazne bremeno je na nej.

        • Anonym povedal:

          BSM o 10:35 – ty si asi nečítal príspevok o 19:20.
          Pokiaľ boli listy založené počas manželstva a financie na ne boli nadobudnuté počas manželstva – áno jedná sa o BSM, teda oboch.
          No pokiaľ boli založené skôr, alebo aj počas manželstva – financie na ne boli dané ako dar od rodičov – tak je to
          iba toho, kto dar dostal a žiadne BSM !
          Pochybujem, že okrem svojho chorého mozgu – niečo iné do ich manželstva Hajdúch priniesol.
          Keby bol niečo mal, postaral by sa o rodinu sám – a nebol by odkázaný na pomoc Martausovcov!

          • Anonym povedal:

            ja myslím, že ten Hajduch rozhodne nepotrebuje Martausove nakradnuté prachy, ale je to len taký môj postreh

  34. právo a poriadok povedal:

    Je nepodstatné, kto založil aký účet a kedy. Počas trvania manželstva sú tie účty spoločné a príjmy sú tiež spoločné a keby tam aj boli prostriedky nadobudnuté pred manželstvom, pri rozvode majú obaja nárok na úroky z týchto prostriedkov! Tak hovorí zákon a tak znejú aj rôzne ústavné rozhodnutia v tejto veci.

    A hore niekto zverejnil nejaké pohyby na tom účte, ak predpokladám, že je to čas manželstva, tak tieto úplatky pána M. sú spoločné peniaze oboch manželov. Nemal to prepierať cez dcérenku 🙂
    https://image.ibb.co/gOU1az/banka_vyber1_k_pia.png

    Vybrať to všetko pred rozvodom je také kresťanské. Ale verím, že si s tým súd poradí, takto zákerne sa správa mnoho rozvádzajúcich sa partnerov, toto nie je prvý ani posledný prípad.

  35. ja povedal:

    Odporúčam ti naštudovať právo a prečítať pár judikátov, alebo sa tej hlúpej Kučerovej opýtaj ako to je, keď si ju už platíš. Sám sudca povedal jasne, koho sú úroky, ten to naštudované má.

    Inak, vysvetli mi Ferino, prečo si tvoja dcérka nevie zaplatiť svoj dlh na osbd, cca 100€ ale radšej nič nezaplatí a najmä si právničku isto za viacej eur, aby sa bránila platobnému rozkazu. Som myslel, že keď vás raz súd donútil platiť polovicu nákladov v 2017tom za spoločný byt, že už budete pocitovo platiť. Namiesto právnika mala zaplatiť ten dlh a nemusela nič riešiť. Ty si teda fakt ekonóm Ferino :-D. Tak zaplatí aj právnika, aj dlh a ešte aj cudzieho právnika, fakt žasnem ako ty počítaš koruny… či keď sa úplatky sypú, tak neriešiš drobné?

  36. ja povedal:

    Ferino, tvoji kamaráti Jankovskí, ktorých ty ani dcéra nepoznáte, len im platíte 350€ mesačne a bývate v ich byte stále už sú aj na RTVSke…. raz príde doba, kedy skončia aj v base snáď. Aj Jankovská tvrdí, že čongrádyovcov nepozná ani Vaska a teda sa smelo môže hlásiť na ústavný súd. Je to teda pekná rodina výstavných klamárov, nikoho nepoznať je u nich zásada :-D. Hlavne, že kešovky idú….

    https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13062/177653?fbclid=IwAR09NgKPuawRT_nr5yK3jWHw1XLVCSCyHi8_SFPa2D4oNFLf__xwlZr0MeY#109

  37. Anonym povedal:

    toľko právnych analfabetov je tu, hanba že nevedia čítať a nevedia si pozrieť rozhodnutia ústavných súdov (okrem SK sa berie aj CZ, btw)

    • anonym povedal:

      Hajduch už chod spať, nesed stále po nociach pri tom PC, aj ked to je vlastne tvoj život. A už daj pokoj tomu Martausovi, to chceš žiť donekonečna z jeho penazí, skús si pýtať aj peniaze ktoré mal, ked si ešte chodil do mat. školy. Ty si prípad v 40 ke by si sa už mohol živiť sám ani z rodičov nebudeš večne žiť. Je milé čitať aký sú rozvádzajúci partneri od teba to sedí, vykrádaš, rozpredávaš a ničíš byt, na deti platíš ako z minimálnej mzdy – ty slávny IT, to si ozaj nevieš nájsť robotu ako normálny človek, alebo si len podvodník a akých rozhorčene píšeš….Chudák, zloba ťa raz zožerie…..

  38. známy Simony Martausovej, nevlastnej dcéry Františka Maratusa povedal:

    František Martaus, aspoň sa podpíš. Dobre vieš, že som od teba nikdy nič nechcel, hneď potom, čo som videl, že sa kamarátiš so Zúbekom. Kradol si odnepamäti, aj preto si si rýchlo zaobstaral zbraň celý tvoj život je iba o braní úplatkov, okydávaní druhých, o štetkách s ktorými si roky podvádzal svoju vlastnú ženu Evu Maratusovú, ktorá sa ti odplatila tým, že si vrzla radšej s iným ako s tebou a preto je Simona Maratusová nie tvoja, ale nemanželská. Vlastne preto je normálne, len má smolu že ma otca diabla. Je to dosť trápne, že sa vôbec hráš na kresťana, i keď už ťa ja z KDH radšej vykopli a prešiel si k SMERákom.

    Tvoje čierne prachy som nikdy nechcel a to ťa sralo, živým sa vlastnou hlavou, vlastnou prácou, čestnou, ktorá mi robí meno a za to sa nehanbím. Ty vieš len hroziť, a uplácať a kradnúť a smilniť, no uznaj, je toto život, s ktorým sa ty chceš dostať do neba 😀 ? A prestaň tu už okydávať, ja tu rozhodne nepíšem furt príspevky ako ty. Max niekedy niečo vecné dám. Toto je výnimka, ale teda nech to google berie, keď ťa to baví, nech máš vizitku 🙂

    A dobre vieme ako kradneš aj v CSS Dolný Lieskov, zamestnanci vedia najlepšie! A krivej tete Krivulčíkovej zo súdu treba odkázať, že raz sa na to jej branie úplatkov príde a hlavne nech si uvedomí, že toto píše sám František Martaus, lebo LH to má predsa súdom zakázané :-D.

    A hádam stačilo a môžme sa venovať mestu, alebo aspoň vecným príspevkom, takéto sú fakt nuda.

  39. Anonym povedal:

    Podľa tých drístov čo tu stačil za tie roky popísať ten pacient hajdúch, tak Martaus by si mohol za nakradnuté prachy kúpiť min. PSL s Medekom dohromady alebo celý Dedovec a z majiteľov domov tam žijúcich si urobil podnájomníkov.
    Ozaj toľko primitívnosti pospájať – a že Ing. IT.

    • Martaus povedal:

      Nie Ing., ale Phd, treba najvyššie vzdelanie uvádzať! 😀 A nie IT ale iný obor, bože, načo ľudia tárajú, keď prd vedia o veci.

      A nezabúdajte, že štetky čosi stoja, na to miniete za roky hromadu prachov…

      • Anonym povedal:

        k 26.01. 8:17
        Ty si tiež dobre vygumovaný, keď si nepochopil, že to bolo myslené na Hajdúcha – Ing.IT – inžinier, informačný technik.

    • matematik povedal:

      A inak, ktorý slušný človek má asi 10 finančných kont prepísaných na dcéru a akciový fond v Luxembrusku ?? Z platu 645€ v čistom z Lieskova plus 125€ od mesta, ale tak nejak… a to platí 350€ Jankovskému každý mesiac, nože zoberme kalkulačku…plus účty za elektriku a vodu v „chalupke“ v centre s bazénom 🙂

      • Anonym povedal:

        matematik – hajdúch.
        Už si ozaj spadol medzi prežúvavce, keď si myslíš, že normálny človek ti uverí takéto 3,14čoviny.
        Nejde náhodou podľa teba Martaus kupovať US Steel, alebo ´VW ?

        • verejný funkcionár povedal:

          ja ked vidím výpisy z banky a mena tak tomu dostatočne dôverujem, vám sa co nezdá presne? Martaus kradne, to nepochybujem, to par z nás vie aj bez tých vypisov a to ze sa to vyplavuje na povrch kvôli tomu rozvodu je len krutá smola, v každom prípade zlodeji nepatria do verejných funkcií, kto nesúhlasí?

  40. filozof povedal:

    Nuz niekedy je to taky kolobeh, clovek kradne aby mal z coho uplacat tych, co ho pri tom kradnuti kryju…

  41. a povedal:

    Ja len pár slov k hodnovernosti Hajducha. V minulosti na sociálnych sieťach popísal stovky komentárov, blogov- škrtič maraus, martaus ho napadol pri dome….. On tu vypisuje, že treba fakty. Tak tu sú:

    1. Rozhodnutie o zastavení konania č. OU-PB-OVYS-2107/001780AP11,2017/028
    cit.str.9 – konanie voči F.M. zastavuje, skutok ni je priestupkom. L.H.fyzicky napadol manželku S.H a konanie FM bolo posúdené ako nutná obrana.
    str. konanie proti FM zastavil – priestupkom nie je konanie, ktorým sa odvracia priamo hroziaci útok.
    2. Kr.súd 15.11.2018 zrušil rozhodnutie okr.úradu 15Ja/24/2017-66, kde Janda a Kukučková robili pre Hajducha a Esin- a konanie FM pri jeho rod.dome, kde ho napadol LH kr.súd posúdil ako ako nutnú obranu.
    Teraz píšte p. Hajduch, píšete, že krajské súdy správne opravujú postupy okresu, kedy sa teraz osrpavedlníte Martausovi za tie stovky urážok, dúfam, že vás teraz on zažaluje za urážky a ohováranie. Ako to vy píšete – pracujme s faktami. Tak ako je fakt, že znalecké posudky súdnych znalcov jasne preukázali, že ste t ý r a l i deti ako to súd posúdi to je druhá vec, ale tento fakt už nikto nezmení. Takže namiesto stáleho ohovárania, udávania a opisovania sa už kenečne hanbite a zalezte, budte rád, že nesedíte v base . Tak len toľko o IT špecialistovi Hajduchovi – tak treba veriť všetkému čo píše, len trvá, kým súdy rozhodnú, z toho ťaží a kľučkuje, len dokedy

    • Anonym povedal:

      Reakcia k 29.01.2019 o 9:02
      Martaus je riaditeľom domova pre “ chudákov „.
      Tých “ chudákov “ nemyslím, ako urážku – ale ľudí čo ozaj potrebujú pomoc.
      Proste pomáha ľudom a to už veľa rokov.
      Preto pán Martaus sa nebude zaoberať duševných mrzákom – Hajdúchom.
      Pomôcť by mu pomohol, ale žalovať ho nebude.
      Má totiž dobrácku povahu – čo je v tomto prípade na jeho škodu.
      Keby to bol iný svokor – napr. ako ja, vysvetlil by som to tomu skrachovanému IT napr. baseballovou paličkou.

      • Anonym povedal:

        Neda mi, aby som, napriek dobrym predsavzatiam, Vas tak „informativny prispevok“ nekomentoval!
        Staci ked si uvedomime, co vsetko tu pan M. v minulosti smerom L.H. napisal, a kazdemu musi byt jasne, ze verejnost davno velmi dobre vie, ako ho ma hodnotit, alebo inac povedane, kazdy vie, ze adjektiv „dobracka povaha“, je asi to posledne, co sa s nim da spojit. Je od Vas nanajvys nepekne, ze sa pokusate verejnost zavadzat! Tak trochu Vas ospravedlnuje Vasa argumentacna pomocka „bejzbalova palica“, ktorou verejne priznavate, ze ste nasilnicky typ, ktoreho nadpriemerne vyvinute bicepsy narastli na ukor hmotnosti toho organu, ktory sa v normalnom pripade nachadza pod capicou!

        • Anonym povedal:

          k 20:36
          Ja som veľmi mierna povaha – ale iba k tým čo si to zaslúžia.
          K chrapuňom sa viem postaviť – ako si zaslúžia.
          Bicepsy nemám vyvinuté nadpriemerne, a nepovažujem to za nejaký handicap.
          Pod čapicou toho mám primerane.
          Teda toľko čo stačí na slušný a bezproblémový život mňa a aj mojej rodiny.
          Ale ako sa dávno hovorí – na veľkú dieru, aj veľkú záplatu.
          Inak, osobne si myslím, že pán Martaus ani nevie o tejto stránke, a ak aj vie, pre svoj kľud sa jej oblúkom vyhýba.
          Že jeho ex zaťko mu pripisuje všetky komentáre ostatných prispievateľov – je opäť iba potvrdenie
          tuposti L.H.
          Aký je pán Martaus človek – si každý rokmi urobí svoj
          názor sám – ale určite si ho nebude robiť na základe klamstiev a tu popísaných tupín L.H.

          L.H. to iste uzná aj malé decko.

          • Anonym povedal:

            Pane, ani som netusil, ze mi venujete tak obsiahlu odpoved. Nechcem skumat co z toho, co ste napisal je, a co nie je, pravdive. KazdyVas lahko prekukne sam, takze ja mam na Vas uz len jednu jedinu otazocku: „Ked tuna tvrdite, ze mate od prirody „vsade primerane nadelene“ (teda jak bicepsy, tak aj rozum, vsetko je v norme!!), tak nam este vysvetlite, preco sa musite na toho pana H. ohanat kyjakom, ako ten najsprostejsi primitiv? Nieco tu totiz nesuhlasi! Bud je existentny zdravy rozum, ktory kyjakove tanecne vlozky vylucuje, alebo existuje velka rozumova absencia, a tak si kyjacik vzdy zatancuje, ked logicke a pravdive argumenty chybaju.“

            • Anonym povedal:

              K 19:00 – pretože som v lete videl v meste 2 x na vôlastné oči, ako Hajdúch na bicykli pribehol k deťom, ktoré boli asi na prechádzke / alebo odniekaľ išli /
              s pánom Marausom a hneď naň vykrikoval vulgarity.
              Deti sa vždy veľmi zľakli.
              To je otec – keď toto robí vlastným deťom?
              Corí mozog sa takto správa.
              A preto pri takomto jednaní by ta palička bola na jeho preliečenie veľmi vhodná.
              Ja chápem, že L.H. je chorí na hlavu – ale nech sa teda lieči a nerobí zle svojím potomkom!

              • Anonym povedal:

                Ked na „vôlastné oči“ tak vela vidite, musite byt asi tym pacientom, ktoremu ocny lekar diagnostikoval 120%-nu viditelnost. Len taki pacienti dokazu vidiet aj to, co tam vobec nie je. Gratulujem Vam.

                • Anonym povedal:

                  Gratuluj sebe a svojmu psychiatrovi.
                  Ty si asi nezažil v živote – situácie typu – náhoda je blbec.
                  Ja áno. Behanie na bicykli Hajdúcha za Martausom s jeho vnúčatami boli jedni z nich.

                  • Anonym povedal:

                    na bicykli sa nebehá a ak ide otec na bicykli za svojími deťmi, tak to buďme radi, pozornosť rodiča je viac ako týranie vnučiek od starého otca z Marikovej

        • Anonym povedal:

          K 29.01.2019 o 20:36
          Ako poznám pána Martausa – možno ani nevie o tejto stránke.
          Upozorňujem, že ho síce poznám, no nikdy sme spolu neboli v žiadnom kontakte.
          Teda poznám ho iba z videnia.
          To že chorá osoba – Hajdúch pripisuje príspevky tu zúčastnených prispievateľov pánovi Martausovi – tiež svedčí o duševnej úrovni Hajdúcha.
          Inak by tu asi prispievali iba oni dvaja.
          Choré – nemyslíte?

          • Anonym povedal:

            Ako mnohe predosle, aj tento Vas prispevok je pisany podla vzoru: „Sla Katuska, sla chodnickom….“, ta len mala tu vyhodu, ze male deticky jej fantaziam radi uverili! Naproti tomu Vasim blabolom a vymyslom skoro nik neveri, nakolko korunovanych hlupakov v meste az tak moc nie je.
            Odpovedajuc na Vasu recnicku otazku Vam preto rad potvrdim, ze Vase snazenie je opravdu chore!

    • Anonym povedal:

      hehe, koľko kydov zase…, Martaus dal žalobu na LH, tak isto vyhrá :-), počkáme si. K tým okresným veciam, len v skratke, vieme ako sa to okres snažil utajiť a ako prišlo rozhodnutie z ministerstva, ktoré ich nekalé konanie zrušilo a utajovaniu bol koniec..ale to je na dlho. Svedok jasne vypovedal, čo videl, a útočník tam bola jeden a to Martaus a nepomohlo ani Martausove zastrašovanie. Bavme sa o súdoch, tam to nie je také ľahké ovplyvňovať ako mať kamarátov na okrese.

      Žiaden posudok nič nepreukázal, jediný kto týra tie deti je sám Martaus, nakoľko tie deti nikdy nepotrebovali psychiatrov, dnes po pár rokoch už áno. Toľko k výsledku toho diabla.
      Svoje vlastne deti Martaus tiež týra, teda tu jednu dcéru na ktorú prepísal majetku a cez ktorú perie roky peniaze, tú druhú Simonku nie, len tá našťastie nie je jeho.

      A to že tam vypisoval sám Martaus, na základe jeho štylistiky a toho, že vyťahoval iba informácie, ktoré vedel iba on je nám zrejmé. Ale tak skrývať sa môže. Niektoré osoby tu nemali problém sa podpisovať, ale Martaus to nikdy nebol, Martaus si dával tie srandovné prezývky ako slušný občan a podobne. A isto číta Martaus mogonov, nakoľko všetky tiet príspevky fotí na súd a dokladá to ako prílohy v tej jeho chorej žalobe.

      K Lieskovu, ako tam pomáha chudákom…, no vyšetrovanie NAKA, čo sa jeho aktivít v CSSke týka a iných ešte neskončilo.

      btw, netuším kto je Janda, fakt 🙂

      • a povedal:

        Pán Hajduch na vlastné oči som videl 2 znalecké posudky súdnych znalcov – lekárov , kde je preukázané vaše týranie detí. To po prvé-ako vždy klamete.
        2. Práve okres hral pre Vás a Esin až súdy rozhodli o tom, že Martaus jednal v nutnej obrane aj pri dome, aj ked ste napadli jeho dcéru a bránil ju – to je preukázané a rozhodnuté, je len na Martausovi či Vás bude žalovať. Ked môže Váš brat z nemecka vidieť čo sa tu deje a okamžite o tom akože písať, tak prečo tie schopnosti neuznáte aj iným – to že máte súdnym znalcom určenú poruchu osobnosti – to je váš problém.
        Okrem toho že ste týrali deti a ženu, okrádate ich, ešte ste aj chorobný klamár, čo zaplavil sociálne siete tisíckami klamstiev. Ked vytriezviete z tých vašich ožraleckých seansií si to prečítajte a už dajte pokoj poriadnym ľudom čo majú povinnosti aj zodpovednosť na rozdiel od Vás – tam si kupujte tresku, ožierajte sa to je vaša vec, len už konečne dajte pokoj – že sa nehanbíte….

        • Anonym povedal:

          K 01.02.2019 o 09:11

          L.H. z ničoho nevytriezvie.
          On je chorí na hlavu, takže si tu bude vypisovať svoje
          ujoviny veselo ďalej.
          Samozrejme všetky naše príspevky – s kritikou jeho, podsunie pánovi Martausovi, akože ich písal on.
          V tom prípade by tu bola zaujímavá dopisovačka.
          príspevky podľa logiky Hajdúcha by teda boli iba od neho a pána Martausa. Iný nik.
          Absurdná myšlienka tupela L.H..

        • Anonym povedal:

          Klamárovi z 1.2.2019 9:11. Nechodím sem tak často ako si vaša chorá myseľ myslí, tak ma neoslovujte, je to len trápna snaha ako vyrábať dojem, že som tu aktívny pisateľ!

          K vašim lžiam len toľko, že ste klamár, asi najrelevantnejšia odpoveď akú viem dať. Martausove krivé udania všetky končia v koši a rovnako to dopadne s jeho chorými žalobami, fakt nemám obavu, však potom zverejním.

          Ku klamárovi 01.02.2019 o 11:37 len toľko, že dáky primitív, čo nevie ako písať a sformulovať myšlienku aj keby videl žlté slnko, tak by isto veríl, že je modré, lebo mu to F.M. povedal :-).

          Na podobné urážky budem vecnejšie reagovať, až keď mi ich pisateľ napíše do emailu alebo na mobil, aby teda mal šancu dostať 2 roky za ohováranie. Všetko viete, iste aj kontakt na mňa máte, veď je vlastne verejný. A ak máte pravdu, iste sa nebudete báť napísať mi to pekne so stopou od autora, za pravdu sa predsa netrestá!

          • a povedal:

            tak kto si vlastne hajduch či anonym, alebo schizofrenik? Keby sa u nás trestalo ohováranie mal by si doživotie ty klamár, zlodej, podvodník a tyran detí. Píseš presne o sebe, každý týždeň udávaš, opisuješ a všetko v koši ako píšeš, lebo ty vieš len klamať, udávať a robiť zle. Chlapče zloba s tebou lomcuje, zle skončíš. A ani si stále na nete, ked nie si ožratý tak si na nete, ty ani nevieš aký je normálny život. Ozaj kedy si deťom posledne kúpil nejaký darček, alebo oblečenie, veď máš uliatých penazí vyše hlavy.Je mi ta ľúto, nehcem by som mať takú bilanciu v živote ako ty.

            • Anonym povedal:

              Tak toto znie presne ako rukopis pána Martausa, takže „A“, prvá trieda mestského poslanca? Pán Martaus, vašim životom hýbu iba peniaze a potom to vystatovanie sa na verejnosti za svätého muža, ale istím vás, toto nie sú hodnoty, ktoré vyznáva väčšina z nás!

            • Anonym povedal:

              Pre o3.02.19; 20:21; – Rozumiem to spravne? Prijimat darceky by pan velkomozny vnucatam povolil, len ist s oteckom na prechadzku, alebo ho len tak navstivit, to maju zakazane! Pan M., a to sa nehanbite pisat tuna taketo kraviny? Kde ostal zdravy rozum? Kde ostala logika? Pod ciernu zem by som sa na Vasom mieste prepadol!

              • Anonym povedal:

                Lúzer L.H. nemá na svoju stravu – nieto na nejaké darčeky.
                Čo ešte ten chorí mozog ešte nenapadne napísať ?

                • Anonym povedal:

                  Ale taka prechadzka predsa nic nestoji, tak by ste ju, „velkorysy dobracisko“, aky od prirody udajne ste (niekto to tuna aspon pred nedavnom tak opisoval, dufam ze to nebol nejaky sprosty klamar!!!), mohol dovolit!

          • Anonym povedal:

            Citujem: „…..M. krivé udania všetky končia v koši a rovnako to dopadne s jeho chorými žalobami,….“!
            Mozete mi prosim vysvetlit, aky rozdiel je medzi „udanim“ a „zalobou“?
            Predom Vam dakujem a prajem pekny den!

            • Anonym povedal:

              Mňa skôr zaujíma, koľko tisíc do toho už pán Martaus dal. Na trestné konanie právnika nepotrebuje, ale pani dáma Kučerová má na polícii veľmi dobre vzťahy skrz jej bývalého a tieto služby zdarma neposkytuje. Takže za trestné platí, za žaloby isto platí, a potom sa ešte vyššie sťažuje, že nemá koruny pre vnučky. Nuž treba sa zamyslieť.. čo tým získal. Jedine tak psychózu. Pán Martaus, liečite sa ? Vaša dcéra áno a vy? Treba to skúsiť, nebolí to!

              • Anonym povedal:

                K 07.02.2019 o 23:35
                No čo trošíčku poznám genezu pani K. tak tá sa veľmi zle rozišla s bývalým a veľmi pochybujem, že ten by jej niečo u “ bývalých kolegov zariadil“.
                Opäť tu niekto píše veľké nezmysly:
                A ešte na dôvažok – jej bývalí údajne bol prepustený pre nejaké závažne veci -. čím sa ona určite niekde nechválila -kým boli spolu.
                Takže Ľubko H. najskôr si pozisťuj veci a potom sa nebudeš strápňovať.
                Ono totiž P.Bystrica je väčšia dedina, a my čo tu bývame 50 rokov – máme veľmi prehľad ako a čo sa deje.
                Kým si sa ty neobjavil – tiež rodina martusovcov sa ničím nevymykala z priemeru.
                No ty si ju teda “ zviditeľnil“ – o čom sa im ale asi predtým ani v najhorších snoch nesnívalo!

          • Anonym povedal:

            K 03.02.2019 o 19:21
            Hajdúch sa opäť predviedol.
            Keby nebol taký jeb…tý – aký je, nikdy by nenapísal že nejaké Martausové oznámenia skončia v koši.
            Pretože pokiaľ sa podá nejaké oznámenie na štátny orgán – ani jedno NIKDY nemôže skončiť v koši.
            Je úplne jedno kto ho podáva či ty L.H, alebo Martaus, alebo hoci kto iný..
            To by potom skončil – ale v zamestnaní, ten kto by ho do toho koša dal!
            Rozumieme si junáčik?
            No a môžeš na pána Martausa kydať ďalej.
            Gramotní ťa majú na háku, aj tvoje písačky.

            • Anonym povedal:

              Všetci dobre vieme, čo znamená v koši, to znamená, že výsledok nie je obžaloba a ak som dobre čítala, tak pri 15tich trestných oznámeniach má veľmi biedny výsledok. Nikto nie je v base stále 🙂 ! A už len fakt, že to tam isto upláca skrz pani Kučerovú, tak že má taký biedny úspech aj napriek tomu je fakt známka úbohosti tých jeho podaní. Osobe si myslím, lebo poznám trochu pozadie z inej strany, že tu dnes píše aj hodne policatov, nevyriešili čo mali, tak si aspoň robia slohovky, keď už zobrali prachy.

              • Anonym povedal:

                k 07.02.2019 o 23:38
                To že nejaký duševne narušený podá 15 trestných oznámení – má byť podklad a následne aj výsledok – “ niekoho dať do basy“?
                No toto môže myslieť vážne ozaj iba osoba L.H.

  42. Anonym povedal:

    Tá posledná veta pod odstavcom tam už neparí.

  43. Anonym povedal:

    Hore pod názvom hotelový smilník – píše nejaký chudák, ktorý závidí inému troška rozkoše, kým on sám je nútený si svojho šaška drviť ľavou rukou – aby to mal ako od cudzieho.!

  44. Anonym povedal:

    Pán Hajdúch,
    uvedomujete si, že za odmenu, ktorú dostávate od Janása za blokovanie tejto stránky, škodíte svojim deťom? Po prvé, zaťahovaním do vašich problémov a po druhé, vaše deti majú polovicu krvi Martausovcov. Ak sa raz budú chcieť zbaviť hanby z detstva, ktorú im permanentne robíte, možno budú nútené si zmeniť priezvisko.

    • Anonym povedal:

      Neviem či je nejaké blokovanie stránky na popud Janasa.
      Skôr by som tomu neveril.
      Je veľa ďalších info kanálov -. všetky sa nedajú blokovať.
      Ale s druhou časťou o tej zmene priezviska – súhlasím !

  45. Anonym povedal:

    Tak toto je mimoriadne sprosty komentar, plny vymyslov choreho mozgu. Mohol by sluzit ako dobry podklad pre tazku psycho-diagnozu! Normalny clovek by nieco take nemohol napisat!

  46. Tono povedal:

    Pozyvam vas vsetkych na utorkove zasadnutie Okresneho sudu v Povazskej Bystrici dna 19.3. o 8:30 rano.

    Riesit sa bude BSM Ferovho zatka Ludovita, a jeho dcery Soni. Snad sa nieco dozvieme aj o tom, ako Martaus zdovodni nezrovnalosti tykajuce sa jeho majetkovych pomerov.

    Nie je hanba byt majetny. Je hanebne nedokazat to vysvetlit….

    • anonym povedal:

      Presne ako píšeš, nie je hanba byť majetný. Hanba je týrať a okrádať vlastné deti ako to robí Hajduch a ešte tiež že doteraz žil z Marausových peňazí, teraz cucá rodičov a s podareným bratom chystá podvod, aby ešte okradli vlastné deti o vymyslené financie, aby mal z čoho žiť ďalej. Ano nech tam príde čo najviac ľudí a vidia pravdu, zistia čo znamená slovo Hajduch – tyran a podvodníci. Prídite

    • anonym povedal:

      Ja sa pridám tiež p. Hajduch, týždne na všetky strany opisujete p. Martausa, že ho vyšetruje NAKA. Napíšte prosím, že Vaše udanie už definitívne ukončila Finančná správy, polícia aj Naka a odmietli, nakoľko ako VŽDY vo Všekých bodoch ste klamali. Takže sa hanbite, ste plný podlosti a zákernosti. Že vás to baví už 4 roky stále klamať, urážať…. radšej keby ste pomohol deťom, ktoré majú problém finančne vyjsť a vy sa ožierate s paritami a stále kupujete. Hanbite sa, ste vy vôbec človek? Čudujem sa aj vášmu otcovi, že vás už konečne nechytí a nevytrieska, že robíte hanbu aj celej vašej rodine.

    • Anonym povedal:

      Konecne…., nachapem naco sa cakalo skoro skoro 4 roky!
      Pan Hajduch, drzim Vam palce a prajem pevne nervy a potrebnu rozvahu pri argumentacii. Dufam, ze mate schopneho pravnika. Ked to zakon dovoli, dajte vediet ako ste dopadol!

      • Anonym povedal:

        k Anonymovi 17.03.2019 o 13:46
        Pán Hajdúch – pekne ste si to zapriali.
        Seno žerete vy – my vám tieto drísty nezožujeme !

        • Anonym povedal:

          Nechapem, co sa Vam na mojom vecne a konstruktivne napisanom priani p. Hajduchovi nepaci. Opravdu to nepisal on, ale JA a nechcel som nic ine, nez ho v myslienkach podporit.
          Ubezpecujem Vas, ze seno nejem, to odpoveda, ako ste tuna v poslednych rokoch opakovane dokazal, Vasej urovni. Z daneho vyplyva, ze zuvat musite/mozete len to, co sam zozeriete.

  47. IvkoH povedal:

    Nuž, pani Kučerová neprekvapila. Prejavila sa
    opäť ako úplná pi_ča. Nedokázala udržať niť myšlienok, snažila sa prekrúcať povedané, a zabudla, že euro v Európe existovalo už aj pred rokom 2009. Fero by mal konečne pochopiť, že táto stará herka už dávno zašla za hranicu svojich možností……

  48. ĽH povedal:

    Nechcel som tu nič písať… ale keď ma tu oslovujú anonymi zase….. Môj predchádzajúci príspevok na tomto mestskom fóre je cca 2-3 týždne starý. Tak ma teda neoslovujte menom, lebo oslovujete nesprávnu osobu.

    A koho zaujíma výsledok, tak všetky konania sú verené! Samozrejme budú trvať roky, a už trvajú roky. Pán Martaus sa hlavne výrazne sťažoval spolu s advokátkou jeho dcéry, že sa zverejňujú naše rodinné bankové výpisy, čoho následkom mal doma NAKU a finančnú políciu – sú to jeho slová, ja som nič neoznamoval, maximálne som raz na facebooku vysvetlil, že mám na účte mnoho príjmov od neznámych vkladateľov plus príjmy z nájmu ktoré sa nezdaňujú a teda z obavy aby som ešte ja sám nebol raz obvinený z prania špivaných peňazí krátke info som na sociálnej sieti dal. Oni začali konať sami, nie ja ale finančná polícia sa sama dopytuje, čo sa deje, nakoľko ich listy vidím v našom BSM spise. Viac info o tom nemám, keďže som nebol oznamovateľ žiadneho trestného činu nie som účastník ani poškodený ani nič v tých konaniach a logicky preto nemám o tom žiadne info. A ešte viem, že VUC TN podalo nejaké trestné oznámenie na Martausa, detaily neviem.

    A ešte jednu info dám teda… okresná „sudkyňa“ Krivulčíková, čo má rada spisy mimo podateľnu priamo do ruky, isto aj s úplatkom, rozhodla pred voľbami, že nesmiem o Martausovi nič zverejňovať. Strašná blbosť, hanba ako nepoznajú sudcovia základné zákony a ústavu. Tento zákaz bol po voľbách samozrejme Krajským súdom v Trenčíne zrušený, ale Martaus sa dostal do zastupiteľstva, lebo sa o jeho zlodejinách nesmelo pár týždňov písať. Toľko k právnemu štátu a ústave. Samozrejme, Krivulčíková mu bude naďalej v iných súdnych veciach súžiť, však z čohosi musí dievka žiť a Loduhová ju vždy podrží. Nuž Slovensko…

    Na ďalšie komentára nehodlám reagovať, však to zvládnete aj bezo mňa.

    ĽH

    • a povedal:

      P. Hajduch vlastne škoda na vás reagovať, vy si sami odpíšete. Nič nové všetko klamete:
      – p. Martausa nevyšetrovala Fin. správa, ani VUC nepodalo tr. oznámenie na Naku. Iba vy ste udali s výmyslami Martausa aj na fin. správu a VUC. A všetci fin. správa, VUC aj NAKA už všetko uzatvorili a odmietli, lebo ste klamali. Zneužívate, že aj podlými opakovanými klamstvami sú orgány povinné sa zaoberať a zamietnút vám to.Nič na bankových výpisoch nie je problém, ibaže klamete ale to vás všetko dobehne. Neodk.opatr. o tom že nesmiete fotiť, nahrávať, zverejňovať trvá, iba to okydávanie čo robíte bolo zmenené z formálneho dôvodu, že nebol štylizovaný návrh. Ale myslím, že už každý na vás kašle s vami je škoda času. Klamete, podlo urážate, udávate a ked sa zistí že klamete tak klamete znova. chudák s takým cieľom života.

      • Anonym povedal:

        Vraj vás zase fyzicky napadol Hajduch, koľkatý krát? Nie sú vám už trápne tieto krivé obvinenia? Síce viete, že proti vám polícia nič neurobí, lebo aj krivá výpoveď je zločin, ale však robíte zo seba úplneho dilina. Svedok toho napadnutia vám kto bol, zase dcérenka? Podľa mňa by vám mal dať pán hajduch poriadne na budku za tie špinavosti, čo mu robíte roky!

        • ja povedal:

          Kto by to počítal za tie roky :-D, Martausovi to proste po tej mozgovej príhode hrabe. Však by ho mohol Steiner vyšetriť keď je s ním taky kamarat…

          • Anonym povedal:

            Vyšetrenie by ste potrebovali asi vy dvaja hore – nado mnou.
            Žasnem nad toľkou aktovitou pribrzdeného Hajdúcha – bez nejakého kladného výsledku pre neho.
            Aha – pozabudol som, Martaus má všetkých podplatených.
            No je proste frajer ten Martaus – má na to, aby všetkých uplatil.
            To potom socka L.H. nemá šancu!!!

  49. pracujem na polícii čosi som započul povedal:

    František Martaus zaplatil dcérke ďalšie trestné udanie na ĽH – ďalšia asi 5ta ohováračka. Trestné bolo zastavené, ako inak, na Martausove kraviny už nikto nemá čas ani nervy. A tak bola jeho dcérka s právnikom Kučerovou robiť caviky na polícii, že akože zastavené.

    Tá tam má evidentne stále dobré známosti, asi skrz toho že mala toho muža gumu z polície, čo potom skončil v base, ale tak zadarmo to pre Martausa Kučerka isto nerobí, to je jasné…. pripomeňme si, koho to dala Kučerka zavrieť do basy… jej muž bola dáka vyššia policajná guma, išiel sa s Kučerkou rozvádzať a zavreli ho :-D, potom ho ale pustili a štát ho odškodnil za nezákonnú väzbu, no nemal sa s Kučerkou rozvádzať :). A ako ho odškodnili, vypýtala si vyššie výživné, že však je to aj jej zásluha, že bol neoprávnene v base, či ako to bolo.

    Detaily si môžete od neho samého vypočuť, však ten súdny proces s výživným je na nete, ako on sám nazýva Kučerovú, špekulatívna advokátka, mrcha.

    https://www.facebook.com/emil.hufnagel.52/videos/107656613097743/

    • Anonym povedal:

      Velmi nezrozumitelny text. Vlastne ani neviem, co ste nam chcel oznamit!
      Pouzivate priam neuveritelne inteligentnu terminologiu – „mala toho muža gumu z polície“, alebo este lepsie – „jej muž bola dáka vyššia policajná guma“…..! To Vas kde ucili platat taketo trapne nezmysly? Pomaly zacinam aj ja o Vas pochybovat, nakolko clovek s Vasim vzdelanim by sa mal mat pod kontrolou a prv nez zacne pisat, by mal zapnut organ prirodou na myslenie urceny!

  50. František Martaus povedal:

    Pre istotu očistím svoje meno aj tu. Na polícii som nedávno uviedol, že príjmovú položku na účte znejúcom na meno mojej dcéry zo dňa 9.1.2009 v sume 2656€ predstavuje platba za auto, ktorého špztku si nepamätám a predal som ho farárovi Petrovi Masarykovi z PB, neskôr z TN.

    Mimo zápisnice dumám už iba nad tým, že neviem či to bolo súkromné auto alebo som predal auto cssky, proste si „nepamätám“ a vyšetrovateľ Mgr. Richard Sevald to nepokladal za dôležité preveriť, našťastie :-). Pán Farár bez zásady ústnosti len s poslaním čestného prehlásenia tiež nevie aké auto to bolo, polícii tento údaj isto tiež nemá vo svojej evidencii :-D.

    Do zápisnice som ešte uviedol že 185tis SKK z 29.12.2008 mi previedla na tento kvázi môj účet moja svokra, aby som z skk dostal eura. Svokre koruny už isto neboli treba.

    Vypovedať som musel lebo TSK poslala na políciu trestné oznámenie plus mali nejaké informácie od p. Ľubomíra. Konečne aj ktosi iný sa na mňa sťažuje…
    Uviedol som aj, že som sa nesnažil uplácať privolanú národnú protikorupčnú jednotku.

    Moja zamestnankyňa i dobrá svedkyňa pre moju dcéru v inom konaní Katarína Ondejčíková, tiež uviedla, že som nikdy žiadne úplatky nebral. Sme tým!

    • anonym povedal:

      Hajduch, Hajduch, ty si len úbohý podliak. Kam a o čom si ešte neudával Martausa a nevymýšľal na neho podlosti. Ešte sa tým aj chváliš a vypisuješ v jeho mene, že sa nehanbíš. Ani jedno z Tvojich udaní nebola pravda, len výsledok tvojej zloby a diagnózy.Čo by si ešte vymyslel, veď už ťa nikto neberie vážne. Už si sa sťažoval na všetko a všetkých. Človek čo celý život žil na účet iných, teraz sedí v detskej izbe o ohovára a opisuje. To je tvoj úbohý život, to si zatiaľ dokázal. Je mi Ťa ľúto, mal by si vyhľadať pomoc.

  51. volič povedal:

    Čo je pravda na tom, že na TSK/alebo na meste PB (nemám presné informácie, tají sa to) si vymysleli nejakú novú funkciu, aby tam Martausová dcéra mohla byť zamestnaná a mala z našich daní extra bonus v podstate za nič? Údajne sa to má realizovať dodávateľsky, čiže bez výberového konania, na faktúru. Išlo by o nejaké „vyhľadávanie ľudí“ pre buď domovy dôchodcov (mesto PB) alebo pre cssky (TSK). Ak je to košér vec, iste by išla cez výberové konanie a verejne, či sa mýlim?

    Prosím o vecné komentáre, ak niekto viete viac. Skúsim sa aj na tsk spýtať, ale rozhadzovať naše dane pre VIP persóny by sa malo stopnúť. A prosím vynechajte tie vaše tu prítomné dialógy a urážky.

    • anonym povedal:

      Hajduch daj si radšej nejakú tabletku a prestaň už blúzniť, tvoja zloba a hlúposť už nikoho nezaujíma, nezaťahuj do tvojej posadnutosti iných.. Si len úbohý chudák, živiaci sa zlom a ako vždy sa všetko tají a sú samé konšpirácie, ved s Prokopom to iste vyriešite.To je vecný komentár na tvoju diagnozu.veľa inšpirácie pri vymýšľaní a klamaní. Si úbožiak. Asi tak ku komentáru k tebe.

  52. Martausov nevolic povedal:

    Pán Martaus, ak chcete vybaviť dcérke VIP robotu z našich daní, tak si nemyslite, že to prekryjete vašimi osobnými rodinnými spormi. Už som sa informovala na TSK, zrejme to tlačíte cez nich. Ľudia schopní vykonávať rôzne pozície by sa mali dosadzovať na základe odbornosti a nie tlačenky cez rodinu, je to hanba!

    • Anonym povedal:

      Nevolicka, Vas sobecky pristup „nechapem“! My sa predsa o tu dcerenku „musime postarat“! Pre rodiny, ktore sa o mesto „tak nezistne zasluzili“, korunu navyse vzdy mame…., „ja dam aj dve“!

    • Anonym povedal:

      Martaus stíchol, vyzerá to, že ste pichli do živého 😀 ! Napíšte p. Smatanovi, ten je tuším stále v TSK, nech preverí tu zlodejinu…

      • anonym povedal:

        Len kľudne napíš Hajduch, teba už neberú vážne nikde, asi už zistili tvoju diagnozu. Už ozaj nemáš čo vymýšľať tak píšeš takúto kravinu, je mi ťa ľúto si úbožiak, len sa ukájaj zlom raz ťa to dobehne.

    • Anonym povedal:

      VIP robota – čo čo asi obsahuje?
      O akú konkrétnu funkciu, resp. prácu ide ?

  53. Anonym povedal:

    Toto bude na diagnózu pán Martaus, všade vidieť vášho ex-zaťka. Bol ste niekedy u psychiatra, aspoň na skok, pomôže vám to! Posledné roky vám neubrali len na vzhľade, ale evidentne aj na mentálnej kapacite…

  54. Anonym povedal:

    Ono to fakt vypadá na Hajducha a jeho diagnozu. Lebo normálny človek sa musí zamyslieť nad tým chorobným prístupom:
    – vytvára sa nová funkcia pre dcéru Martausa
    – tají sa to
    – peniaze z daní za nič
    – realizovať dodavateľsky bez výberového konaia
    – z našich daní bonus extra …
    Akože nevie o tom čo sa pripravuje, ale paranoidne už vopred vie aké konšpirácie budú
    Tak preto to vypadá na Hajducha, lebo ten má na diagnozu určenú súdnym znalcom, že by sa našiel nový blb typu Hajducha to sa mi nezdá. Chudák Hajduch….

    • Anonym povedal:

      A nie je to náhodou tak, že práve dcéru poslanca Martausa si musel predvolať psychiater z BA?

      • Anonym povedal:

        Ani náhodou, lož ako všetko čo povie Hajduch. Jediný koho psychiater znalec vyšetroval je Hajduch aj s patričným záverom, ktorý vysvetľuje jeho chovanie a vypisovanie, konšpirácie a klamstvá. Takže jeho písačky berme nie ako názor, ale prejav diagnozy – s pochopením. A to že Hajduch v svojej šikane nemá hranice a že stále má snahu a nové a nové kontrolné posudky najradšej s Marsu to je okrem diagnozy aj prejav jeho podlosti a zloby, čo sa prejavilo týraním detí a to z neho už nikto nezmyje, či bude odsúdený alebo nie, to znalci potvrdili.

        • Mam povedal:

          Pán poslanec, hanba! S kým, s čím, z koho, z čoho…
          Čo sa deti týka, odhadujem, že existuje nenulova šanca na to, že vyrastú, pochopia, a budú mať chuť Vám minimalne rozbiť hubu.
          Ale to je (bude) už Váš problém….

          • Anonym povedal:

            Dovolte mi otazocku: „Mozete prosim pre nevedomeho stredoskolaka definovat, aky matematicky rozmer ma nenulova sanca?“!!!
            Inac s ostatnym textom plne suhlasim, „…že deticky urcite coskoro vyrastú, pochopia, a jedneho dna budú mať velku chuť starousovi minimalne rozmlatit hubu.“!
            Za doucovanie v matematike uz predom dakujem“!

      • Ľ. povedal:

        Nechcel som sa do témy zapájať…ale jednu vetu musím. P. psychiater v BA, keď si predvolal Soňu Martausovú povedal…:

        „…na tú ženu ja názor mám, ale nechcem byť tak strašne vulgárny…“

        Okrem iného povedal, že z našich detí spraví neurotikov, ale že jej je to jedno, vraj som nemal podceňovať silu nenávisti, ktorú niektoré ženy dokážu mať v sebe…

        Za seba dodám iba to, že si nemyslím si, že slovo matka je pre takú ženu už adekvátne, je to iste biologická matka, ale to je tak všetko, od matky ma na míle ďaleko, lebo ktorá matka dokáže roky týrať vlastné deti?? A asi nikto nebude prekvapený, že hoci Martausa nikto nepredvolal, že samozrejme prišiel so svojou ženou, pardon dcérou, do BA osobne aj on.

        • a povedal:

          A aký názov má tzv. otec, ktorý týra deti ktoré z toho majú trvalé následky, zničený život a stále im škodí ako sa dá . Myslím, že to ani nie je človek a otec už vôbec, starajte sa o svoju novú rodinu a dajte martausovcom pokoj. A platí to hore Sona nebola u žiadneho psychiatra, bol iba Hajduch a našiel mu poruchu osobnosti,, pravda je len to, že Hajduch ich celú rodinu stále prenasleduje, udáva a dohnal ich aj do BA, ale nie k psychiatrovi. Smutné, že otec aj po rozvode musí chrániť dcéru pred tyranom. Hanba. Príspevok pošleme znalcovi, či sa tak Hajducovi vyjadril.

          • Anonym povedal:

            Toto vyrieši iba čas.
            Deti vyrastú – a samé rozbijú – otcovi Hajdúchovi hubu.
            Potom už asi dá konečne všetkým pokoj.
            Alebo bude pokračovať a bude osierať vlastné deti a udávať ich – tak ako to robí doposiaľ voči bývalej manželke a svokrovi.

            • Anonym povedal:

              Pripustam moznost, ze cas co-to vyriesi, aj ked netusim, ci po tolkom case budu deticky s oteckom, ktory sa dlhe desatrocia s nimi nesmel stykat, vobec vediet nieco zacat? Nutene zanedbane medziludske vztahy, sa bez „carovneho prutika“, asi len tak lahko nebudu dat obnovit…..!
              Na rozdiel od vas neviem, komu deticky potom budu chceit rozbit hubu? Domnievam sa ale, ze ked si to vsetko, co tuna Dedo Zloboh popisal precitaju, tak to asi bude v prvom rade on ako prvy, kto dostane poriadne, obrazen povedane“, jednu na Chlebaren! Tiez zlomyselna mamicka potom urcite dobre vysvedcenie nedostane.
              Danymi suvislostami podmienene, si kazdy rozumny clovek musi uvedomit, ze obsah tohoto diskuzneho fora (obzvlast tu cast, ktora uz bola vymazana) treba konzervovat v spolahlivom externom digitalnom mediu.

              • Anonym povedal:

                Samozrejme oteckovi – je to hore jasné napísané.
                Ja to vídavam v meste ako sa Hajdúch chová, ako
                po nich ziape, takže nejaké písačky mi informácie nedávajú.
                Ja sa držím hesla, radšej raz vidieť, ako 100 x počuť.
                A zatiaľ som videl iba nepekné veci.
                Samozrejme aj s tým rozbitím huby som to myslel – iba v tom prípade, že by bol Hajdúch stále tak agresívny – keď vyrastú.

  55. ĽH povedal:

    Ach Martaus Martaus, ty si fakt chorý človek. Že ťa to po rokoch baví ma tu okydávať. Môžeš to robiť len medzi anonymnými ľuďmi na internete, nakoľko čo ja poznám ľudí, ktorý ma poznajú osobne u nich by si neuspel. Dokonca aj učiteľky na 7ZŠ, alebo susedia tvojej dcérky, majú na teba a tvoju dcérku negatívny názor.
    Ale len si tu vypisuj ty anonym, toto je celý tvoj choručký život…

    A mimochodom, podpredseda okresného súdu Jankovský, a vedúca sociálnej kurately Janovská, poznáš ich dobre, však dcéra ti býva u nich ich byte a pritom ich vraj nepozná, tak majú nového kamaráta, od tej jeho sestry čo sedí na ministerstve, či čo mu to je. Tak už nie len ja môžem spájať rodinu Jankovských s mafiánmi od Čongrádyovcov, ale aj Kočner je už váš dobrý kamarát… a presne preto si kamarát aj ty s takouto mafiánskou čvargou Martaus. Hanba ti a celej farizejskej rodine, ak sa spovedáš úprimne v kostole, tak aj farárovi sa musí obracať žalúdok z teba.

    http://www.hlavnydennik.sk/2019/08/15/kocner-chcel-moniku-jankovsku-ako-ministerku-spravodlivosti-jej-meno-sa-spaja-s-nejednou-kauzou/?fbclid=IwAR1WCy7MRmxjjjWaMLJSd7XjtrzcwosAIMGAb3EHDvP6jh1CeufFEK97ksI

    • Anonym povedal:

      Martaus ani netuší – čo na tejto stránke beží…..!
      Jeho EX – zaťko sa snaží písať za oboch .
      Proste -Hajdúch je chudák !

      • Anonym povedal:

        Nebudte smiesny! Tak ako ja tuto „tak dolezitu“ diskusiu sledujem, som davno nadobudol presvedecenie, ze sa sam blamujete tak dokonale, ze pomoc od EX-zatka vobec nepotrebujete.

        • ja povedal:

          S týmto názorom musím len súhlasiť, ja sem občas pozriem len z donútenia (resp. nemám čas na debiliny), lebo viem, že to tu starý mafián živí aj bezo mňa.

          Inak celkom ma pobavil názor OS PB (v piatok som bol fotiť spis), keď odmietli dať súdne spisy o tých prepieraných bankových účtov „Martausa“ s tým, že ide o bankové tajomstvo. Komédia, NAKA proste žiada, ale OS PB im nič nedá… kde to my len žijeme preboha… keby Kočner žil v PB, nikdy by v base neskočil. Ale právo raz aj sem príde, Jankovskú už rieši polícia a iste sa pozrú aj na ostatných členom tej mafiánskej bandy, konečne sa napraví aj OS PB, len budú aj tú kriminálničku Loduhovú odstaviť…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.